Перегляд за Автор "Chukhno, O."
Зараз показано 1 - 8 з 8
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументADAPTING ELT MATERIALS TO THE NEEDS OF DYSLEXIC STUDENTS(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Chukhno, O.The article deals with the issue of adapting English language teaching materials to the needs of students with special educational needs, namely dyslexic learners. The author outlines and categorizes the adaptation techniques by putting them into three groups: the techniques used for modifying reading materials, those which may be helpful in adapting writing tasks, and the ones which can be used to adapt listening and speaking activities. У статті розглянуто питання адаптації матеріалів із навчання англійської мови до потреб учнів з особливими освітніми потребами, а саме з дислексією. Автор описує та класифікує прийоми адаптації, поділяючи їх на три групи: прийоми, що використовуються для модифікації матеріалів для читання; прийоми, які можуть бути корисними для адаптування завдань на розвиток вмінь письма; прийоми адаптації навчальних матеріалів для формування вмінь аудіювання й говоріння.
- ДокументAdoption of Western Four-Sense Biblical Hermeneutics by Ukrainian Baroque Literature(Revista Amazonia Investiga, 2020-07) Levchenko, N.; Liamprekht, O.; Povar, M.; Chukhno, O.The study outlines general principles of biblical hermeneutics influence on the poetics of Ukrainian baroque prose. The Bible perceived by ancient writers as a collection of sacred books written by the Holy Spirit through the mediation of hagiographers is full of metaphors, comparisons, allegories and parables that needed clarification. Biblical hermeneutics developed rules for the Bible exegesis in order to avoid false variants of interpreting the Scripture. The four-sense method of biblical hermeneutics borrowed from Western Catholic tradition helped to avoid controversial interpretation of the Holy Scripture. The immersion of Ukrainian baroque literature into the biblical domain caused its paraphrasing nature and created conditions for the development of the four-sense hermeneutics as the structure of the poetics of Ukrainian baroque prose. Principles of biblical hermeneutics, having become a monolithic core of the form and content of authors’ texts, eventually began to go beyond the actual theological literature into the field of secular arts. Автори статті окреслили загальні принципи впливу біблійної герменевтики на поетику прози українського бароко. Біблія сприймалася давніми письменниками як збірка священних книг, написаних Духом Святим за посередництва агіографів, тому вона сповнена метафор, порівнянь, алегорій та притч, які потребували пояснення. Біблійна герменевтика розробила правила тлумачення Святого Письма, щоб уникнути хибних варіантів прочитання Слова Божого. Чотирисенсова метода біблійної герменевтики, запозичена із західної католицької традиції, допомогла уникнути контроверсійних варіантів тлумачення Святого Письма. Занурення української літератури бароко в біблійну матрицю спричинило її парафразний характер і створило умови для інтенсивного розвитку чотирисенсової біблійної герменевтики як структуранта поетики української барокової прози. Принципи біблійної герменевтики, посівши місце монолітного ядра форми та змісту авторських текстів, з часом почали виходити за межі власне богословської літератури, наприклад, у сферу світського мистецтва. Авторы статьи обозначили общие принципы влияния библейской герменевтики на поэтику прозы украинского барокко. Библия воспринималась древними писателями как сборник священных книг, написанных Духом Святым при посредничестве агиографа, поэтому она полна метафор, сравнений, аллегорий и притч, которые требовали объяснения. Библейская герменевтика разработала правила толкования Священного Писания, чтобы избежать ложных вариантов прочтения Слова Божьего. Четырехсмысловая методика библейской герменевтики, заимствованная из западной католической традиции, помогла избежать противоречивых вариантов толкования Священного Писания. Погружение украинской литературы барокко в библейскую матрицу привело ее парафразный характер и создало условия для интенсивного развития четырехсмысловой библейской герменевтики как структуранта поэтики украинской барочной прозы. Принципы библейской герменевтики, заняв место монолитного ядра формы и содержания авторских текстов, со временем начали выходить за пределы собственно богословской литературы, например, в сферу светского искусства.
- ДокументEnglish Trainee Teachers’ Perspective on Soft Skills Development in Ukraine(Arab Society of English Language Studies (ASELS), 2021-07) Kniaz, H.; Chukhno, O.The integration of soft skills in training pre-service teachers ensures higher academic performance and provides them with better career opportunities. However, many university teachers pay insufficient attention to developing soft skills in higher education. The article aims to investigate the correlation between the soft skills included in professional teacher training and undergraduates’ viewpoint on soft skills development at university. The authors formulated three research questions: (a) How do English trainee teachers assess their soft skills? (b) How much attention, in students’ opinion, do teachers pay to developing soft skills? (c) Is there a gap between teachers’ work on developing students’ soft skills and trainee teachers’ expectations? To answer these questions, the researchers analized the empirical data received through a questionnaire. The questionnaire was completed by 153 English trainee teachers studying at H.S. Skovoroda Kharkiv National Pedagogical University, Ukraine. The respondents answered two close-ended questions regarding the level of soft skills they believe to possess and the amount of time devoted to soft skills development. The findings suggest that most students consider the level of their soft skills intermediate or high. Nevertheless, a significant number of the respondents still feel that teachers pay insufficient or hardly any attention to improving these skills. It is necessary to conduct further research to analyze university teachers’ viewpoint on improving students’ soft skills and organize the development of soft skills which would meet trainee teachers’ expectations. Інтеграція м’яких навичок у процес підготовки майбутніх учителів забезпечує підвищення рівня їхньої академічної успішності й кращі кар’єрні перспективи. Однак, багато викладачів приділяють недостатньо уваги розвитку м’яких навичок у контексті вищої освіти. Метою статті є дослідити кореляцію між м’якими навичками, що формуються під час навчання майбутніх учителів, і поглядом здобувачів на цей процес. Интеграция мягких навыков в процесс подготовки будущих учителей обеспечивает повышение уровня их академической успеваемости и лучшие карьерные перспективы. Однако многие преподаватели уделяют недостаточно внимания развитию мягких навыков в контексте высшего образования. Целью статьи является исследовать корреляцию между мягкими навыками, которые формируются при обучении будущих учителей, и взглядом соискателей на этот процесс.
- ДокументSelecting Teaching Materials in Developing Middle School Students‘ Pronunciation Skills(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-18) Chukhno, O.; Nazarenko, K.Teaching materials affect learners‘ understanding, motivation, and engagement. In teaching middle school students English pronunciation, the use of appropriate materials should not be underestimated, either. The choice of materials for developing pronunciation skills should comply with some criteria which take into account not only the general principles of teaching a foreign language, but also the nature of learning pronunciation. The study aims to define the criteria for selecting materials used in teaching English pronunciation. Навчальні матеріали впливають на розуміння, мотивацію та зацікавленість учнів. У навчанні англійської вимови учнів середніх класів не можна недооцінювати використання відповідних матеріалів. Вибір матеріалів для розвитку вимовних навичок повинен відповідати певним критеріям, які враховують не лише загальні принципи викладання іноземної мови, але й специфіку навчання вимови. Метою дослідження є визначення критеріїв для відбору матеріалів для навчання англійської вимови.
- ДокументTechniques of developing trainee teachers’ pronunciation skills in distance education(Poswit, 2021) Chukhno, O.The study deals with the development of future teachers’ English pronunciation skills in distance education. Considering the nature of professional teacher training it is recommended to combine synchronous and asynchronous types of interaction between the teacher and students, to teach pronunciation in a communicative context, to develop students’ ability to improve their own pronunciation and to teach English pronunciation to other people. The author differentiates between five stages of developing trainee teachers’ phonetic skills in distance education (receptive, receptive-analytical, receptive-reproductive, reflective-analytical, self-improvement) and provides examples of activities at each stage. The efficiency of the set of activities is verified through the pedagogical experiment the results of which confirm the hypothesis that activities for analyzing and correcting other students’ pronunciation facilitate the process of acquiring phonetic skills by future teachers of English. Дослідження присвячене розвитку навичок вимови англійської мови у майбутніх вчителів в умовах дистанційної освіти. З огляду на характер професійної підготовки вчителів, рекомендується поєднувати синхронний і асинхронний типи взаємодії між викладачем і студентами, розвивати вимову, розвивати здатність студентів покращувати власну вимову і навчати вимові викладача і студентів, навчати вимові в комунікативному контексті, розвивати здатність студентів покращувати власну вимову і навчати англійській вимові інших людей. Автор розрізняє п'ять етапів розвитку фонетичних навичок викладачів-стажистів в дистанційній освіті (рецептивний, рецептивно-аналітичний, рецептивно-репродуктивний, рефлексивно-аналітичний, самовдосконалення) і наводить приклади діяльності на кожному етапі. Ефективність комплексу заходів перевіряється в ході педагогічного експерименту, результати якого підтверджують гіпотезу про те, що заходи з аналізу і корекції вимови інших студентів сприяє процесу оволодіння фонетичними навичками майбутніми учителями англійської мови. Исследование посвящено развитию навыков произношения английского языка у будущих учителей в условиях дистанционного образования. Учитывая характер профессиональной подготовки учителей, рекомендуется сочетать синхронный и асинхронный типы взаимодействия между преподавателем и студентами, развивать произношение, развивать способность студентов улучшать собственное произношение и обучать произношению преподавателя и студентов, обучать произношению в коммуникативном контексте, развивать способность студентов улучшать собственное произношение и обучать английскому произношению других людей. Автор различает пять этапов развития фонетических навыков преподавателей-стажеров в дистанционном образовании (рецептивный, рецептивно-аналитический, рецептивно-репродуктивный, рефлексивно-аналитический, самосовершенствование) и приводит примеры деятельности на каждом этапе. Эффективность комплекса мероприятий проверяется в ходе педагогического эксперимента, результаты которого подтверждают гипотезу о том, что мероприятия по анализу и коррекции произношения других студентов способствует процессу овладения фонетическими навыками будущими учителями английского языка.
- ДокументTECHNIQUES FOR TEACHING SENIOR SCHOOL STUDENTS VOCABULARY USING ENGLISH LANGUAGE CORPORA(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-04-24) Levchuk, A.; Chukhno, O.Effective vocabulary acquisition is essential for language learners to achieve proficiency and fluency. Among various methods, the integration of English language corpora has emerged as a promising approach to facilitate vocabulary instruction, particularly for senior school students. Language corpora provide vast collections of authentic language data, allowing instructors to tailor vocabulary teaching techniques to match learners’ needs. Ефективне засвоєння лексики має важливе значення для тих, хто вивчає мову, щоб досягти високого рівня володіння мовою та вільного володіння нею. Серед різних методів інтеграція англомовних корпусів виявилася перспективним підходом для полегшення навчання лексики, особливо для учнів старших класів. Мовні корпуси містять величезні колекції автентичних мовних даних, що дозволяє викладачам адаптувати методи викладання лексики до потреб учнів.
- ДокументTHE NOTION OF PRAGMATIC COMPETENCE IN ELT(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-04-24) Safonova, Yu.; Chukhno, O.The purpose of teaching English in secondary school is the development of English language communicative competence which refers to the ability of learners to effectively and appropriately use English to communicate in various real-life situations. This competence includes many components, for example, grammatical, lexical, phonetic competences, competences in reading, listening, speaking, writing, linguo-sociocultural, and strategic competences. In conclusion, pragmatic competence is a crucial aspect of ELT, enabling students to communicate effectively in real-life situations. Taking into consideration the definition of pragmatic competence and its components, foreign language instructors will be able to develop their students’ ability to navigate diverse communicative situations adeptly. Prioritizing pragmatic competence in ELT equips students with the skills needed for effective communication in today’s dynamic world. Метою викладання англійської мови в середній школі є розвиток англомовної комунікативної компетенції, під якою розуміється здатність учнів ефективно і доречно використовувати англійську мову для спілкування в різних життєвих ситуаціях. Ця компетенція включає багато компонентів, наприклад, граматичну, лексичну, фонетичну компетенції, компетенції в читанні, аудіюванні, говорінні, письмі, лінгвосоціокультурну та стратегічну компетенції. Отже, прагматична компетенція є ключовим аспектом англійської мови професійного спрямування, що дозволяє студентам ефективно спілкуватися в реальних життєвих ситуаціях. Беручи до уваги визначення прагматичної компетенції та її компонентів, викладачі іноземних мов зможуть розвивати у своїх студентів здатність вправно орієнтуватися в різноманітних комунікативних ситуаціях. Пріоритетність прагматичної компетенції у викладанні англійської мови професійного спрямування забезпечує студентів навичками, необхідними для ефективної комунікації у сучасному динамічному світі.
- ДокументWAYS OF ADAPTING MATERIALS IN TEACHING ENGLISH TO VISUALLY IMPAIRED STUDENTS(Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, 2022-02-21) Chukhno, O.; Nazarenko, K.The study aims to explore the ways of adjusting materials in the process of teaching students with vision loss. Accessible materials motivate learners with special educational needs. Since using an adapted textbook either in a printed or in an electronic format is less challenging than using an unadapted one, sight challenged learners find the information they need faster and perceive it without asking the teacher or peers for help. Мета дослідження - дослідити шляхи адаптації матеріалів у процесі навчання студентів з порушеннями зору. Доступні матеріали мотивують учнів з особливими освітніми потребами. Оскільки використання адаптованого підручника в друкованому чи електронному форматі є менш складним, ніж неадаптованого, учні з вадами зору швидше знаходять потрібну інформацію та сприймають її, не звертаючись за допомогою до вчителя чи однолітків.