ШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ МОТИВАЦІЇ НАВЧАННЯ ШКОЛЯРІВ НА УРОКАХ ІНФОРМАТИКИ
Завантаження...
Дата
2024-06-10
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Анотація
У статті розглянуто мотивацію до навчання, що є багатофакторним явищем, яке залежить від освітньої системи, організації освітнього процесу, особливостей школяра, особливостей вчителя та специфіки навчального предмету тощо. Урахування та оптимізація цих факторів можуть значно підвищити мотивацію учнів та сприяти їхньому успішному навчанню. У зазначеному аспекті особливо цікавим є метод проєктів – освітня технологія, яка базується на самостійній роботі здобувачів освіти над певною проблемою або завданням протягом певного часу. Цей метод активно використовується в сучасній педагогіці, оскільки сприяє розвитку різних компетентностей, зокрема критичного мислення, уміння працювати в команді, самостійності та відповідальності.
The article examines motivation for learning, which is a multifactorial phenomenon that depends on the educational system, the organization of the educational process, the characteristics of the student, the characteristics of the teacher and the specifics of the educational subject, etc. Taking into account and optimizing these factors can significantly increase students' motivation and contribute to their successful learning. In this aspect, the project method is particularly interesting - an educational technology based on the independent work of students on a certain problem or task for a certain period of time. This method is actively used in modern pedagogy, as it contributes to the development of various competencies, in particular, critical thinking, the ability to work in a team, independence and responsibility.
Опис
Ключові слова
інформатика, мотивація навчання, педагогічні технології, метод проєктів, освітній процес, informatics, learning motivation, pedagogical technologies, project method, educational process
Цитування
Ковальов С., Пономарьова Н. Шляхи формування мотивації навчання школярів на уроках інформатики. Освіта збереже Україну! : матеріали ІІІ Всеукраїнських Прокопенківських читань, (м. Харків, 10 черв. 2024 р.) / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; редкол.: Ю. Д. Бойчук (голов. ред.) та ін. Харків, 2024. С. 257–259.