ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ: ТЕОРІЯ, МЕТОДОЛОГІЯ, ТЕХНОЛОГІЯ
Завантаження...
Дата
2024
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Анотація
У монографії здійснено аналіз історико-педагогічного дослідження, виявлено його характерні ознаки з поміж інших педагогічних досліджень, визначено його зміст та методологію проведення в умовах реального часу; схарактеризовано історико-педагогічні дослідження, присвячені питанням регіоналістики та персоналістики. Монографія рекомендована викладачам педагогічних вишів та здобувачам педагогічної освіти, науковцям, які займаються питанням історії педагогіки, ученим під час безпосередньої оргацізації та здійснення історико-педагогічного дослідження.
The monograph analyzes historical and pedagogical research, reveals its characteristic features among other pedagogical research, determines its content and methodology of conducting in real time; characterizes historical and pedagogical research devoted to issues of regionalism and personalism. The monograph is recommended for teachers of pedagogical universities and applicants for pedagogical education, scientists who deal with the history of pedagogy, scientists during the direct organization and implementation of historical and pedagogical research.
Опис
Ключові слова
історико-педагогічне дослідження, історія педагогіки, регіоналістика, персоналістика, historical and pedagogical research, history of pedagogy, regional studies, personal studies
Цитування
Башкір О. І., Друганова О. М., Зеленська Л. Д. Історико-педагогічне дослідження: теорія, методологія, технологія : монографія / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди. Харків : ХНПУ ім. Г. С. Сковороди, 2024. 151 с.