Кафедра теорії і практики англійської мови

Постійний URI для цієї колекції

Перегляд

Останні подання

Зараз показано 1 - 5 з 206
  • Документ
    Потенціал штучного інтелекту для розвитку іншомовної комунікативної компетентності
    (Видавництво Українського державного університету імені Михайла Драгоманова, 2024-10-28) Четверик, В. К.
    У розвідці розглядається роль штучного інтелекту в покращенні навичок спілкування іноземною мовою. This study examines the role of artificial intelligence in enhancing foreign language communication skills.
  • Документ
    Education in the underground is an alternative way of thinking
    (Cardiff Metropolitan University, 2024-06-27) Kostikova, I.
    The paper highlights the innovative "Metroschool" concept in Kharkiv, Ukraine. This concept provides a safe educational environment for students during the ongoing Russian-Ukrainian war by conducting classes in underground metro stations. Розвідка розкриває інноваційну концепцію "Метрошколи" в Харкові, яка забезпечує безпечне освітнє середовище для учнів під час російсько-української війни шляхом проведення занять у підземних приміщеннях метро.
  • Документ
    Методика викладання англійської мови в початковій школі. Частина 1
    (Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Костікова, І.; Вєдєрнікова, Т.; Цзян, Хаочже
    У представлених методичних рекомендаціях детально розглянуто викладання англійської мови в початковій школі в чотирьої видах мовленнєвої діяльності: усне мовлення, аудіювання, читання, письмо. Пропоновано теорію і практичні приклади викладання англійської мови в початковій школі, що супроводжується презентаціями. The methodological guidelines provide a comprehensive review of English language teaching in primary schools, emphasizing four key activities: speaking, listening, reading, and writing. The guidelines include both theoretical foundations and practical examples, complemented by accompanying presentations.
  • Документ
    Розвиток іншомовної професійної компетентності за допомогою CLIL
    (Донецький національний університет імені Василя Стуса, 2024-06-21) Веретюк, Т.; Четверик, В.
    У статті досліджується потенціал використання елементів предметно-мовного інтегрованого навчання (CLIL) у процесі розвиток іншомовної професійної компетентності. The paper examines the potential of utilizing Content and Language Integrated Learning (CLIL) elements to develop foreign language professional competence.
  • Документ
    The Potential of Artificial Intelligence Tools in Foreign Language Teaching and Learning
    (International Scientific Unity, 2024-10-16) Chetveryk, V.; Veretiuk, T.
    This paper reviews the potential of artificial intelligence tools in developing foreign language communicative competence. У розвідці розглядається потенціал інструментів штучного інтелекту для розвитку іншомовної комунікативної компетенції.