Кафедра теорії і практики англійської мови
Постійний URI для цієї колекції
Перегляд
Останні подання
Зараз показано 1 - 5 з 214
- ДокументМетод CLIL для розвитку професійно орієнтованої іншомовної лексичної компетентності(Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого, 2025-02-20) Четверик, В. К.У розвідці досліджується застосування методу CLIL для розвитку професійно орієнтованої іншомовної лексичної компетентності. Проаналізовано особливості інтеграції мовного та предметного навчання з метою формування спеціалізованої термінологічної бази у здобувачів. The article explores the application of the CLIL method for developing professionally oriented foreign language lexical competence. The study analyzes the integration of language and subject learning to enhance students’ specialized terminology base.
- ДокументКейс-стаді у викладанні іноземної мови: міжкультурний аспект(Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого, 2025-02-20) Солошенко-Задніпровська, Н. К.У розвідці розглядається використання методу кейс-стаді у викладанні іноземної мови з акцентом на міжкультурний аспект. Досліджено його вплив на розвиток мовної та комунікативної компетентності здобувачів. The paper examines the use of the case study method in foreign language teaching with a focus on the intercultural aspect. Its impact on the development of students' language and communicative competence is analyzed.
- ДокументOpportunities and Advantages of Digital Innovations in Language Education(H. S. Skovoroda Kharkiv National Pedagogical University, 2024-11-08) Soloshenko-Zadniprovska, N.This paper aims to provide a concise overview of innovative digital tools as supplementary aids (tools) in foreign language teaching. Розвідка має на меті надати стислий огляд інноваційних цифрових інструментів як додаткових засобів (інструментів) у викладанні іноземної мови.
- ДокументAI-Powered Tools in Adaptive Foreign Language Learning(H. S. Skovoroda Kharkiv National Pedagogical University, 2024-11-08) Chetveryk, V.This paper overviews the potential of AI-powered tools in adaptive foreign language learning. У розвідці розглядається потенціал інструментів на базі штучного інтелекту в адаптивному вивченні іноземної мови.
- ДокументThe Integration of Artificial Intelligence (AI) into English Language Teaching: Advantage or Challenge(H. S. Skovoroda Kharkiv National Pedagogical University, 2024-11-08) Gulich, O.This study examines the integration of artificial intelligence (AI) in English language teaching. У цьому дослідженні розглядається інтеграція штучного інтелекту (ШІ) у викладання англійської мови.