Кафедра освітології та інноваційної педагогіки
Постійний URI для цієї колекції
Перегляд
Перегляд Кафедра освітології та інноваційної педагогіки за Тема "abilities"
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументПРОБЛЕМА ДИТИНСТВА В ПЕДАГОГІЧНІЙ СПАДЩИНІ Ш. О. АМОНАШВІЛІ(Сум. держ. пед. ун-т імені А. С. Макаренка, 2013) Лупаренко, С. Є.У статті розкриваються погляди Ш. О. Амонашвілі на проблему дитинства. Схарактеризовано ставлення видатного педагога до дитинства як до важливого періоду дорослішання. Розкрито особливості дитинства, визначені Ш. О. Амонашвілі, а саме: активне формування життєвого досвіду дитини протягом дитинства; наявність у дитини великого потенціалу росту, розвитку, унікальних можливостей і потенційних здібностей до навчання. Визначено основне завдання дорослих – допомога дитині в процесі дорослішання завдяки створенню необхідних умов і підтримці її просувань на цьому шляху. В данной статье раскрываются взгляды Ш. А. Амонашвили на проблему детства. Охарактеризовано отношение выдающегося педагога к детству (как к важному периоду взросления). Раскрыты особенности детства, определенные Ш. А. Амонашвили, а именно: активное формирование жизненного опыта ребенка в детстве; наличие у ребенка большого потенциала роста, развития, уникальных возможностей и потенциальных способностей к обучению. Определено основное задание взрослых – помощь ребенку в процессе взросления благодаря созданию необходимых условий и поддержке его продвижений на этом пути. Sh. O. Amonashvili’s views on the problem of childhood are revealed in this article. The famous pedagogue’s attitude to childhood (as to the main period of growing-up) is characterized. The peculiarities of childhood distinguished by Sh. O. Amonashvili are revealed. They are active formation of child’s life-time experience in childhood; person’s having great growth and development potential, unique opportunities and potential learning abilities etc. Adults’ main task is determined – helping a child in the process of growing up due to the creation of the necessary conditions and support of all his/her advancements on this way.
- ДокументІНТЕРНЕТ- КОНФЕРЕНЦІЇ ЯК ФОРМА РОБОТИ З ОБДАРОВАНИМИ УЧНЯМИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2018-04-10) Кін, О. М.; Стратій, А. В.У тезах представлено аналіз поняття обдарованості школярів. Розкрито та схарактеризовано сутність та види обдарованості. Визначено проблеми реалізації соціальних та інтелектуальних можливостей обдарованих школярів у сучасній системі освіти. Звертається увага на способи розкриття здібностей обдарованих школярів у позашкільній діяльності за допомогою сучасних технологій, зокрема інтернет-конференцій. The article presents an analysis of the concept of gifted pupils. The essence and types of giftedness are described and characterized. The problems of realization of social and intellectual abilities of gifted pupils in the modern educational system are determined. The ways of revealing gifted pupils' abilities in extracurricular activities using modern technologies, at Internet conference in particular, are emphasized.