ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ КОГНІТИВНО-ВІЗУАЛЬНОГО ПІДХОДУ В КЛАСАХ З ПОГЛИБЛЕНИМ ВИВЧЕННЯМ МАТЕМАТИКИ

Завантаження...
Зображення мініатюри
Дата
2023-11-23
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Анотація
У статті описуються особливості застосування когнітивно-візуального підходу до навчання математики в класах з поглибленим вивченням математики. Автор аналізує психологічні характеристики учнів цих класів, які впливають на їхнє сприйняття та обробку інформації, а також описує методи та прийоми когнітивно-візуального навчання, які можуть бути ефективно використані для покращення розуміння математичних понять та принципів. The article describes the features of using a cognitive-visual approach to teaching mathematics in classes with in-depth study of mathematics. The author analyzes the psychological characteristics of the students of these classes, which affect their perception and processing of information, and also describes the methods and techniques of cognitive-visual learning that can be effectively used to improve the understanding of mathematical concepts and principles.
Опис
Ключові слова
освітній процес, урок математики, когнітивно-візуальний підхід, методика, засіб, educational process, mathematics lesson, cognitive-visual approach, method, means
Цитування
Штонда О., Жерновников М., Кузьменко К. Особливості застосування когнітивно-візуального підходу в класах з поглибленим вивченням математики. Наумовські читання : матеріали XXІ Всеукр. наук.-метод. конф. здобувачів вищ. освіти та молод. вчених, присвяч. 100-річчю до дня народж. І. О. Наумова, м. Харків, 23–24 листоп. 2023 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; за заг. ред. О. А. Жерновникової. Харків, 2024. С. 107–110.