THE NOTION OF PRAGMATIC COMPETENCE IN ELT

Немає доступних мініатюр
Дата
2024-04-24
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Анотація
The purpose of teaching English in secondary school is the development of English language communicative competence which refers to the ability of learners to effectively and appropriately use English to communicate in various real-life situations. This competence includes many components, for example, grammatical, lexical, phonetic competences, competences in reading, listening, speaking, writing, linguo-sociocultural, and strategic competences. In conclusion, pragmatic competence is a crucial aspect of ELT, enabling students to communicate effectively in real-life situations. Taking into consideration the definition of pragmatic competence and its components, foreign language instructors will be able to develop their students’ ability to navigate diverse communicative situations adeptly. Prioritizing pragmatic competence in ELT equips students with the skills needed for effective communication in today’s dynamic world. Метою викладання англійської мови в середній школі є розвиток англомовної комунікативної компетенції, під якою розуміється здатність учнів ефективно і доречно використовувати англійську мову для спілкування в різних життєвих ситуаціях. Ця компетенція включає багато компонентів, наприклад, граматичну, лексичну, фонетичну компетенції, компетенції в читанні, аудіюванні, говорінні, письмі, лінгвосоціокультурну та стратегічну компетенції. Отже, прагматична компетенція є ключовим аспектом англійської мови професійного спрямування, що дозволяє студентам ефективно спілкуватися в реальних життєвих ситуаціях. Беручи до уваги визначення прагматичної компетенції та її компонентів, викладачі іноземних мов зможуть розвивати у своїх студентів здатність вправно орієнтуватися в різноманітних комунікативних ситуаціях. Пріоритетність прагматичної компетенції у викладанні англійської мови професійного спрямування забезпечує студентів навичками, необхідними для ефективної комунікації у сучасному динамічному світі.
Опис
Ключові слова
English language, teaching methods, pragmatic competence, communication, professional orientation, educational process, англійська мова, методика викладання, прагматична компетенція, спілкування, професійне спрямування, освітній процес
Цитування
Safonova Yu. The Notion of Pragmatic Competence in ELT / Yu. Safonova, O. Chukhno // Сучасні філологічні і методичні студії: проблематика і перспективи [Електронне видання] : матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. для науковців, викл., учителів, здобувачів вищ. освіти, Харків, 24 квіт. 2024 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; [редкол.: Ю. Д. Бойчук (голов. ред.) та ін.]. – Харків, 2024. – С. 162–164.