РАНКОВІ ЗУСТРІЧІ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ АКСІОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ

Завантаження...
Зображення мініатюри
Дата
2024-05-16
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Анотація
У публікації досліджено формування аксіологічної компетентності. Одним з ефективних засобів формування аксіологічної компетентності учнів молодшого шкільного віку є ранкова зустріч, що передбачена стратегією Нової української школи. Ранкова зустріч – це зустріч учнів класу з учителем на початку дня, яка складається з таких компонентів: вітання, обмін інформацією, групове заняття та щоденні новини, під час якої учитель має можливість створювати ситуації емоційно-ціннісних переживань. Зауважено, що практика ранкових зустрічей допомагає учителю початкових класів створити єдиний учнівський колектив, де панує атмосфера доброзичливості і порозуміння, де учні з повагою ставитись один до одного. The publication examines the formation of axiological competence. One of the effective means of forming the axiological competence of primary school students is the morning meeting provided for by the strategy of the New Ukrainian School. The morning meeting is a meeting of the students of the class with the teacher at the beginning of the day, which consists of the following components: greetings, exchange of information, group activity and daily news, during which the teacher has the opportunity to create situations of emotional and valuable experiences. It is noted that the practice of morning meetings helps the elementary school teacher to create a single student body, where an atmosphere of goodwill and understanding reigns, where students treat each other with respect.
Опис
Ключові слова
початкова школа, аксіологія, компетентність, ранкові зустрічі, освітній процес, primary school, axiology, competence, morning meetings, educational process
Цитування
Рудічєва Н. К. Ранкові зустрічі як засіб формування аксіологічної компетентності учнів молодшого шкільного віку. Наука та освіта в дослідженнях молодих учених : матеріали V Міжнар. наук.-практ. конф. для студ., аспірантів, докторантів, молод. учених, Харків, 16 трав. 2024 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; редкол.: Ю. Д. Бойчук (голов. ред.) та ін. Харків, 2024. С. 33–34.