Кафедра теорії і методики викладання природничо-математичних дисциплін у дошкільній, початковій і спеціальній освіті
Постійний URI для цієї колекції
Перегляд
Перегляд Кафедра теорії і методики викладання природничо-математичних дисциплін у дошкільній, початковій і спеціальній освіті за Тема "adult education"
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументАНТРОПОСОФСЬКИ ЗОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД ДО ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2018-11-23) Іонова, О. М.В статті розглянута підготовка майбутніх фахівців з оптимізації організації навчання дорослих. У процесі освіти необхідно підтримувати три основні стимули, що збуджують логічно спрямовану волю людини, – стимули знання (пізнання), розвитку і вдосконалення. Стимул пізнання є найбільш свідомим, він допомагає подолати відчуття ізоляції від світу, зрозуміти світ і себе. Стимул розвитку є основною силою душі, що перетворює її. Власний розвиток і перетворення людина переживає через фази своєї біографії. Стимул удосконалення пов’язаний із почуттям незадоволеності досягнутим і бажанням реалізувати свій потенціал. В статье рассмотрена подготовка будущих специалистов по оптимизации организации обучения взрослых. В процессе образования необходимо поддерживать три основных стимула, возбуждающие логично направленную волю человека, – стимулы знания (познания), развития и совершенствования. Стимул познания является наиболее сознательным, он помогает преодолеть чувство изоляции от мира, понять мир и себя. Стимул развития является основной силой души, превращает ее. Собственное развитие и преобразования человек переживает из фазы своей биографии. Стимул совершенствования связан с чувством неудовлетворенности достигнутым и желанием реализовать свой потенциал. The article considers the training of future specialists in optimizing the organization of adult learning. In the process of education it is necessary to support three main stimuli that excite the logically directed will of man - the stimuli of knowledge (cognition), development and improvement. The stimulus of cognition is the most conscious, it helps to overcome the feeling of isolation from the world, to understand the world and yourself. The stimulus of development is the main force of the soul that transforms it. Own development and the transformation a person experiences through the phases of his biography. The stimulus for improvement is related to the feeling of dissatisfaction with what has been achieved and the desire to realize one's potential.
- ДокументСалютогенетичний підхід до підготовки майбутніх фахівців(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, Стиль-Издат, 2017-04-11) Іонова, О. М.Проаналізовано суть та особливості салютогенетичного підходу до підготовки майбутніх фахівців, що базується на антропософськи зорієнтованих методологічних засадах та практично реалізований у світі як Рух за оновлення освіти дорослих (New Adult Learning Movement - NALM). Схарактеризовано напрями навчання (академічне навчання, навчання життєвим досвідом, внутрішній духовний розвиток), здоров'язберігаючі форми і методи, спрямовані на активізацію внутрішніх інтенцій людини, пробудження волі студента до навчання впродовж усього життя, сприяння здоровому розвитку цілісної структури особистості. Проанализированы суть и особенности салютогенетического подхода к подготовке будущих специалистов, основанного на антропософски ориентированных методологических принципах и практически реализован в мире как Движение за обновление образования взрослых (New Adult Learning Movement - NALM). Охарактеризованы направления обучения (академическое обучение, обучение жизненным опытом, внутреннее духовное развитие), здоровьесберегающие формы и методы, направленные на активизацию внутренних интенций человека, пробуждение воли студента к обучению в течение всей жизни, содействие здоровому развитию целостной структуры личности. The essence and peculiarities of salyutogenetic approach to the training of future professionals have been analyzed. It is based on anthroposophical-oriented methodological foundations and practically realized as a movement for renewal of adult education (New Adult Learning Movement – NALM) worldwide. The training directions (academic learning, life experiences learning, spiritual development), health-maintaining forms and methods, which are aimed at enhancing the human internal intentions, revival of student’s will to learning throughout life, promotion of healthy development of integrated personality structure, have been characterized.
- ДокументСалютогенетичный подход в образовании взрослых(Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu, 2017-07-27) Ионова, Е. Н.; Партола, В. В.Цель: раскрытие сущности и особенностей Движения за обновление образования взрослых (New Adult Learning Movement – NALM) как салютогенетического подхода к образованию взрослых. Материалы: литературные источники по указанной проблеме. Методы: теоретический анализ и обобщение специальной научно-методической литературы. Основные результаты: проанализирована сущность и особенности салютогенетического подхода к образованию взрослых, который базируется на антропософски ориентированных методологических основах и практично реализован в мире как Движение за обновление образования взрослых (New Adult Learning Movement – NALM). Охарактеризованы теоретические основы и направления обучения (академическое обучение, обучение жизненным опытом, внутреннее духовное развитие), которые позволяют активизировать внутренние интенции личности, пробудить волю студента к обучению на протяжении всей жизни и способствует здоровому развитию целостной структуры личности. Выводы: освещены здоровьесберегающие формы и методы образования взрослых: организация оздоравливающего образовательного пространства, разработка интегрированных программ (интеграция учебных элементов – лекций, бесед, групповой работы, проектной работы, художественных занятий, социальных упражнений и т.д.), ритмическая организация учебного процесса с учетом человеческих биоритмов, работа с биографией человека, педагогическая диагностика и др. Мета: розкриття сутності та особливостей Руху за оновлення освіти дорослих (New Adult Learning Movement – NALM) як салютогенетичного підходу до освіти дорослих. Матеріали: літературні джерела за зазначеною проблемою. Методи: теоретичний аналіз і узагальнення спеціальної науково-методичної літератури. Основні результати: проаналізовано сутність і особливості салютогенетичного підходу до освіти дорослих, який базується на антропософськи орієнтованих методологічних засадах і практично реалізований у світі як Рух за оновлення освіти дорослих (New Adult Learning Movement – NALM). Охарактеризовані теоретичні основи й напрями навчання (академічне навчання, навчання життєвим досвідом, внутрішній духовний розвиток), які дозволяють активізувати внутрішні інтенції особистості, пробудити волю студента до навчання протягом усього життя і сприяє здоровому розвитку цілісної структури особистості. Висновки: освітлені здоров'язберігаючі форми й методи освіти дорослих: організація оздоровлюючого освітнього простору, розробка інтегрованих програм (інтеграція навчальних елементів – лекцій, бесід, групової роботи, проектної роботи, художніх занять, соціальних вправ і т.д.), ритмічна організація навчального процесу з урахуванням людських біоритмів, робота з біографією людини, педагогічна діагностика та ін. Purpose: to disclosure the nature and characteristics of the Movement for the renewal of adult education (New Adult Learning Movement – NALM) as salutogenetic approach to adult education. Materials: literature sources on analyzed problem. Methods: theoretical analysis and generalization of specific scientific and methodical literature. Key results: analyzed the nature and characteristics of salutogenetic approach to adult education based on anthroposophic oriented methodological foundations and practical implemented in the world as New Adult Learning Movement (NALM). Described theoretical basis and directions of training (academic training, life experience, inside spiritual development) that enhance the internal intentions of the individual, to awaken the will of the student to learn throughout life and promotes the healthy development of holistic personality structure. Conclusions: illuminated health saving forms and methods of adult education: organization of revitalizing educational space, development of integrated programs (integration of academic elements – lectures, discussions, group work, project work, art classes, social exercises etc.), the rhythmic organization of educational process taking into account human biorhythms, work with the biography of the man, pedagogical diagnosis and others.