Кафедра теорії, технологій і методик дошкільної освіти
Постійний URI для цієї колекції
Перегляд
Останні подання
Зараз показано 1 - 5 з 319
- ДокументТЕХНОЛОГІЇ СОЦІАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ ОСОБИСТОСТІ В УМОВАХ ВІЙНИ: ВИКЛИКИ ТА МОЖЛИВОСТІ ДЛЯ РОЗВИТКУ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-11-07) Мудревська, О. А.У статті розглянуто соціальне виховання в умовах війни. У воєнний час важливим залишається соціальне виховання та впровадження технологій, які сприяють інтерактивності та доступності. використання таких технологій відкриває нові можливості для побудови освітнього процесу, зокрема у сфері залучення молоді до вирішення реальних проблем суспільства. Зазначено, що соціальне виховання в умовах війни має на меті не лише підготовку молоді до самостійного життя, але й розвиток у них таких важливих якостей, як патріотизм, соціальна відповідальність та стресостійкість. The article considers social education in wartime. In wartime, social education and the introduction of technologies that promote interactivity and accessibility remain important. The use of such technologies opens up new opportunities for building the educational process, in particular in the field of involving young people in solving real problems of society. It is noted that social education in wartime is aimed not only at preparing young people for independent life, but also at developing in them such important qualities as patriotism, social responsibility and stress resistance.
- ДокументШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ У РОБОТІ ВИХОВАТЕЛЯ В ЗДО(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-03-14) Українцева, Я.У статті розглянуто використання штучного інтелекту у роботі вихователя в закладі дошкільної освіти, що може мати значний потенціал і принести ряд переваг. Зазначено, що при правильному впровадженні штучний інтелект може стати цінним інструментом для вихователів, який допоможе їм надати дітям кращу освіту. The article considers the use of artificial intelligence in the work of a teacher in a preschool educational institution, which can have significant potential and bring a number of advantages. It is noted that with proper implementation, artificial intelligence can become a valuable tool for teachers, which will help them provide children with a better education.
- ДокументШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ У ДОШКІЛЬНІЙ ОСВІТІ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-03-14) Совик, І.У тезах розглянуто використання штучного інтелекту в дошкільній освіті. Застосування штучного інтелекту у дошкільній освіті може революціонізувати навчальний процес, забезпечуючи індивідуалізоване навчання, розвиток креативності та ігрові методики, а також полегшуючи адміністративні процеси для педагогів та батьків. Дослідження результатів впровадження штучного інтелекту у дошкільну освіту має на меті не лише виявлення потенційних переваг, а й виявлення можливих ризиків та шляхів їхнього усунення. Тільки завдяки системному аналізу та постійному вдосконаленню можна забезпечити максимально позитивний вплив штучного інтелекту на розвиток дошкільної освіти. The abstracts consider the use of artificial intelligence in preschool education. The use of artificial intelligence in preschool education can revolutionize the educational process, providing individualized learning, developing creativity and game methods, as well as facilitating administrative processes for teachers and parents. The study of the results of the introduction of artificial intelligence into preschool education aims not only to identify potential advantages, but also to identify possible risks and ways to eliminate them. Only through systematic analysis and continuous improvement can the maximum positive impact of artificial intelligence on the development of preschool education be ensured.
- ДокументЗАСТОСУВАННЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ В ОСВІТНЬОМУ ПРОСТОРІ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-03-14) Мудревська, О.У тезах розглянуто застосування штучного інтелекту (ШІ) в освіті. Штучний інтелект - це новітня технологія, завдяки якій можливо виконувати складні завдання шляхом використання системи наукових методів дослідження, що значно швидше може здійснювати алгоритм обробки інформації, визначати способи длсягнення поставлених завдань. Застосування ШІ в освітньому просторі має потенціал радикально трансформувати методи навчання і взаємодії між учнями та вчителями, підвищуючи ефективність освітнього процесу та роблячи його більш персоналізованим і доступним. The abstracts consider the application of artificial intelligence (AI) in education. Artificial intelligence is a new technology that makes it possible to perform complex tasks using a system of scientific research methods, which can significantly faster perform an information processing algorithm, determine ways to achieve the tasks set. The use of AI in the educational space has the potential to radically transform teaching methods and interaction between students and teachers, increasing the efficiency of the educational process and making it more personalized and accessible.
- ДокументВИКОРИСТАННЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ В ОСВІТІ ТА НАУЦІ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-03-14) Бакай, С.У тезах розглянуто використання штучного інтелекту (ШІ) в освіті та науці. Зазначено, що в освіті ШІ може використовуватися як інструмент та програма навчання, може забезпечити високу якість освіти та безпеку для учнів. В науці ШІ може допомогти в наукових дослідженнях, зібравши статистичну інформацію для аналізу та обробки даних. У взаємодії з людьми, вивчення психології та соціології дозволяє ШІ емпатізувати та зміцнити взаємодію з людьми. The abstracts consider the use of artificial intelligence (AI) in education and science. It is noted that in education AI can be used as a tool and a learning program, can ensure high quality education and safety for students. In science, AI can help in scientific research by collecting statistical information for data analysis and processing. In interaction with people, the study of psychology and sociology allows AI to empathize and strengthen interaction with people.