Кафедра музичного мистецтва

Постійний URI для цієї колекції

Перегляд

Останні подання

Зараз показано 1 - 5 з 557
  • Документ
    ПОГЛЯДИ КИТАЙСЬКИХ НАУКОВЦІВ НА ПРОБЛЕМУ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ЗМІСТУ РЕПЕТИЦІЙНОЇ РОБОТИ З ХОРОМ
    (Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-02-22) Люй, Яодун
    У тезах висвітлено думки китайських хормейстерів, науковців-викладачів щодо мети репетиційної роботи з хором, її організації та етапів проведення. The theses reflect the opinions of Chinese choirmasters, academic teachers regarding rehearsal work with the choir, its organization and stages of implementation.
  • Документ
    ЕВОЛЮЦІЯ НАВЧАЛЬНИХ ПРОГРАМ З МУЗИКИ ДЛЯ ШКІЛ КИТАЙСЬКОЇ НАРОДНОЇ РЕСПУБЛІКИ
    (Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-02-22) Дай, Сіньхао; Ду, Веньтао; Юр’єва, К.
    Окреслено зв’язок трьох послідовних версій «Стандартів навчальних програм з мистецтва для обов’язкової освіти» – 2001, 2011, 2022 років – з програмними державними документами Китайської Народної Республіки, присвяченими реформуванню системи освіти в цілому, а також естетичного виховання й навчання музики в межах обов’язкової дев’ятирічної освіти. Зіставлено основні положення Стандартів 2011 та 2022 років. The relationship between three consecutive versions of the "Art Curriculum Standards for Compulsory Education" – 2001, 2011, 2022 – is outlined with program state documents of the People's Republic of China, dedicated to reforming the education system as a whole, as well as aesthetic education and music education in within the bounds of compulsory nine-year education. The main provisions of the 2011 and 2022 Standards are compared.
  • Документ
    ДОШКІЛЛЯ В ДАНІЇ: СТАН І ПЕРСПЕКТИВИ ДОСЛІДЖЕННЯ
    (Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-02-22) Пономаренко, А.; Юр’єва, К.
    Виконано короткий огляд наявних в українському науково-педагогічному просторі компаративних досліджень систем дошкільної освіти різних країн. Виявлено стрімке зростання наукового інтересу до системи освіти Данії. Констатовано брак публікацій щодо дошкільної освіти цієї скандинавської країни. Схарактеризовано наукові праці І. Газіної та О. Дем’янюка останніх років. A brief review of comparative studies of preschool education systems of different countries available in the Ukrainian scientific and pedagogical space was carried out. A rapid growth of scientific interest in the education system of Denmark has been revealed. A lack of publications on pre-school education in this Scandinavian country was noted. The I. Gazina's and O. Demyanuk's scientific works of recent years are characterized.
  • Документ
    ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ ФЕНОМЕНУ РЕФЛЕКСІЇ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА
    (Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-02-22) Сяо, Ці
    У статті розкрито теоретичні аспекти проблеми формування рефлексії майбутнього вчителя музичного мистецтва. Досліджено значення даного феномену у формуванні й вдосконаленні власної особистості, змісті музично-педагогічної та творчо-виконавської діяльності. Встановлено, що рефлексія майбутнього вчителя музичного мистецтва включає ряд функціональних компонентів, ґрунтується на рефлексивних вміннях, дотриманні певних педагогічних умов. The article reveals the theoretical aspects of the problem of forming the reflection of the future music teacher. The importance of this phenomenon in the formation and improvement of one's own personality, the content of musical-pedagogical and creative-performing activities has been studied. It was established that the reflection of the future music teacher includes a number of functional components, is based on reflective skills, compliance with certain pedagogical conditions.
  • Документ
    ЦЕНТРАЛЬНА АКАДЕМІЯ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА НА МАПІ ЗАКЛАДІВ МИСТЕЦЬКОЇ ОСВІТИ КИТАЮ
    (Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-02-22) Лі, Ябінь; Юр’єва, К.
    Виконано короткий огляд освітньої діяльності, наукових і творчих здобутків одного з найавторитетніших закладів мистецької освіти Китайської Народної Республіки – Центральної академії образотворчого мистецтва (Central Academy of Fine Arts – CAFA). Зроблено висновок про доцільність вивчення й творчого використання досвіду підготовки мистецьких кадрів у CAFA, ознайомлення з творчими і науковими здобутками художників, дизайнерів, архітекторів, педагогів Центральної академії образотворчого мистецтва. A brief review of the educational activities, scientific, and creative achievements of one of the most prestigious institutions of art education in the People's Republic of China – the Central Academy of Fine Arts (CAFA) – has been conducted. A conclusion has been made regarding the advisability of studying and creatively utilizing the experience of art personnel training at CAFA, as well as familiarizing oneself with the creative and scientific accomplishments of artists, designers, architects, and educators from the Central Academy of Fine Arts.