2021
Постійний URI для цієї колекції
Перегляд
Перегляд 2021 за Тема "academic self-regulation"
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументМотиваційні чинники академічної саморегуляції старших підлітків(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021) Мозгіна, Н. І.В роботі досліджуються регуляція вищіх психічних процесів, як психолого-педагогічний процес, розвиток саморегуляції у старших підлітків, що забеспечує самоорганізацію різних видів психічної активності (ініціювання, планування, організації, моделювання, програмування, моніторингу та оцінки, корекції та планування). Показано, що в основі саморегуляції навчальної діяльності лежать, передусім, мотиваційні та емоційно-вольові процеси. Розгляд академічної саморегуляції саморегуляції доцільно почати з аналізу особливостей мотивації навчання та мотиваційних чинників, які впливають на успішність навчання. Емпірично доведено, що існує від рівня сформованості академічної саморегуляції залежить рівень пізнавальної активності, яка проявляється під час виконання навчальних завдань, зіставляти поставлену мету та кінцевий результат. В работе исследуется регуляция высших психических процессов, как психолого-педагогический процесс, развитие саморегуляции у старших подростков, что обеспечивает самоорганизацию разных видов психической активности (инициирование, планирование, организация, моделирование, программирование, мониторинг и оценка, коррекции и планирование). Показано, что в основе саморегуляции учебной деятельности лежат прежде всего мотивационные и эмоционально-волевые процессы. Рассмотрение академической саморегуляции саморегуляции целесообразно начать с анализа особенностей мотивации обучения и мотивационных факторов, влияющих на успешность обучения. Эмпирически доказано, что от уровня сформированности академической саморегуляции зависит уровень познавательной активности, которая проявляется при выполнении учебных задач, сопоставлять поставленную цель и конечный результат. In the robot, the regulation of other mental processes is being achieved as a psychological and pedagogical process, the development of self-regulation among older children), which provides self-organization of young types of mental activity (innovation, planning, organizing, tapping, modeling, monitoring, programming It is shown that, in the basis of self-regulation, the initial activity is to lie, to rest, motivate and emotional-volitional processes. A look at the academic self-regulation of self-regulation is based on the analysis of the peculiarities of the motivation of newcomers and motivational officials, which infuse into the success of the present. It was empirically informed that, from the stage of the formation of academic self-regulation, to lay down the level of educational activity, how to appear before the hour of the visit of the chiefs of the employers, to set the set of such a good result.
- ДокументПсихологічні особливості навчальної саморегуляції школярів(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021) Дзоз, А. М.В роботі досліджуються особливості навчальної саморегуляції як психічного процесу ініціації цілей навчальної діяльності, управління по досягненню цих цілей суб’єктом навчальної діяльності (школярем), самоконтролю та самокерування у процесі такого досягнення, що забезпечує самоорганізацію різних видів психічної активності (ініціювання, планування, організації, моделювання, програмування, моніторингу та оцінки, корекції та планування). Показано, що в основі саморегуляції навчальної діяльності лежать, передусім, мотиваційні та емоційно-вольові процеси. Розгляд навчальної саморегуляції доцільно почати з аналізу особливостей мотивації навчання та вольових якостей, що підтримують сталість такої мотивації. Емпірично доведено, що протягом навчання в основній школі мотиви навчання спадають, зростає зовнішня вмотивованість на навчання. У старших класах мотивація навчання знов зростає. Показано, що динаміка розвитку вольових якостей, релевантних цілям навчальної діяльності, у школярів є позитивною. Цілісність навчальної саморегуляції школярів доводиться позитивними зв’язками мотивів саморозвитку, пізнавальної мотивації, внутрішньої саморегуляції навчання, мотивації досягнення та цілей досягнення досконалості у навчальній діяльності із вольовими якостями організованості, рішучості, самостійності, наполегливості загальної та при виконанні домашніх завдань. В работе исследуются особенности учебной саморегуляции как психического процесса инициации целей учебной деятельности, управления по достижению этих целей субъектом учебной деятельности (школьником), самоконтроля и самоуправления в процессе такого достижения, что обеспечивает самоорганизацию различных видов психической активности (инициирование, планирование, организацию, моделирование, программирование, мониторинг и оценку, коррекцию и планирование). Показано, что в основе саморегуляции учебной деятельности лежат, прежде всего, мотивационные и эмоционально-волевые процессы. Разбирательство учебной саморегуляции целесообразно начать с анализа особенностей мотивации обучения и волевых качеств, которые поддерживают постоянство такой мотивации. Эмпирически доказано, что во время обучения в основной школе мотивы обучения спадают, растет внешняя мотивированность к обучению. У старших классах мотивация обучения снова растет. Показано, что динамика развития волевых качеств, релевантных целям учебной деятельности у школьников является положительной. Цельность учебной саморегуляции школьников доказывается положительными связями мотивов саморазвития, познавательной мотивации, внутренней саморегуляции обучения, мотивации достижения и целей достижения совершенства в учебной деятельности с волевыми качествами организованности, решительности, самостоятельности, настойчивости общей и при исполнении домашних заданий. The peculiarities of educational self-regulation as a mental process of initiation of educational activities, management of the subject of educational activity (schoolchildren), self-control in the process of such an achievement, which ensures self-organization of various types of mental activity (initiation, planning, organization, modeling, programming, monitoring and evaluation, correction and prediction). It is shown that the basis of self-regulation of educational activities lie, first of all, motivational and emotional-volitional processes. Consideration of educational self-regulation is expedient to begin with the analysis of the peculiarities of motivation and volitional qualities that support the constancy of academic motivation. Empirically proved that during the training in the main school, the motives of learning falls, external motivation for training is growing. In senior classes, the motivation of training again increases. It is shown that the dynamics of development of volitional qualities relevant to the objectives of educational activity is positive. The integrity of educational self-regulation of schoolchildren has positive correlations of self-development motives, cognitive motivation, internal self-regulation of learning, motivation to achieve excellence in educational activities with the volitional qualities of self-management, determination, independence, general perseverance perseverance when performing homework.