ЦИФРОВІ ОСВІТНІ ЦЕНТРИ ЯК ІНСТИТУТИ СОЦІАЛІЗАЦІЇ ДІТЕЙ У ГРОМАДАХ, ЩО ПОСТРАЖДАЛИ ВІД ВІЙНИ
Завантаження...
Дата
2024-06-04
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті проаналізовано цифрові освітні центри. Зауважено, що на базі цифрових освітніх центрів можуть бути створені умови не тільки для опанування школярами знань з академічних предметів, але й для формування та сприяння розвитку соціальних навичок. Узагальнення результатів проведеного аналізу дозволило зробити висновок про те, що цифрові освітні центри (у безпечному середовищі яких забезпечується доступ дітей до освітніх ресурсів, необхідних для їхнього соціального розвитку у воєнних умовах) є дієвими інститутами соціалізації школярів у громадах, що постраждали від війни. The article analyzes digital educational centers. It was noted that on the basis of digital educational centers, conditions can be created not only for schoolchildren to master knowledge of academic subjects, but also for the formation and promotion of social skills development. Summarizing the results of the analysis made it possible to conclude that digital educational centers (in a safe environment where children have access to educational resources necessary for their social development in wartime conditions) are effective institutions for the socialization of schoolchildren in war-affected communities.
Опис
Ключові слова
cоціально-педагогічна діяльність, цифрові освітні центри, соціалізація школярів, socio-pedagogical activity, digital educational centers, socialization of schoolchildren
Цитування
Шеплякова І. О., Рязанова Н. В. Цифрові освітні центри як інститути соціалізації дітей у громадах, що постраждали від війни. Соціальна підтримка сім’ї та дитини у соціокультурному просторі громади : матеріали V Всеукр. наук.-практ. конф., м. Суми, 04 черв. 2024 р. Суми, 2024. С. 268–272.