РОЗВИТОК РЕЗИЛЬЄНТНОСТІ ДІТЕЙ ТА МОЛОДІ В УМОВАХ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОГО СОЦІАЛЬНО-ПІДТРИМУЮЧОГО ПРОСТОРУ

Завантаження...
Зображення мініатюри
Дата
2023-11-01
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка
Анотація
Метою роботи є визначення суті і особливостей розвитку резильєнтності дітей та молоді в умовах здоров’язбережувального соціально-підтримуючого простору. В умовах воєнного стану фахівці психологічної служби закладів освіти мають забезпечувати своєчасне і систематичне вивчення психофізичного розвитку здобувачів освіти та сприяти створенню безпечного здоров’язбережувального простору для розвитку резильєнтності всіх учасників освітнього процесу, що дає можливість нормалізації діяльності закладів освіти та покращенню показників здоров’я дітей та молоді. The purpose of the work is to determine the essence and features of the development of resilience of children and youth in the conditions of a health-preserving social and supportive space. In the conditions of martial law, the specialists of the psychological service of educational institutions should provide timely and systematic study of the psychophysical development of education seekers and contribute to the creation of a safe health-preserving space for the development of resilience of all participants in the educational process, which makes it possible to normalize the activities of educational institutions and improve the health indicators of children and young people.
Опис
Ключові слова
резильєнтність, діти, молодь, здоров’язбереження, освітній процес, воєнний стан, resilience, children, youth, health care, educational process, martial law
Цитування
Костіна В. В., Потьомкіна А. І. Розвиток резильєнтності дітей та молоді в умовах здоров’язбережувального соціально-підтримуючого простору. Психологія і соціальна робота у ХХІ столітті : зб. наук. матеріалів І Міжнар. наук.-практ. форуму Полтав. нац. пед. ун-ту ім. В. Г. Короленка, м. Полтава, 1–3 листоп. 2023 р. Полтава, 2023. С. 275–279.