Перегляд
Останні подання
Зараз показано 1 - 5 з 363
- ДокументКитаєзнавчий компонент у підручниках для іноземних студентів наприкладі підручника 汉语教程(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-06) Коба, С.Автор розглядає можливості підручника для іноземних студентів 汉语教程 в ознайомленні студентів з особливостями китайської культури та менталітету. The author considers the possibilities of the textbook for foreign students 汉语教程 in familiarising students with the peculiarities of Chinese culture and mentality.
- ДокументПлатформи для онлайн освіти: чим користуються в КНР (на прикладі платформ для вивчення китайської мови)(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-06) Калашник, Л. С.Автором розглянуто найбільш популярні в КНР платформи для онлайн освіти, які також доцільно використовувати і українським викладачам та вчителям китайської мови для підготовки занять та підвищення власної кваліфікації, а студентам - для самоосвіти. The author examines the most popular online education platforms in China, which can also be used by Ukrainian teachers and Chinese language teachers to prepare classes and improve their own skills, and by students for self-education.
- ДокументАналіз усного зворотного зв’язку за допомогою сучасних технологій у викладанні китайської як другої іноземної(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-06) Золотухіна, Н. А.У роботі проведено аналіз усного зворотнього зв’язку з використанням сучасних технологій під час викладання китайської як другої мови. Він спрямований на вивчення характеристик мобільного зворотного зв’язку для перевірки завдань направлених на вдосконалення усного мовлення за допомогою програми для смартфонів We Chat, як прикладу для вивчення сприйняття студентами усного зворотного зв’язку за допомогою мобільних пристроїв. The paper analyses oral feedback using modern technologies in teaching Chinese as a second language. It is aimed at studying the characteristics of mobile feedback for testing tasks aimed at improving oral communication using the We Chat smartphone application as an example for studying students' perception of oral feedback via mobile devices.
- ДокументВиди та типи вправ для формування перекладацької компетенції на початковому та середньому рівні навчання(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-06) Долженко, А.Автор пропонує деякі види та типи вправ для розвитку перекладацької компетенції на початковому та середньому рівнях освіти. The author proposes some kinds and types of exercises for the development of translation competence at the primary and secondary levels of education.
- ДокументФормування навичок мовлення на заняттях з загального курсу китайської мови(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-06) Гришина, Б.Автором досліджено методика формування навичок мовлення на заняттях з загального курсу китайської мови. The author has studied the methodology of forming speaking skills in the general course of the Chinese language.