Перегляд за Автор "Молчанова, К."
Зараз показано 1 - 6 з 6
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументМЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ В УМОВАХ ВИКЛИКІВ СЬОГОДЕННЯ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-04-24) Молчанова, К.; Лупаренко, С.У статті розглянуто методику викладання англійської мови в умовах викликів сьогодення. Однією з умов організації освітнього процесу і водночас суттєвим викликом сьогодення є організація дистанційного навчання. Спочатку пандемія, потім – повномасштабне вторгнення змусили учасників освітнього процесу пристосуватися до нового формату навчання. З метою його успішної реалізації та отримання кращих результатів навчання викладачі все частіше й активніше використовують інтерактивні ресурси, групову форму роботи тощо. Наведено найпоширеніші онлайн-ресурси, що сприяють формуванню іншомовної лексичної компетентності. The article discusses the methodology of teaching English in the conditions of today's challenges. One of the conditions for the organization of the educational process and at the same time a significant challenge today is the organization of distance learning. First, the pandemic, then a full-scale invasion forced the participants of the educational process to adapt to the new format of education. In order to successfully implement it and obtain better learning results, teachers increasingly and actively use interactive resources, group work, etc. The most common online resources that contribute to the formation of foreign language lexical competence are given.
- ДокументМІЖКУЛЬТУРНА ОСВІТА ЯК ВАЖЛИВА СКЛАДОВА СУЧАСНОГО ЖИТТЯ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-02-22) Молчанова, К.; Лупаренко, С.У роботі розкривається значення міжкультурної освіти в житті сучасної людини та вплив іноземних мов на формування її міжкультурної компетентності. Визначено вміння та навички, важливі для міжкультурної освіти людини. Розкрито типи тренінгових форм, спрямовані на формування міжкультурної компетентності (загальнокультурні інформативні, культурно специфічні інформативні, загальнокультурні емпіричні, культурно специфічні емпіричні тренінги). Підкреслено значущість вивчення іноземних мов при формуванні міжкультурної компетентності особистості. The work depicts the importance of intercultural education in modern person’s life and the foreign languages significance in the formation of individual’s intercultural competence. The skills and abilities which are important for person’s intercultural education are determined. The types of training forms aimed at the formation of intercultural competence are revealed. They are general cultural informative, cultural specific informative, general cultural empirical, cultural specific empirical trainings. The importance of learning foreign languages in the formation of person’s intercultural competence is emphasized.
- ДокументПСИХОСОЦІАЛЬНА ПІДТРИМКА УЧАСНИКІВ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ, ЯКІ ПОСТРАЖДАЛИ ВНАСЛІДОК ВОЄННИХ ДІЙ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-03-20) Молчанова, К.; Лупаренко, С.У роботі розкриваються особливості організації освітнього процесу в Україні в умовах воєнного стану і труднощі, пов’язані із цим. Уточнено суть поняття «посттравматичний стресовий розлад» (стан психічної нестабільності, який спричинений певними подіями, що травмували особу). Розкрито симптоми посттравматичного стресового розладу в дітей різного віку та засоби його подолання. The paper depicts the conditions for educational process organization in Ukraine under martial law and the difficulties connected with it. The essence of the concept “post-traumatic stress disorder” is clarified. It is a state of mental instability caused by certain events that traumatized a person. The symptoms of post-traumatic stress disorder in children of various ages and means of overcoming it are revealed.
- ДокументСИСТЕМА ОСВІТИ В ЯПОНІЇ: ЦІЛІ ТА ОСОБЛИВОСТІ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-03-29) Молчанова, К.; Лупаренко, С.У статті проаналізовано японську систему освіти, яка була створена у післявоєнний період, а саме в 1947–1950 рр. За зразок було взято американську модель освіти. Наведено цілі освітнього процесу. Зауважено, що хоча при формуванні нової системи освіти Японія брала за основу модель освіти в США, вони є схожими лише з формальної точки зору. Японці старанно вибудовували власну модель освіти, і зробили її максимально унікальною. Здобувачі освіти японських шкіл мають позитивне ставлення до навчання і своїх закладів освіти. Та незважаючи на відносно довгий навчальний рік, який триває з 1 квітня по березень, діти залюбки повертаються до школи після канікул. Викладача учні сприймають як друга, який ніколи не зрадить. А завдяки сформованому в них почуттю власної гідності і якісній підготовці здобувачі освіти не бояться складання іспитів. The article analyzes the Japanese education system, which was created in the post-war period, namely in 1947-1950. The American model of education was taken as a model. The goals of the educational process are given. It is noted that although Japan used the model of education in the USA as a basis when forming a new education system, they are similar only from a formal point of view. The Japanese diligently built their own model of education, and made it as unique as possible. Students of Japanese schools have a positive attitude towards learning and their educational institutions. But despite the relatively long school year, which lasts from April 1 to March, children love to return to school after the holidays. Students perceive the teacher as a friend who will never betray. And thanks to the sense of self-worth formed in them and high-quality training, those seeking education are not afraid of taking exams.
- ДокументІННОВАЦІЙНІ МЕТОДИ ВИКЛАДАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-23) Лупаренко, С.; Молчанова, К.У роботі розкрито інноваційні методи викладання іноземних мов, а саме: комунікативний і конструктивістський методи. Комунікативний методи включає використання автентичних матеріалів, комунікативно спрямованих завдань із не шаблонною інформацію на фразовому і текстовому рівнях. Конструктивістський метод передбачає активне ві самостійне навчання учнів, виконання ними навчальних проєктів, а вчитель лише організовує і корегує процес навчання. The work presents the innovative methods of teaching foreign languages, namely: communicative and constructivist methods. Communicative methods include the use of authentic materials, communicative tasks with non-patterned information at the phrase and text levels. The constructivist method involves active and independent learning of students, their implementation of educational projects, while the teacher organizes and corrects the learning process.
- ДокументІнтерактивне навчання як інструмент формування мовної особистості у сучасній початковій школі(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-10) Молчанова, К.У статті розглянуто інтерактивне навчання як інструмент формування мовної особистості у сучасній початковій школі. Формування такої особистості вимагає залучення людини до процесу спілкування. Мовлення – це головний метод задоволення індивідуальних комунікативних потреб. Зазначено, що інтерактивне навчання є важливою та невід’ємною частиною сучасного освітнього процесу. Використання інтерактивних методів на уроках англійської мови сприяє формуванню мовної особистості, учить дітей висловлювати власні думки, поважати думки інших, розуміти суть поняття «партнерство», ефективно працювати в команді, а також розвиває критичне мислення. The article examines interactive learning as a tool for the formation of language personality in a modern elementary school. The formation of such a personality requires the involvement of a person in the process of communication. Speech is the main method of meeting individual communicative needs. It is noted that interactive learning is an important and integral part of the modern educational process. The use of interactive methods in English lessons contributes to the formation of linguistic personality, teaches children to express their own opinions, respect the opinions of others, understand the essence of the concept of "partnership", work effectively in a team, and also develops critical thinking.