Кафедра технологій дистанційного навчання та цифрової дидактики в дошкільній освіті

Постійний URI для цієї колекції

Перегляд

Останні подання

Зараз показано 1 - 5 з 219
  • Документ
    ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ В ВИКЛАДАННІ ТА НАВЧАННІ
    (Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-03-14) Луганська, В.
    У тезах досліджено роль штучного інтелекту в освітньому просторі. Штучний інтелект (ШІ) - це галузь інформатики, яка займається проєктуванням і конструюванням комп’ютерних систем, здатних виконувати завдання, що вимагають інтелекту, зазвичай пов’язаного з людським інтелектом. Зазначено, що ШІ має значний вплив на викладання та навчання, надаючи нові можливості та інструменти для навчання. Однак, необхідно збалансувати використання технологій та зберегти людський фактор у навчальному процесі. The theses explore the role of artificial intelligence in the educational space. Artificial intelligence (AI) is a branch of computer science that deals with the design and construction of computer systems capable of performing tasks requiring intelligence, usually associated with human intelligence. It is noted that AI has a significant impact on teaching and learning, providing new opportunities and tools for learning. However, it is necessary to balance the use of technology and preserve the human factor in the educational process.
  • Документ
    СУЧАСНА ІНТЕРАКТИВНА НАОЧНІСТЬ В РОБОТІ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА
    (Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-03-14) Лебедєва, В.
    У статті проаналізовано інтерактивну наочність – це підхід до навчання, який використовує різноманітні методи та техніки для залучення учнів до активної участі у процесі вивчення матеріалу. Інтерактивна наочність ставить акцент на взаємодію, співпрацю та залучення учнів до процесу навчання. Цей підхід може включати в себе використання різноманітних технологій, таких як інтерактивні дошки, відеопрезентації, документ-камери, веб-додатки та мобільні застосунки, а також методики групової роботи, обговорення в малих групах, рольові ігри, вирішення проблемних завдань тощо. Зазначено, що підготовка майбутніх вчителів до застосування сучасних інформаційних технологій що забезпечують інтерактивну наочність навчання є необхідною для забезпечення якісної та ефективної освіти в сучасному світі а також для покращення навчання та досягнення успіху у власній професійній, педагогічній діяльності. The article analyzes interactive visualization - an approach to learning that uses various methods and techniques to involve students in active participation in the process of studying the material. Interactive visualization emphasizes interaction, collaboration and involvement of students in the learning process. This approach may include the use of various technologies, such as interactive whiteboards, video presentations, document cameras, web applications and mobile applications, as well as group work techniques, small group discussions, role-playing games, problem-solving, etc. It is noted that the preparation of future teachers to use modern information technologies that provide interactive visualization of learning is necessary to ensure high-quality and effective education in the modern world, as well as to improve learning and achieve success in their own professional and pedagogical activities.
  • Документ
    WEB-ПОРТФОЛІО МОЛОДОГО ВИХОВАТЕЛЯ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ЦИФРОВОГО ІМІДЖУ ПЕДАГОГІЧНОГО ПРАЦІВНИКА
    (Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-03-14) Голубенко, В.
    У статті розглянуто формування цифрового іміджу вихователя. Веб-портфоліо вихователя виступає як ефективний інструмент формування цього іміджу, надаючи можливість показати свою професійну компетентність, досвід роботи, інноваційні підходи та особисті досягнення. Через веб-портфоліо педагог може ефективно спілкуватися зі своєю аудиторією, демонструвати свою діяльність та впливати на своє оточення. Посилення цифрового іміджу педагога через веб-портфоліо сприяє підвищенню його престижу серед колег, адміністрації та батьків, що може мати позитивний вплив на кар'єрні можливості та конкурентоспроможність на ринку праці. The article considers the formation of a digital image of a teacher. The teacher's web portfolio acts as an effective tool for forming this image, providing an opportunity to show their professional competence, work experience, innovative approaches and personal achievements. Through a web portfolio, a teacher can effectively communicate with their audience, demonstrate their activities and influence their environment. Strengthening the teacher's digital image through a web portfolio helps to increase his prestige among colleagues, administration and parents, which can have a positive impact on career opportunities and competitiveness in the labor market.
  • Документ
    ЦИФРОВА СКРИНЬКА ВИХОВАТЕЛЯ ЗДО
    (Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-03-14) Флоренко, А.
    У тезах розглянуто цифрові інструменти, які вихователь може використовувати в закладах дошкільної освіти: Microsoft Word, Power Point, ThingLink, Learningapps, Word Art(хмари слів), Canva, Padlet, Kahoot, Google Sites, Google Forms. The abstracts consider digital tools that a teacher can use in preschool education institutions: Microsoft Word, Power Point, ThingLink, Learningapps, Word Art (word clouds), Canva, Padlet, Kahoot, Google Sites, Google Forms.
  • Документ
    АДАПТАЦІЯ ДИТИНИ РАННЬОГО ВІКУ ДО НОВИХ СОЦІАЛЬНИХ УМОВ У ПРОЦЕСІ ПЕРЕБУВАННЯ В ОСВІТНЬОМУ ПРОСТОРІ
    (Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-03-14) Макобрей, Є.; Лебедєва, В.; Холтобіна, О.
    У тезах досліджено адаптацію дитини до нових соціальних умов, що є складним процесом, який може викликати стрес та тривогу у дитини та батьків. Важливо, щоб працівники закладу та сім’я працювали разом. Вивчення форм і методів взаємодії дозволяє краще розуміти психологічні, соціальні аспекти адаптації дитини, що є важливим для створення комфортного перебування в нових умовах. Під час адаптації важливо тимчасово зберігати звичні для дитини методи виховання, навіть якщо вони не збігаються з правилами закладу дошкільної освіти. The theses examine the adaptation of a child to new social conditions, which is a complex process that can cause stress and anxiety in the child and parents. It is important that the institution's employees and the family work together. Studying the forms and methods of interaction allows us to better understand the psychological and social aspects of the child's adaptation, which is important for creating a comfortable stay in new conditions. During adaptation, it is important to temporarily maintain the child's usual methods of upbringing, even if they do not coincide with the rules of the preschool educational institution.