ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ БІБЛІОТЕРАПІЇ В РОБОТІ З ПІДЛІТКАМИ
Завантаження...
Дата
2024-05-23
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Анотація
У публікації досліджено використання бібліотерапії в роботі з підлітками. Формальне визначення терміну «бібліотерапія» походить від латинського терміну «biblio», що означає книга, та грецького терміна «therapia», що означає лікування, догляд за пацієнтами та використовується для допомоги в розумінні проблем. Сам процес використання бібілотерапії в роботі з підлітками має бути заздалегіть спланованим на вирішення конкретних завдань. Доброзичливість, дуалізм і цілісність – основні засади взаємодії соціального педагога з дитиною під час тепарії. За умови системного, цілеспрямованого й технологічно дотриманого процесу використання читання вплив бібілотерапії на підлітків є надзвичайним. The publication examines the use of bibliotherapy in work with adolescents. The formal definition of the term "bibliotherapy" comes from the Latin term "biblio", meaning book, and the Greek term "therapia", which means treatment, care of patients and is used to help understand problems. The very process of using bibilotherapy in working with teenagers should be planned in advance to solve specific tasks. Benevolence, dualism and integrity are the main principles of interaction of a social pedagogue with a child during teparia. Under the condition of a systematic, purposeful and technologically followed process of using reading, the influence of bibliotherapy on teenagers is extraordinary.
Опис
Ключові слова
соціально-педагогічна робота, бібліотерапія, читання, підлітки, socio-pedagogical work, bibliotherapy, reading, teenagers
Цитування
Демідова Х. О., Романова І. А. Особливості використання бібліотерапії в роботі з підлітками. Актуальні проблеми досліджень у галузі соціальної педагогіки і соціальної роботи : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. здобувачів вищ. освіти, присвяч. 220-річчю від дня заснування Університету, Харків, 23 трав. 2024 р. / Харків. нац. пед.ун-т ім. Г. С. Сковороди та ін. ; редкол.: Ю. Д. Бойчук, С. В. Бережна, М. П. Васильєва та ін. Харків, 2024. С. 39–41.