Перегляд за Автор "Бондаренко, Д."
Зараз показано 1 - 5 з 5
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументSTEАM-ПРОЄКТ ЗІ ЗБЕРЕЖЕННЯ І ПОПУЛЯРИЗАЦІЇ УКРАЇНСЬКОЇ КУЛІНАРНОЇ ТРАДИЦІЇ «УКРАЇНСЬКА КУХНЯ З РІЗНИХ БОКІВ»(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-15) Бондаренко, Д.; Андрієвська, В.Статтія присвячена розробці STEAM проєкту зі збереження і популяризації української кулінарної традиції — «Українська кухня з різних боків». У ході реалізації проєкту здобувачі освіти досліджують історичні події, що вплинули на формування українських кулінарних традицій; ознайомлюються з найдавнішими рецептами української кухні; з’ясовують походження кулінарних назв і багато іншого. The article is devoted to the development of the STEAM project for the preservation and popularization of the Ukrainian culinary tradition - "Ukrainian cuisine from different angles". During the implementation of the project, students study historical events that influenced the formation of Ukrainian culinary traditions; get acquainted with the oldest recipes of Ukrainian cuisine; find out the origin of culinary names and much more.
- ДокументВПРОВАДЖЕННЯ КОМП’ЮТЕРНОЇ ГРАФІКИ У ШКІЛЬНИЙ КУРС ІНФОРМАТИКИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-15) Бондаренко, Д.; Колгатіна, Л.У тезах розглянуто впровадження комп’ютерної графіки у шкільний курс інформатики. Проаналізовано шкільні підручники інформатики. Зазначено, що комп'ютерна графіка сприяє формуванню наскрізних навичок, таких як формулювання власної думки, креативне мислення, ініціативність та абстрагування. Учні, використовуючи комп'ютерну графіку, навчаються діяти творчо, що включає генерацію нових ідей, доброчесне використання ідей інших та їх подальше удосконалення, а також застосування власних знань для створення нових об'єктів. Theses consider the implementation of computer graphics in the school computer science course. School textbooks of informatics were analyzed. It is noted that computer graphics contributes to the formation of cross-cutting skills, such as formulating one's own opinion, creative thinking, initiative and abstraction. Students, using computer graphics, learn to act creatively, which includes the generation of new ideas, the virtuous use of the ideas of others and their further improvement, as well as the application of their own knowledge to create new objects.
- ДокументКОМП'ЮТЕРНА ГРАФІКА ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ УЧНІВ БАЗОВОЇ ШКОЛИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-23) Колгатіна, Л.; Бондаренко, Д.У тезах висвітлено поняття методу проектів. Було визначена головна мета таких проектів – формування креативного і творчого мислення учнів. Виділено ключову роль командної роботи в розвитку комунікативних навичок та вирішенні творчих завдань учнями. Підкреслено важливість інтеграції комп'ютерної графіки для забезпечення актуальності освіти та привертання уваги сучасної молоді. The thesis highlights the concept of the project method. The main goal of such projects is to develop students' creative and imaginative thinking. The key role of teamwork in developing communication skills and solving creative tasks by students is highlighted. The importance of integrating computer graphics to ensure the relevance of education and attract the attention of modern youth is emphasized.
- ДокументРаціональне використання комп’ютера дітьми у цифровій школі(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-11) Бондаренко, Д.; Дяченко, М.; Шакуров, Є.В статті розглянуто використання комп'ютера дітьми. Запровадження сучасних цифрових технологій має бути виваженим, доцільним та підпорядкованим меті і змісту освітнього процесу. Одним із креативних мотиваційних засобів оволодіння сучасними знаннями та формування відповідних навичок, як чинників розвитку цифрових компетентностей педагогів, вбачається створення практико-спрямованого інформаційно-освітнього електронного середовища (цифрового середовища) закладу. The article deals with the use of computers by children. The introduction of modern digital technologies should be balanced, appropriate and subordinated to the purpose and content of the educational process. One of the creative motivational means of mastering modern knowledge and forming relevant skills as factors in the development of digital competencies of teachers, is the creation of a practice-oriented information and educational electronic environment (digital environment) of the institution.
- ДокументСТАНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТОК НАУКОВОЇ ШКОЛИ «ІНТЕЛЕКТУАЛЬНО-ЕМОЦІЙНА ДИДАКТИКА»(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-23) Бондаренко, Д.У статті розглянуто питання розвитку та становлення наукової школи «Інтелектуально-емоційна дидактика». З’ясовано, що діяльність дидактичної школи сприяяє розвитку української педагогічної науки, українській освіті, духовно-інтелектуальному, всебічному та гармонійному розвитку здобувачів. Доведено, що результати наукових досліджень школи мають широкий вплив у сучасному освітньому просторі не тільки України, а й закордоном. The article deals with the issue of development and formation of the scientific school "Intellectual-emotional didactics". It was found that the scientific discoveries of the didactic school significantly contribute to the development of Ukrainian pedagogical science, Ukrainian education, spiritual-intellectual, comprehensive, and harmonious development of students. It has been proven that the results of scientific research of the school have a wide influence in the modern educational space not only in Ukraine, but also abroad.