Кафедра інформатики
Постійний URI для цієї колекції
Перегляд
Перегляд Кафедра інформатики за Тема "Accessibility"
Зараз показано 1 - 1 з 1
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВИКОРИСТАННЯ ЧАТ-БОТІВ ДЛЯ ВЗАЄМОДІЇ СТУДЕНТІВ ІЗ ВИКЛАДАЧАМИ: ВИКЛИКИ ТА МОЖЛИВОСТІ У КОНТЕКСТІ ПИТАНЬ ДОСТУПНОСТІ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Слісаренко, Р.; Колгатіна, Л.Стаття присвячена використанню чат-ботів як ефективного інструменту в освітньому процесі, зокрема для взаємодії між студентами та викладачами. У дослідженні виокремлюється значення мобільного навчання (m-learning) та зростання використання мобільних пристроїв у процесі навчання. Основна увага зосереджена на викликах та можливостях, які виникають у контексті питань доступності таких чат-ботів. У статті розглядається процес визначення вимог та проводиться аналіз можливості їх користування для студентів, які використовують чати на портативних пристроях для мобільного навчання. Зазначається, що не всі чат-боти підходять для m-learning середовищ, адже вони повинні бути доступними для всіх студентів, незалежно від їхніх можливостей. Основний акцент робиться на відповідності чат-ботів освітнім та програмним стандартам, які визначають, як створювати освітнє програмне забезпечення у доступний спосіб. The article explores the use of chatbots as an effective tool in the educational process, particularly for interaction between students and teachers. The focus is on the challenges and opportunities that arise in the context of accessibility issues with such chatbots. The article highlights the significance of mobile learning (m-learning) and the increasing use of mobile devices in the learning process. It is noted that not all chatbots are suitable for m-learning environments, as they should be accessible to all students, regardless of their capabilities. The main emphasis is placed on the compliance of chatbots with educational and software standards that define how educational software should be created in an accessible manner.