Кафедра освітології та інноваційної педагогіки
Постійний URI для цієї колекції
Перегляд
Перегляд Кафедра освітології та інноваційної педагогіки за Тема ""philosophy of life""
Зараз показано 1 - 1 з 1
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументСУТНІСТЬ І ПРИНЦИПИ ВАЛЬДОРФСЬКОЇ ПЕДАГОГІКИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2019-12-12) Бень, В. В.; Васильєва, С. О.У тезах на основі аналізу вітчизняних та закордонних публікацій, розкриваються основні ідеї і досвід вальдорфської педагогіки. Виокремлено відмінні риси вальдорфської педагогіки як системи, орієнтованої на збалансоване поєднання гуманітарної та природничої освіти, з одного боку, і гармонійний розвиток особистості дитини, з іншого. Based on the analysis of national and foreign sources, the basic ideas and experience of Waldorf pedagogy have been revealed in the article. The author has outlined the distinctive features of Waldorf pedagogy as a system focused on a balanced combination of humanities and natural education, on the one hand, and the harmonious development of child's personality, on the other hand.