Перегляд за Автор "Гавриш, І."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументМОНІТОРИНГ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-12) Гавриш, І.; Михайленко, А.У публікації розглянуто засоби моніторингу контролю за навчальним процесом у загальноосвітніх навчальних закладах. Зазначено, що цілі та завдання моніторингу залежать від обраного об’єкта моніторингу та від обраного типу моніторингу в кожному конкретному випадку. Моніторинг навчального процесу та успішності учнів не дає повної інформації про особистісний розвиток школяра, але дозволяє відслідковувати динаміку розвитку його навчання. The publication discusses the means of monitoring control over the educational process in general education institutions. It is noted that the goals and objectives of monitoring depend on the selected object of monitoring and the type of monitoring chosen in each case. Monitoring of the educational process and student performance does not provide complete information about personal development of a student, but allows you to track the dynamics of his or her learning.
- ДокументРозвиток інформаційно-цифрової компетентності майбутніх педагогів(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-03-02) Гавриш, І.У статті досліджено поняття цифрової компетентності педагога. Формувати цифрову компетентність, на думку автора, необхідно тільки в такому освітньому середовищі, яке включає сучасні інформаційні технології, оскільки абсолютно новий дидактичний потенціал даного середовища створює умови для застосування сучасних технологій у навчанні, які допомагають досягти нових результатів в освіті. Цифрове освітнє середовище надає ефективні інструменти створення умов, які забезпечують безперервний професійний розвиток педагога, формування його цифрової компетентності. The article examines the concept of a teacher's digital competence. According to the author, it is necessary to form digital competence only in such an educational environment that includes modern information technologies, since the completely new didactic potential of this environment creates conditions for the use of modern technologies in education, which help to achieve new results in education. The digital educational environment provides effective tools for creating conditions that ensure the continuous professional development of the teacher and the formation of his digital competence.
- ДокументСЬОГОДЕННІ ВИКЛИКИ ПЕНСІЙНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ: ПОРІВНЯННЯ УКРАЇНСЬКОЇ ТА ПОЛЬСЬКОЇ СИСТЕМ(Wydawnictwo: MANS w Łomży, H. S. Skovoroda KhNPU, 2024-03-29) Гавриш, І.У статті порівняно пенсійне забезпечення української та польської систем. Порівняння систем соціального забезпечення в Україні та Польщі має велике значення та актуальність для розуміння ефективності соціальної політики, її впливу на життя людей та потенціалу вдосконалення цієї системи. Україна та Польща мають різні підходи до організації соціального захисту населення. Польща, яка стала членом Європейського Союзу, ініціювала значні зміни у сфері соціального забезпечення та отримала знання про впровадження стандартів, які були затверджені ЄС. Україна, як країна, що розвивалася автономно, боролася зі складними економічними та політичними проблемами, які впливали на функціональність системи соціального захисту, зараз знаходиться у воєнному стані, який поглиблює та збільшує потреби населення у соціальному забезпеченні взагалі та пенсійного зокрема. The article compares the Ukrainian and Polish pension systems. A comparison of social security systems in Ukraine and Poland is of great importance and relevance for understanding the effectiveness of social policy, its impact on people's lives, and the potential for improving this system. Ukraine and Poland have different approaches to the organization of social protection of the population. Poland, which became a member of the European Union, initiated significant changes in the field of social security and gained knowledge about the implementation of standards that were approved by the EU. Ukraine, as a country that developed autonomously, struggled with complex economic and political problems that affected the functionality of the social protection system, is now in a state of war, which deepens and increases the needs of the population for social security in general and pension in particular.