Перегляд за Автор "Потьомкіна, А. І."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПЕДАГОГІВ ДО УПРАВЛІННЯ РОЗВИТКОМ ГЕНДЕРНИХ АСПЕКТІВ РЕЗІЛІЄНТНОСТІ ПІДЛІТКІВ(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-11-25) Костіна, В. В.; Потьомкіна, А. І.У роботі обґрунтовано актуальність підготовки майбутніх соціальних педагогів до управління розвитком гендерних аспектів резилієнтності підлітків, висвітлено її суть та особливості. Визначено завдання для її якісного забезпеченя. Охарактеризовано методики, що можна використовувати соціальним педагогам для визначення гендерних аспектів резилієнтності підлітків. The paper substantiates the relevance of training future social pedagogues to manage the development of gender aspects of adolescent resilience, highlights its essence and features. The tasks for its qualitative provision are defined. The methods that can be used by social educators to determine the gender aspects of adolescent resilience are described.
- ДокументРОЛЬ ПСИХОЛОГІЧНОЇ СЛУЖБИ ЗАКЛАДУ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ В РОЗВИТКУ РЕЗИЛІЄНТНОСТІ ПІДЛІТКІВ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-03-16) Костіна, В. В.; Потьомкіна, А. І.У публікації досліджено розвиток резилієнтності підлітків. Засвідчено, що резилієнтність є важливою особистісною характеристикою, яка дає змогу зменшити вплив стресогенних факторів на психічне здоров’я, а також на успішність діяльності та соціалізацію особистості. Актуальними завданнями роботи психологічної служби закладів загальної середньої освіти є дослідження показників резилієнтності підлітків у сучасних умовах, побудова стратегії та розробка комплексної програми сприяння збереженню та зміцненню психічного здоров’я учнів цієї вікової категорії та забезпечення успішного проходження процесу їхньої соціалізації. The article examines the development of adolescents' resilience. It has been shown that resilience is an important personal characteristic that allows to reduce the impact of stressors on mental health, as well as on the success of activities and socialisation of the individual. The urgent tasks of the psychological service of general secondary education institutions are to study the indicators of adolescent resilience in modern conditions, build a strategy and develop a comprehensive programme to promote the preservation and strengthening of mental health and ensuring the successful completion of the process of their socialisation.
- ДокументТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ РОБОТИ З РОЗВИТКУ РЕЗИЛІЄНТНОСТІ ПІДЛІТКІВ У ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-05-19) Потьомкіна, А. І.; Костіна, В. В.У статті проаналізовано наукову літературу та обґрунтовано актуальність проблеми здійснення соціально-педагогічної роботи з розвитку резилієнтності підлітків у закладах загальної середньої освіти в умовах воєнного стану, розкрито її суть та особливості, наведено модель комплексної соціально-педагогічної роботи з розвитку резилієнтності підлітків у закладі загальної середньої освіти. The article analyzes the scientific literature and substantiates the relevance of the problem of implementing socio-pedagogical work on the development of resilience of teenagers in institutions of general secondary education in the conditions of martial law, reveals its essence and features, provides a model of complex socio-pedagogical work on the development of resilience of teenagers in institutions of general secondary education.