ФОРМИ І МЕТОДИ ВЗАЄМОДІЇ ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ І СІМ’Ї У ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ ДИТИНИ ДО ШКОЛИ

Завантаження...
Зображення мініатюри
Дата
2024-03-14
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Анотація
У роботі проаналізовано взаємодію закладу дошкільної освіти і сім’ї, що є одним з найважливіших аспектів виховання дітей дошкільного віку. Це процес спільної діяльності педагогів і батьків, спрямований на задоволення потреб, інтересів і здібностей дитини, створення умов для її гармонійного розвитку та соціалізації. Взаємодія закладу дошкільної освіти і сім’ї є важливою умовою ефективного розвитку та виховання дітей дошкільного віку. Вона вимагає професійної компетентності вихователів, відповідальності, зацікавленості батьків, а також взаємної довіри, поваги, співробітництва та партнерства. The work analyzes the interaction of a preschool educational institution and a family, which is one of the most important aspects of raising preschool children. This is a process of joint activity of teachers and parents, aimed at meeting the needs, interests and abilities of the child, creating conditions for its harmonious development and socialization. The interaction of a preschool educational institution and a family is an important condition for the effective development and upbringing of preschool children. It requires professional competence of educators, responsibility, interest of parents, as well as mutual trust, respect, cooperation and partnership.
Опис
Ключові слова
виховання, педагогічна взаємодія, заклади дошкільної освіти, сім’я, партнерство, upbringing, pedagogical interaction, preschool educational institutions, family, partnership
Цитування
Лечебріна Т., Гавриш І. Форми і методи взаємодії закладу дошкільної освіти і сім'ї у процесі підготовки дитини до школи. Цифрова трансформація освіти та науки : матеріали ІІ Всеукр. наук.-практ. конф., м. Харків, 14–15 берез. 2024 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; редкол.: Ю. Д. Бойчук (голов. ред.) та ін. Харків, 2024. С. 89–92.