Кафедра теорії і практики англійської мови
Постійний URI для цієї колекції
Перегляд
Останні подання
Зараз показано 1 - 5 з 212
- ДокументOpportunities and Advantages of Digital Innovations in Language Education(H. S. Skovoroda Kharkiv National Pedagogical University, 2024-11-08) Soloshenko-Zadniprovska, N.This paper aims to provide a concise overview of innovative digital tools as supplementary aids (tools) in foreign language teaching. Розвідка має на меті надати стислий огляд інноваційних цифрових інструментів як додаткових засобів (інструментів) у викладанні іноземної мови.
- ДокументAI-Powered Tools in Adaptive Foreign Language Learning(H. S. Skovoroda Kharkiv National Pedagogical University, 2024-11-08) Chetveryk, V.This paper overviews the potential of AI-powered tools in adaptive foreign language learning. У розвідці розглядається потенціал інструментів на базі штучного інтелекту в адаптивному вивченні іноземної мови.
- ДокументThe Integration of Artificial Intelligence (AI) into English Language Teaching: Advantage or Challenge(H. S. Skovoroda Kharkiv National Pedagogical University, 2024-11-08) Gulich, O.This study examines the integration of artificial intelligence (AI) in English language teaching. У цьому дослідженні розглядається інтеграція штучного інтелекту (ШІ) у викладання англійської мови.
- ДокументШтучний інтелект та розвиток лексичного складника іншомовної компетентності(Університет Короля Данила, 2024-11-13) Четверик, В.У розвідці проаналізовано можливості використання штучного інтелекту для розвитку лексичного складника іншомовної компетенції. This study explores the potential of artificial intelligence in developing lexical competence for foreign language learning.
- ДокументПроблеми та перспективи використання подкастів та відеоматеріалів у навчанні іноземних мов(Університет Короля Данила, 2024-11-13) Солошенко-Задніпровська, Н.У розвідці розглянуто проблеми й перспективи використання подкастів і відеоматеріалів у навчанні іноземних мов. This paper explores the challenges and opportunities of using podcasts and video materials in foreign language learning.