Кафедра музичного мистецтва

Постійний URI для цієї колекції

Перегляд

Останні подання

Зараз показано 1 - 5 з 587
  • Документ
    Fundamentos da investigação científica e pedagógica
    (LAP LAMBERT Academic Publishing, 2024) Tusheva, V. V.
    O manual aborda questões de metodologia, lógica e organização da investigação pedagógica, os seus métodos e técnicas, formas de obter e processar informação no trabalho educativo e de investigação dos estudantes. São abordadas algumas questões científicas, possíveis formas de compreender constructos cognitivos como “ciência”, “ideal científico”, “estilo de pensamento científico”. O manual destina-se a estudantes de escolas superiores de pedagogia, em particular, licenciados em música, professores, estudantes de pós-graduação, e é recomendado para utilização no sistema de formação pedagógica de pós-graduação. У підручнику розглядаються питання щодо методології, логіки і організації педагогічного дослідження, його методи і методика проведення, способи одержання і переробки інформації в навчально-дослідній роботі студентів. Висвітлюються деякі наукознавчі питання, можливі способи осмислення таких когнітивних конструктів, як «наука», «науковий ідеал», «стиль наукового мислення». Посібник адресовано студентам вищої педагогічної школи, зокрема музичних спеціальностей, викладачам, аспірантам, рекомендовано для використання в системі післядипломної педагогічної освіти.
  • Документ
    Fondamenti della ricerca scientifica e pedagogica
    (LAP LAMBERT Academic Publishing, 2024) Tusheva, V. V.
    Il libro di testo affronta le questioni relative alla metodologia, alla logica e all'organizzazione della ricerca pedagogica, ai suoi metodi e alle sue tecniche, ai modi di ottenere ed elaborare le informazioni nel lavoro educativo e di ricerca degli studenti. Vengono trattate alcune questioni scientifiche, i possibili modi di intendere costrutti cognitivi come “scienza”, “ideale scientifico”, “stile di pensiero scientifico”. Il libro di testo si rivolge agli studenti delle scuole superiori di pedagogia, in particolare ai laureati in musica, agli insegnanti e agli studenti post-laurea, ed è consigliato per l'uso nel sistema di formazione pedagogica post-laurea. У підручнику розглядаються питання щодо методології, логіки і організації педагогічного дослідження, його методи і методика проведення, способи одержання і переробки інформації в навчально-дослідній роботі студентів. Висвітлюються деякі наукознавчі питання, можливі способи осмислення таких когнітивних конструктів, як «наука», «науковий ідеал», «стиль наукового мислення». Посібник адресовано студентам вищої педагогічної школи, зокрема музичних спеціальностей, викладачам, аспірантам, рекомендовано для використання в системі післядипломної педагогічної освіти.
  • Документ
    Les bases de la recherche scientifique et pédagogique
    (LAP LAMBERT Academic Publishing, 2024) Tusheva, V. V.
    Le manuel aborde les questions de méthodologie, de logique et d'organisation de la recherche pédagogique, ses méthodes et techniques, les moyens d'obtenir et de traiter l'information dans le travail éducatif et de recherche des étudiants. Il aborde certaines questions scientifiques, les manières possibles de comprendre des concepts cognitifs tels que la « science », l'« idéal scientifique », le « style de pensée scientifique ». Le manuel s'adresse aux étudiants des écoles pédagogiques supérieures, en particulier aux étudiants en musique, aux enseignants, aux étudiants de troisième cycle, et il est recommandé de l'utiliser dans le cadre du système de formation pédagogique de troisième cycle. У підручнику розглядаються питання щодо методології, логіки і організації педагогічного дослідження, його методи і методика проведення, способи одержання і переробки інформації в навчально-дослідній роботі студентів. Висвітлюються деякі наукознавчі питання, можливі способи осмислення таких когнітивних конструктів, як «наука», «науковий ідеал», «стиль наукового мислення». Посібник адресовано студентам вищої педагогічної школи, зокрема музичних спеціальностей, викладачам, аспірантам, рекомендовано для використання в системі післядипломної педагогічної освіти.
  • Документ
    Fundamentos de la investigación científica y pedagógica
    (LAP LAMBERT Academic Publishing, 2024) Tusheva, V. V.
    El libro de texto aborda cuestiones de metodología, lógica y organización de la investigación pedagógica, sus métodos y técnicas, formas de obtener y procesar información en el trabajo educativo y de investigación de los estudiantes. Se tratan algunas cuestiones científicas, posibles formas de entender constructos cognitivos como «ciencia», «ideal científico», «estilo de pensamiento científico». El libro de texto está dirigido a estudiantes de escuelas superiores de pedagogía, en particular, a licenciados en música, profesores, estudiantes de posgrado, y se recomienda su uso en el sistema de formación pedagógica de posgrado. У підручнику розглядаються питання щодо методології, логіки і організації педагогічного дослідження, його методи і методика проведення, способи одержання і переробки інформації в навчально-дослідній роботі студентів. Висвітлюються деякі наукознавчі питання, можливі способи осмислення таких когнітивних конструктів, як «наука», «науковий ідеал», «стиль наукового мислення». Посібник адресовано студентам вищої педагогічної школи, зокрема музичних спеціальностей, викладачам, аспірантам, рекомендовано для використання в системі післядипломної педагогічної освіти.
  • Документ
    Grundlagen der wissenschaftlichen und pädagogischen Forschung
    (LAP LAMBERT Akademischer Verlag, 2024) Tusheva, V. V.
    Das Lehrbuch behandelt Fragen der Methodik, der Logik und der Organisation der pädagogischen Forschung, ihrer Methoden und Techniken, der Art und Weise, wie Informationen in der Bildungs- und Forschungsarbeit der Schüler gewonnen und verarbeitet werden. Es werden einige wissenschaftliche Fragen, mögliche Wege zum Verständnis solcher kognitiven Konstrukte wie „Wissenschaft“, „wissenschaftliches Ideal“, „Stil des wissenschaftlichen Denkens“ behandelt. Das Lehrbuch richtet sich an Studenten der pädagogischen Hochschulen, insbesondere an Musikstudenten, Lehrer und Doktoranden, und wird für den Einsatz im System der pädagogischen Postgraduiertenausbildung empfohlen. У підручнику розглядаються питання щодо методології, логіки і організації педагогічного дослідження, його методи і методика проведення, способи одержання і переробки інформації в навчально-дослідній роботі студентів. Висвітлюються деякі наукознавчі питання, можливі способи осмислення таких когнітивних конструктів, як «наука», «науковий ідеал», «стиль наукового мислення». Посібник адресовано студентам вищої педагогічної школи, зокрема музичних спеціальностей, викладачам, аспірантам, рекомендовано для використання в системі післядипломної педагогічної освіти.