Кафедра наукових основ управління
Постійний URI для цієї колекції
Перегляд
Перегляд Кафедра наукових основ управління за Тема "acmeological approach"
Зараз показано 1 - 6 з 6
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументАкмеологічні засади професійної самореалізації вчителів у системі методичної роботи загальноосвітніх навчальних закладів(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, ТОВ «Видавнича група “Основа”», 2017-07-13) Рибалко, Л. С.; Черновол-Ткаченко, Р. І.; Куценко, Т. В.У монографії розкрито проблему професійної самореалізації вчителів у системі методичної роботи загальноосвітніх навчальних закладів із позиції акмеологічного підходу. Упровадження акмеологічних ідей розвитку та саморозвитку особистості, формування професійної «Я»-концепції учителя, досягнення акме через професіоналізм і педагогічну майстерність у шкільну практику сприяють підвищенню ефективності педагогічного процесу, побудові міжособистісних відносин на засадах співпраці та партнерських відносин. Монографію адресовано педагогічним працівникам, керівникам загальноосвітніх навчальних закладів, студентам і слухачам магістратури вищих педагогічних навчальних закладів, системи післядипломної педагогічної освіти, аспірантам і докторантам. В монографии раскрыта проблема профессиональной самореализации учителей в системе методической работы общеобразовательных учебных заведений с позиции акмеологического подхода. Внедрение акмеологических идей развития и саморазвития личности, формирование профессиональной «Я»-концепции учителя, достижения акме через профессионализм и педагогическое мастерство в школьную практику способствуют повышению эффективности педагогического процесса, построении межличностных отношений на основе сотрудничества и партнерских отношений. Монография адресована педагогическим работникам, руководителям общеобразовательных учебных заведений, студентам и слушателям магистратуры высших педагогических учебных заведений, системы последипломного педагогического образования, аспирантам и докторантам. The monograph discloses the problem of professional self-realization of teachers in the system of methodological work of general educational institutions from the perspective of an acmeological approach. The introduction of acmeological ideas of personal development and self-development, the formation of a professional “I” concept of a teacher, acme achievements through professionalism and pedagogical mastery in school practice contribute to increasing the effectiveness of the pedagogical process, building interpersonal relationships based on cooperation and partnerships. The monograph is addressed to teachers, heads of secondary schools, students and graduate students of higher educational institutions, postgraduate teacher education, graduate and doctoral students.
- ДокументАКМЕОЛОГІЧНІ УМОВИ РОЗВИТКУ ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ШКОЛИ(ТОВ «Планета-Принт», 2016-04-20) Гречаник, О. Є.У статті визначено сутність освітнього середовища навчального закладу, його структурні компоненти. Доведено необхідність розвитку освітнього середовища, схарактеризовано акмеологічні умови розвитку освітнього середовища школи, які дозволяють перевести навчальний заклад із режиму функціонування в режим розвитку. В статье определена сущность образовательной среды учебного заведения, его структурные компоненты. Доказана необходимость развития образовательной среды, охарактеризованы акмеологические условия развития образовательной среды школы, которые позволяют перевести учебное заведение из режима функционирования в режим развития. In the article the essence of the educational environment of the institution, its structural components. The necessity of educational environment acmeological Author determined the conditions of the educational environment of the school, which allow transfer institution of the mode of operation of the mode of development.
- ДокументВикористання акмеологічного підходу в освітній і науковій діяльності науково-педагогічних працівників кафедри наукових основ управління(European Scientific Platform, 2021-11-05) Гречаник, О. Є.У статті розглянуто проблему використання акмеологічного підходу в освітній і науковій діяльності науково-педагогічних працівників кафедри наукових основ управління. В статье рассмотрена проблема использования акмеологического подхода в образовательной и научной деятельности научно-педагогических работников кафедры научных основ управления. The article deals with the problem of using the acmeological approach in the educational and scientific activities of scientific and pedagogical workers of the Department of Scientific Foundations of Management.
- ДокументПрактика вдосконалення управління закладом освіти на засадах акмеологічного підходу(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди ; Мітра, 2020-11-11) Манерко, Л. М.В статті розкрито і проаналізовано практику вдосконалення управління закладом освіти на засадах акмеологічного підходу. Управлінська діяльність із використання акмеологічного підходу в управлінні закладом освіти потребує вдосконалення, особливо потребують удосконалення такі складники управління, як інформаційне забезпечення, психологічне забезпечення, результативність роботи закладу загалом. В статье раскрыта и проанализирована практика совершенствования управления учебным заведением на основе акмеологического подхода. Управленческая деятельность по использованию акмеологического подхода в управлении учебным заведением требует совершенствования, особенно нуждаются в усовершенствовании такие составляющие управления, как информационное обеспечение, психологическое обеспечение, результативность работы заведения в целом. The article reveals and analyzes the practice of improving the management of an educational institution on the basis of the acmeological approach. The management activity on using the acmeological approach in the management of an educational institution requires improvement, especially such components of management as information support, psychological support, performance of the institution as a whole need to be improv.
- ДокументУПРАВЛІННЯ ЗАКЛАДОМ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ НА ЗАСАДАХ АКМЕОЛОГІЧНОГО ПІДХОДУ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021-05-19) Калюжна, Н. С.У статті уточнено суть акмеологічного підходу, розглянутотможливості використання акмеологічних ідей в управлінні закладом загальної середньої освіти, схарактеризовано риси акмеологічної школи, напрями оновлення функцій управління. The article clarifies the essence of the acmeological approach, considers the possibilities of using acmeological ideas in the management of general secondary education, describes the features of the acmeological school, the directions of updating the management functions.
- ДокументФормування професійної мобільності вчителів : акмеологічний підхід, загальна середня освіта(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, ТОВ «Видавнича група “Основа”», 2019-04-08) Рибалко, Л. С.; Черновол-Ткаченко, Р. І.; Горбачова, І. І.У книзі розкрито сутність і зміст професійної мобільності вчителів та потенційні можливості акмеологічного підходу для її формування. Обґрунтовано педагогічні умови формування професійної мобільності педагогів у системі методичної роботи школи. Для керівників закладів освіти, широкого кола педагогів. В книге раскрыта сущность и содержание профессиональной мобильности учителей и потенциальные возможности акмеологического подхода для ее формирования. Обоснованы педагогические условия формирования профессиональной мобильности педагогов в системе методической работы школы. Для руководителей учреждений образования, широкого круга педагогов. The book reveals the essence and content of teachers' professional mobility and the potential possibilities of the acmeological approach for its formation. The pedagogical conditions for the formation of professional mobility of teachers in the system of methodological work of the school are justified. For heads of educational institutions, a wide range of teachers.