Кафедра теорії і методики викладання природничо-математичних дисциплін у дошкільній, початковій і спеціальній освіті
Постійний URI для цієї колекції
Перегляд
Перегляд Кафедра теорії і методики викладання природничо-математичних дисциплін у дошкільній, початковій і спеціальній освіті за Тема "academic training"
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументСалютогенетичний підхід до підготовки майбутніх фахівців(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, Стиль-Издат, 2017-04-11) Іонова, О. М.Проаналізовано суть та особливості салютогенетичного підходу до підготовки майбутніх фахівців, що базується на антропософськи-зорієнтованих методологічних засадах та практично реалізований у світі як рух за оновлення освіти дорослих. Проанализирована суть и особенности салютогенетического подхода к подготовке будущих специалистов, основанного на антропософски-сориентированных методологических принципах и практически реализован в мире как движение за обновление образования взрослых. Analyzed the essence and features of the salutogenic approach to training of future specialists, based on аnthroposophical oriented methodological principles and practically realized in the world as a movement for updating adult education.
- ДокументСалютогенетичний підхід до підготовки майбутніх фахівців(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, Стиль-Издат, 2017-04-11) Іонова, О. М.Проаналізовано суть та особливості салютогенетичного підходу до підготовки майбутніх фахівців, що базується на антропософськи зорієнтованих методологічних засадах та практично реалізований у світі як Рух за оновлення освіти дорослих (New Adult Learning Movement - NALM). Схарактеризовано напрями навчання (академічне навчання, навчання життєвим досвідом, внутрішній духовний розвиток), здоров'язберігаючі форми і методи, спрямовані на активізацію внутрішніх інтенцій людини, пробудження волі студента до навчання впродовж усього життя, сприяння здоровому розвитку цілісної структури особистості. Проанализированы суть и особенности салютогенетического подхода к подготовке будущих специалистов, основанного на антропософски ориентированных методологических принципах и практически реализован в мире как Движение за обновление образования взрослых (New Adult Learning Movement - NALM). Охарактеризованы направления обучения (академическое обучение, обучение жизненным опытом, внутреннее духовное развитие), здоровьесберегающие формы и методы, направленные на активизацию внутренних интенций человека, пробуждение воли студента к обучению в течение всей жизни, содействие здоровому развитию целостной структуры личности. The essence and peculiarities of salyutogenetic approach to the training of future professionals have been analyzed. It is based on anthroposophical-oriented methodological foundations and practically realized as a movement for renewal of adult education (New Adult Learning Movement – NALM) worldwide. The training directions (academic learning, life experiences learning, spiritual development), health-maintaining forms and methods, which are aimed at enhancing the human internal intentions, revival of student’s will to learning throughout life, promotion of healthy development of integrated personality structure, have been characterized.