Перегляд
Останні подання
Зараз показано 1 - 5 з 106
- ДокументГригорій Сковорода і ми українці: диво першого кроку і сила ініціативи(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023)Монографія присвячена 300-річчю з дня народження Григорія Сковороди. Автори бажають висловити своє, глибоко особистісне та особисте, ставлення до великого філософа, твори якого були і залишаються живильним ґрунтом для їхнього духовного зростання. Монографія призначена для науковців, викладачів, аспірантів і студентів, а також усіх тих, хто цікавиться проблемами філософії української культури, освіти та історії. The monograph is dedicated to the 300th anniversary of the birth of Hryhorii Skovoroda. The authors wish to express their deeply personal and personal attitude to the great philosopher, whose works have been and remain a fertile ground for their spiritual growth. The monograph is intended for scholars, teachers, postgraduate students, and all those interested in the philosophy of Ukrainian culture, education, and history.
- ДокументHeritage of European science: Creative self realization of art teacher: chinese experience of art and pedagogical education(Drawing up & Design. ScientificWorld-NetAkhatAV, 2023) Rybalko, L.; Li, Y.; Ovsiuk, D.; Zhao, B.Monograph is devoted the problem of formation of readiness for creative self-realization of artistic and pedagogical specialties in institutions of higher education of the People's Republic of China by means of fine arts. Die Monographie widmet sich dem Problem der Bildung der Bereitschaft zur kreativen Selbstverwirklichung künstlerischer und pädagogischer Fachgebiete in Hochschuleinrichtungen der Volksrepublik China mittels bildender Künste. Монографія присвячена проблемі формування готовності до творчої самореалізації художньо-педагогічних спеціальностей у закладах вищої освіти КНР засобами образотворчого мистецтва.
- ДокументСміховий контекст студентської повсякденності(Інститут історії України НАН України, 2010) Рябченко, О. Л.В статті досліджено сміховий контекст студентської повсякденності в сатиричних творах 1920-х рр. Сатирико-гумористичні тексти 1920-х рр. є своєрідним джерелом, в якому задокументовані не лише сторінки життя і навчання українських студентів, а й їхнє ставлення до нових реалій, влади, освітніх експериментів. Крізь призму сміху і гумору можна побачити дійсність багатобарвну, більше наближену до природної. Дефіцит свободи роздумів на політичні теми також компенсувався за допомогою своєрідного студентського "фольклору". І не потрібно було чекати особливого дозволу для оцінки подій, що відбувалися навколо. Такий спосіб висловлення своїх поглядів в епоху "вгасання радості і сміху" отримав досить важливе місце, оскільки великою була потреба в самоосмисленні і самопізнанні. The article examines the humorous context of student everyday life in satirical works of the 1920s. Satirical and humorous texts of the 1920s are a kind of source, in which documented not only the pages of Ukrainian life and education students, but also their attitude to new realities, authorities, educational experiments You can see reality through the prism of laughter and humor multicolored, closer to natural. The deficit of freedom of thought on political topics was also compensated for with the help of a kind of student "folklore". And it was not necessary to wait for special permission to assess the events that were happening around. This is a way of expressing one's views in the era of "fading joy and laughter" received a rather important place, since there was a great need for self-understanding and self-knowledge.
- ДокументКонструювання пролетарської ідентичності(Інститут історії України НАН України, 2010) Рябченко, О. Л.Єдино можливим студентом у радянській державі могла бути лише молода людина, яка походила із робітничо-селянського середовища чи із верств населення, які мали маргінальний статус при попередньому режимі і намагалися ототожнювати себе з "пролетаріатом". Цю категорію радянського дискурсу потрібно було пристосувати до своєї біографії, оскільки вона означала не реально існуючу статусну групу, що мала об’єктивні соціальні характеристики, а можливість представити себе в тій чи іншій якості. Вихідці із "соціально-ворожого" середовища, незважаючи на дискредитаційну політику у відношенні до них, вимушені були різними шляхами долати перешкоди на своєму шляху, у тому числі і для отримання вищої освіти. Розповсюдженим явищем стало приховування свого соціального походження шляхом отримання фальшивих документів. Тому у ВНЗ постійно залишалася значна частина цієї категорії молоді. Гарантіями успіху могли стати характерна зовнішність і стиль поведінки — мова, особливо майстерність оволодіння офіційним дискурсом, участь у громадському житті, різноманітних кампаніях тощо. Знакова сутність при цьому не завжди відповідала внутрішньому змісту, але вона повинна була постійно демонструвати оточенню саме революційну сутність нового студентства. Від майстерності маневрування часто залежали не лише успішність інтеграції в радянське суспільство, а й саме життя людини. She was the only possible student in the Soviet state to be only a young person who came from a worker-peasant background environment or from the population strata that had a marginal status at the previous regime and tried to identify themselves with the "proletariat". This category of Soviet discourse had to be adapted to his biography, since it did not mean a real status one a group that had objective social characteristics, and the opportunity to present oneself in one capacity or another. People from the "socially hostile" environment, despite the discrediting policy in relation to them, were forced to overcome obstacles on their way in different ways way, including for obtaining higher education. Widespread hiding one's social origin became a phenomenon obtaining false documents. That is why she always stayed at the university a large part of this category is young. They could become guarantees of success characteristic appearance and style of behavior — language, especially mastery of official discourse, participation in public life, various campaigns, etc. At the same time, the iconic essence is not always corresponded to the internal content, but it had to be constant to demonstrate to the environment the revolutionary essence of the new studentship. Not only success often depended on the skill of maneuvering integration into Soviet society, but also human life itself.
- ДокументСтудентство 1930-х років: практики повсякденності(Інститут історії України НАН України, 2012) Рябченко, О. Л.В розділі монографії досліджено повсякденне життя студентства 1930-х років. Студентське життя було надзвичайно контрасним, воно також мало свій «фасад» і «чорний хід». На поверхні — величезні портрети Сталіна, театралізовані і спортивні шоу під звуки маршів — наочне втілення «щасливого» і «забезпеченого» життя надзвичайно вдячної молоді. Конкретні страждання розгублених, вічно голодних, психологічно подавлених людей, колізії між окремими особистостями та оточенням, в розрахунок не бралися. The section of the monograph examines the everyday life of students in the 1930s. Student life was extremely contrasting, it also had its "facade" and "backdoor". On the surface — huge portraits of Stalin, theatrical and sports shows to the sounds of marches - a visual embodiment of the "happy" and "provided" life of extremely grateful youth. The specific suffering of confused, eternally hungry, psychologically depressed people, collisions between individuals and the environment, were not taken into account.