Перегляд за Автор "Рязанова, Н. В."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументДОСВІД СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ РОБОТИ З СОЦІАЛІЗАЦІЇ ДІТЕЙ У ГРОМАДАХ, ЩО ПОСТРАЖДАЛИ ВІД ВІЙНИ, В УМОВАХ ЦИФРОВИХ ОСВІТНІХ ЦЕНТРІВ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-11-07) Рязанова, Н. В.; Шеплякова, І. О.У публікації проаналізовано практичний досвід діяльності цифрових освітніх центрів у громадах Харківської області, що постраждали від війни, виокремлено перелік форм та методів роботи, через використання яких здійснюється процес соціалізації школярів. Ці форми та методи роботи умовно можна поділили на дві групи: традиційні та інноваційні. Схарактеризовано найбільш ефективні форми соціально-педагогічної роботи з соціалізації дітей у постраждалих від війни громадах в умовах цифрових освітніх центрах. Засвідчено, що форми та методи роботи, які використовуються в таких центрах, здатні не лише забезпечити адаптацію дітей до нових реалій, але й створити умови для їхнього подальшого соціального розвитку. Через залучення до активної соціально-педагогічної взаємодії діти (попри виклики, що постали перед ними) отримують можливість повноцінно соціалізуватися. The publication analyzes the practical experience of digital educational centers in communities of the Kharkiv region affected by the war, identifies a list of forms and methods of work, through the use of which the process of socialization of schoolchildren is carried out. These forms and methods of work can be conditionally divided into two groups: traditional and innovative. The most effective forms of socio-pedagogical work on the socialization of children in war-affected communities in the conditions of digital educational centers are characterized. It is proven that the forms and methods of work used in such centers are able not only to ensure the adaptation of children to new realities, but also to create conditions for their further social development. Through involvement in active socio-pedagogical interaction, children (despite the challenges they face) are given the opportunity to fully socialize.
- ДокументСОЦІАЛІЗАЦІЯ ШКОЛЯРІВ У ГРОМАДАХ, ЩО ПОСТРАЖДАЛИ ВІД ВІЙНИ, В УМОВАХ ЦИФРОВИХ ОСВІТНІХ ЦЕНТРІВ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-23) Рязанова, Н. В.У публікації проаналізовано соціалізацію дітей у постраждалих від війни у громадах. Соціальними інституціями, на базі яких може бути ефективно вирішена проблема забезпечення сприятливих умов для позитивної соціалізації дітей у громадах, що постраждали від війни, і потенціал яких достатньою мірою не використовується, є цифрові освітні центри. Узагальнення результатів проведеного аналізу дозволило зробити висновок про те, що цифрові освітні центри є дієвими інститутами соціалізації школярів у громадах, що постраждали від війни, на базі яких забезпечується доступ дітей до освітніх ресурсів, необхідних для забезпечення їхнього соціального розвитку у воєнних умовах. The publication analyzes the socialization of children in war-affected communities. Social institutions, on the basis of which the problem of providing favorable conditions for the positive socialization of children in war-affected communities, and whose potential is not sufficiently used, can be effectively solved, are digital educational centers. Summarizing the results of the analysis made it possible to conclude that digital educational centers are effective institutions for the socialization of schoolchildren in war-affected communities, on the basis of which children's access to educational resources necessary to ensure their social development in wartime conditions is ensured.
- ДокументЦИФРОВІ ОСВІТНІ ЦЕНТРИ ЯК ІНСТИТУТИ СОЦІАЛІЗАЦІЇ ДІТЕЙ У ГРОМАДАХ, ЩО ПОСТРАЖДАЛИ ВІД ВІЙНИ(Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, 2024-06-04) Шеплякова, І. О.; Рязанова, Н. В.У статті проаналізовано цифрові освітні центри. Зауважено, що на базі цифрових освітніх центрів можуть бути створені умови не тільки для опанування школярами знань з академічних предметів, але й для формування та сприяння розвитку соціальних навичок. Узагальнення результатів проведеного аналізу дозволило зробити висновок про те, що цифрові освітні центри (у безпечному середовищі яких забезпечується доступ дітей до освітніх ресурсів, необхідних для їхнього соціального розвитку у воєнних умовах) є дієвими інститутами соціалізації школярів у громадах, що постраждали від війни. The article analyzes digital educational centers. It was noted that on the basis of digital educational centers, conditions can be created not only for schoolchildren to master knowledge of academic subjects, but also for the formation and promotion of social skills development. Summarizing the results of the analysis made it possible to conclude that digital educational centers (in a safe environment where children have access to educational resources necessary for their social development in wartime conditions) are effective institutions for the socialization of schoolchildren in war-affected communities.