Кафедра початкової і професійної освіти
Постійний URI для цієї колекції
Перегляд
Перегляд Кафедра початкової і професійної освіти за Тема "activity"
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументКомунікативна взаємодія: поняття, зміст і характеристика(Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій, 2023) Го, ЦзянькуньУ статті здійснено порівняльний аналіз підходів до розуміння взаємодії та комунікативної взаємодії в освітньому середовищі. Актуальність теми дослідження зумовлена тим, що сучасні системи освіти постійно оновлюють не лише методичний інструментарій, а й стратегії побудови освітнього середовища. У сучасних умовах продуктивними є стратегії комунікативної взаємодії всіх учасників освітнього процесу, оскільки вони реалізують ціннісноорієнтовану парадигму навчання. Найбільш значущим, на наш погляд, є те, що комунікативна взаємодія з позиції субʼєктного навчання виступає як акт співпраці та співтворчості. Стаття містить різні тлумачення понять «взаємодія» і «комунікативна взаємодія». Виявлено, що поняття «взаємодія» може трактуватися як обмін інформацією, спільна продуктивна дія, діяльність, спрямована на досягнення конкретних прогнозованих результатів, особливий тип взаємовпливу на основі комунікативного обміну. Комунікативна ж взаємодія націлена на набуття мовного й мовленнєвого досвіду, спрямована на здобуття нових знань чи розширення знань, що існували раніше. Доведено, що в основі будь-якої взаємодії лежить позитивна мотивація та зацікавленість в одержанні позитивного результату, у час як комунікативна взаємодія може проходити як у позитивних (демократичних), так і негативних (авторитарних) стилях спілкування. На підставі вивчених матеріалів сформульовано авторське визначення поняття «комунікативна взаємодія», що полягає в розумінні її як процесу обопільно активного обміну інформацією з метою рівноправного діалогу суб’єктів освітнього процесу. Вивчення сутності поняття дозволило виділити у структурі комунікативної взаємодії три компоненти: поведінку, афект і ціле покладання. Окреслено перспективи подальших напрямів досліджень, які полягають у дослідженні сутнісних характеристик структурних компонентів комунікативної взаємодії в освітньому середовищі. The article provides a comparative analysis of approaches to understanding interaction and communicative interaction in the educational environment. The relevance of the research topic is determined by the fact that modern education systems are constantly updating not only methodological tools, but also strategies for building an educational environment. In modern conditions, strategies of communicative interaction of all participants in the educational process are productive, as they implement a value-oriented learning paradigm. The most significant, in our opinion, is that communicative interaction from the perspective of subject learning acts as an act of cooperation and co-creation. The article contains different interpretations of the concepts «interaction» and «communicative interaction». It was revealed that the concept of «interaction» can be interpreted as an exchange of information, a joint productive action, an activity aimed at achieving specific predicted results, a special type of mutual influence based on communicative exchange. Communicative interaction is aimed at acquiring language and speech experience, aimed at acquiring new knowledge or expanding previously existing knowledge. It is proven that the basis of any interaction is positive motivation and interest in obtaining a positive result, while communicative interaction can take place in both positive (democratic) and negative (authoritarian) styles of communication. On the basis of the studied materials, the author’s definition of the concept of «communicative interaction» was formulated, which consists in understanding it as a process of mutually active exchange of information with the aim of an equal dialogue of the subjects of the educational process. The study of the essence of the concept made it possible to distinguish three components in the structure of communicative interaction: behavior, affect, and the whole attitude. Prospects for further directions of research, which consist in the study of the essential characteristics of the structural components of communicative interaction in the educational environment, are outlined.
- ДокументПОРIВНЯЛЬНИЙ АНАЛIЗ ОСВIТНIХ СИСТЕМ ВЕЛИКОБРИТАНIЇ ТА УКРАЇНИ(Уман. держ пед. ун-т ім. П.Тичини, 2016) Iгнатьєва, А. І.У статтi проаналiзована дiяльнiсть Я. Ряппо, який знайшов прогалини в навчаннi в Українi. Цей проект проаналiзував Я. Ряппо, який вiдзначив, що система українського навчаня вiдрiзняється вiд iнших систем освiти в свiтi, зокрема Великобританiї, виокремив зв’язок iнших педагогiв Британiї у ХХ ст. Протягом ХХ столiття були вивченi свiтовi органiзацiї, якi iнiцiювали iнтеграцiйнi процеси в навчальнiй сферi задля головної мети – пiдвищення її ефективностi. Європейські фахівці висловлюють думку про те, що сьогодні якісна освіта не може обмежуватися лише набуттям умінь читати, писати, рахувати, натомість вона повинна охоплювати досить широкий спектр соціально-технологічних знань, умінь і навичок – комп’ютерна, екологічна, політична грамотність. В статье проанализирована деятельность Я. Ряппо, который нашел пробелы в обучении в Украине. Этот проект проанализировал Я. Ряппо, который отметил, что система образования Украины отличается от других систем образования в мире, особенно Великобритании, выявил связь других педагогов Британии в ХХ в. В течении ХХ века были изучены мировые организации, которые инициировали интеграциооные процессы в образовательной сфере для главной цели – повышения еë ефективности. Европейские специалисты рассказывают о том, что сегодня качественное образование не может ограничиваться только приобретениями уметьчитать, писать, считать, к тому же, оно должно охвачивать широкий спектр социально-технологических знаний, умений и навыков – компьютерная, экологическая, политическая грамотность. This essay related about Yan Ryappo’s activity, who was organized in the field of education in Ukraine. The project of educational system made by Ryappo is analyzed, Ukrainian and Russian systems of overall labour high professional schools were differentiated, related about others Britain’s pedagogues in XX century. During XX century were educated universal organizations, which initiated internationals processes in educational sphere with aim of rising her effectiveness. In modern conditions demands to education begin width, than passing of complex discipline knowledge’s, from education we waiting training to life, formation readiness to continuous education. European specialists to tell, that quality education can’t limited only acquisitions to read, to write, to count, also can envelop widely spectrum of social- technological knowledge’s, ability and skills – computers, ecological, political literacy. Expressed recommendations include to necessary contents education block of knowledge’s as: protection of environment, antiracism education, studying local dialects, sexual education, protection of health, rational feeding, problems of population, prevention of alcoholism, drug addition etc.