Кафедра музичного мистецтва
Постійний URI для цієї колекції
Перегляд
Останні подання
- ДокументFormazione della cultura della ricerca del futuro insegnante di musica(LAP LAMBERT Academic Publishing, 2023) Tusheva, V. V.La monografia illustra le basi teorico-metodologiche e scientifico-metodiche della formazione della cultura scientifico-ricercativa del futuro insegnante di musica nelle condizioni di una scuola pedagogica superiore. Sulla base di approcci scientifici culturali, sistemici, sinergici, di attività, assiologici e personali, è stata rivelata in modo esaustivo l'essenza di questo fenomeno personale come tipo speciale di competenza nelle nuove condizioni socio-culturali e informative, e sono state analizzate le sue componenti e la sua composizione strutturale. La monografia si rivolge a scienziati, dipendenti dell'istruzione pedagogica superiore, insegnanti, studenti e docenti. У монографії обґрунтовано теоретико-методологічні й науково-методичні засади формування науково-дослідницької культури майбутнього вчителя музичного мистецтва в умовах вищої педагогічної школи. На основі культурологічного, системного, синергетичного, діяльнісного, аксіологічного, особистісного наукових підходів всебічно розкрито сутність даного особистісного феномену як особливого виду компетентності в нових соціокультурних й інформаційних умовах, проаналізовано його компонентно-структурний склад. Монографія адресується науковцям, працівникам вищої педагогічної освіти, викладачам, студентам, вчителям.
- ДокументAusbildung der Forschungskultur des zukünftigen Musiklehrers(LAP LAMBERT Academic Publishing, 2023) Tusheva, V. V.Die Monographie belegt die theoretischmethodischen und wissenschaftlich-methodischen Grundlagen der Ausbildung der wissenschaftlich-forschenden Kultur des zukünftigen Musiklehrers unter den Bedingungen einer pädagogischen Hochschule. Auf der Grundlage kultureller, systemischer, synergetischer, tätigkeitsbezogener, axiologischer und persönlichkeitswissenschaftlicher Ansätze wurde das Wesen dieses persönlichen Phänomens als besonderer Kompetenztypus unter neuen soziokulturellen und informationellen Bedingungen umfassend aufgedeckt und seine komponenten- und strukturbezogene Zusammensetzung analysiert. Die Monographie richtet sich an Wissenschaftler, Mitarbeiter der pädagogischen Hochschulen, Lehrer, Studenten und Dozenten. У монографії обґрунтовано теоретико-методологічні й науково-методичні засади формування науково-дослідницької культури майбутнього вчителя музичного мистецтва в умовах вищої педагогічної школи. На основі культурологічного, системного, синергетичного, діяльнісного, аксіологічного, особистісного наукових підходів всебічно розкрито сутність даного особистісного феномену як особливого виду компетентності в нових соціокультурних й інформаційних умовах, проаналізовано його компонентно-структурний склад. Монографія адресується науковцям, працівникам вищої педагогічної освіти, викладачам, студентам, вчителям.
- ДокументFormation de la culture de recherche du futur professeur de musique(LAP LAMBERT Academic Publishing, 2023) Tusheva, V. V.La monographie étaye les fondements théoriques, méthodologiques et scientifiques de la formation de la culture scientifique et de recherche du futur professeur de musique dans les conditions d'une école pédagogique supérieure. Sur la base d'approches scientifiques culturelles, systémiques, synergiques, d'activité, axiologiques et personnelles, l'essence de ce phénomène personnel en tant que type spécial de compétence dans de nouvelles conditions socioculturelles et informationnelles a été révélée de manière exhaustive, et ses composants et sa composition structurelle ont été analysés. Cette monographie s'adresse aux scientifiques, aux employés de l'enseignement supérieur pédagogique, aux enseignants, aux étudiants et aux professeurs. У монографії обґрунтовано теоретико-методологічні й науково-методичні засади формування науково-дослідницької культури майбутнього вчителя музичного мистецтва в умовах вищої педагогічної школи. На основі культурологічного, системного, синергетичного, діяльнісного, аксіологічного, особистісного наукових підходів всебічно розкрито сутність даного особистісного феномену як особливого виду компетентності в нових соціокультурних й інформаційних умовах, проаналізовано його компонентно-структурний склад. Монографія адресується науковцям, працівникам вищої педагогічної освіти, викладачам, студентам, вчителям.
- ДокументFormación de la cultura investigadora del futuro profesor de música(LAP LAMBERT Academic Publishing, 2023) Tusheva, V. V.La monografía fundamenta los fundamentos teórico-metodológicos y científico-metódicos de la formación de la cultura científico-investigativa del futuro profesor de música en las condiciones de una escuela pedagógica superior. Sobre la base de enfoques científicos culturales, sistémicos, sinérgicos, de actividad, axiológicos y personales, se reveló de forma exhaustiva la esencia de este fenómeno personal como un tipo especial de competencia en las nuevas condiciones socioculturales e informativas, y se analizó su composición componente y estructural. La monografía está dirigida a científicos, empleados de la enseñanza pedagógica superior, profesores, estudiantes y docentes. У монографії обґрунтовано теоретико-методологічні й науково-методичні засади формування науково-дослідницької культури майбутнього вчителя музичного мистецтва в умовах вищої педагогічної школи. На основі культурологічного, системного, синергетичного, діяльнісного, аксіологічного, особистісного наукових підходів всебічно розкрито сутність даного особистісного феномену як особливого виду компетентності в нових соціокультурних й інформаційних умовах, проаналізовано його компонентно-структурний склад. Монографія адресується науковцям, працівникам вищої педагогічної освіти, викладачам, студентам, вчителям.
- ДокументFormação da cultura de investigação do futuro professor de música(LAP LAMBERT Academic Publishing, 2023) Tusheva, V. V.A monografia fundamenta as bases teóricometodológicas e científico-metodológicas da formação da cultura de investigação científica do futuro professor de música nas condições de uma escola superior de pedagogia. Com base em abordagens científicas culturais, sistémicas, sinérgicas, de actividade, axiológicas e pessoais, a essência deste fenómeno pessoal como um tipo especial de competência em novas condições sócio-culturais e informacionais foi revelada de forma abrangente, e a sua componente e composição estrutural foram analisadas. A monografia é dirigida a cientistas, funcionários do ensino superior pedagógico, professores, estudantes e docentes. У монографії обґрунтовано теоретико-методологічні й науково-методичні засади формування науково-дослідницької культури майбутнього вчителя музичного мистецтва в умовах вищої педагогічної школи. На основі культурологічного, системного, синергетичного, діяльнісного, аксіологічного, особистісного наукових підходів всебічно розкрито сутність даного особистісного феномену як особливого виду компетентності в нових соціокультурних й інформаційних умовах, проаналізовано його компонентно-структурний склад. Монографія адресується науковцям, працівникам вищої педагогічної освіти, викладачам, студентам, вчителям.