МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ В УМОВАХ ВИКЛИКІВ СЬОГОДЕННЯ

Завантаження...
Зображення мініатюри
Дата
2024-04-24
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Анотація
У статті розглянуто методику викладання англійської мови в умовах викликів сьогодення. Однією з умов організації освітнього процесу і водночас суттєвим викликом сьогодення є організація дистанційного навчання. Спочатку пандемія, потім – повномасштабне вторгнення змусили учасників освітнього процесу пристосуватися до нового формату навчання. З метою його успішної реалізації та отримання кращих результатів навчання викладачі все частіше й активніше використовують інтерактивні ресурси, групову форму роботи тощо. Наведено найпоширеніші онлайн-ресурси, що сприяють формуванню іншомовної лексичної компетентності. The article discusses the methodology of teaching English in the conditions of today's challenges. One of the conditions for the organization of the educational process and at the same time a significant challenge today is the organization of distance learning. First, the pandemic, then a full-scale invasion forced the participants of the educational process to adapt to the new format of education. In order to successfully implement it and obtain better learning results, teachers increasingly and actively use interactive resources, group work, etc. The most common online resources that contribute to the formation of foreign language lexical competence are given.
Опис
Ключові слова
англійська мова, методика викладання, дистанційне навчання, онлайн-ресурси, English language, teaching methods, distance learning, online resources
Цитування
Молчанова К. Методика викладання англійської мови в умовах викликів сьогодення / К. Молчанова, С. Лупаренко // Сучасні філологічні і методичні студії: проблематика і перспективи [Електронне видання] : матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. для науковців, викл., учителів, здобувачів вищ. освіти, Харків, 24 квіт. 2024 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; [редкол.: Ю. Д. Бойчук (голов. ред.) та ін.]. – Харків, 2024. – С. 145–148.