ВПРОВАДЖЕННЯ КОМП’ЮТЕРНОЇ ГРАФІКИ У ШКІЛЬНИЙ КУРС ІНФОРМАТИКИ

Завантаження...
Зображення мініатюри
Дата
2024-05-15
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Анотація
У тезах розглянуто впровадження комп’ютерної графіки у шкільний курс інформатики. Проаналізовано шкільні підручники інформатики. Зазначено, що комп'ютерна графіка сприяє формуванню наскрізних навичок, таких як формулювання власної думки, креативне мислення, ініціативність та абстрагування. Учні, використовуючи комп'ютерну графіку, навчаються діяти творчо, що включає генерацію нових ідей, доброчесне використання ідей інших та їх подальше удосконалення, а також застосування власних знань для створення нових об'єктів. Theses consider the implementation of computer graphics in the school computer science course. School textbooks of informatics were analyzed. It is noted that computer graphics contributes to the formation of cross-cutting skills, such as formulating one's own opinion, creative thinking, initiative and abstraction. Students, using computer graphics, learn to act creatively, which includes the generation of new ideas, the virtuous use of the ideas of others and their further improvement, as well as the application of their own knowledge to create new objects.
Опис
Ключові слова
інформатика, комп'ютерна графіка, освітній процес, informatics, computer graphics, educational process
Цитування
Бондаренко Д., Колгатіна Л. Впровадження комп’ютерної графіки у шкільний курс інформатики. Інноваційні педагогічні технології в цифровій школі : зб. тез доп. учасників VІ Міжнар. наук.-практ. конф. молод. учених, м. Харків, 15–16 трав. 2024 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди та ін. ; упор.: Н. Пономарьова, Н. Олефіренко, В. Андрієвська. Харків, 2024. С. 73–77.