Кафедра здоров’я людини, реабілітології і спеціальної психології
Постійний URI для цієї колекції
Перегляд
Перегляд Кафедра здоров’я людини, реабілітології і спеціальної психології за Тема "adult education"
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументНеформальна освіта для людей з особливими потребами(Інститут педагогічної освіти i освiти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України ; Харківський національний педагогічний університет імені Г .С. Сковороди, 2020) Бойчук, Ю. Д.; Казачінер, О. С.Неформальна освіта дорослих, безперечно, є освітнім трендом XXI століття. Вона є додатком, альтернативою або доповненням до формальної освіти впроцесі навчання людини протягом всього життя. Часто вона запроваджується для того, щоб гарантувати право на доступ до освіти для всіх. Надзвичайно важливим це є для людей з особливими потребами,оскільки не всі вони можуть скористатися своїм правом на освіту та працю через наявність різноманітних бар‘єрів. Неформальное образование взрослых, бесспорно, является образовательным трендом XXI века. Она является приложением, альтернативой или дополнением к формальному образованию в процессе обучения человека в течение всей жизни. Часто она вводится для того, чтобы гарантировать право на доступ к образованию для всех. Очень важным это для людей с особыми потребностями, поскольку не все они могут воспользоваться своим правом на образование и труд из-за наличия различных барьеров. Non-formal adult education is undoubtedly the educational trend of the 21st century. It is an application, alternative or addition to formal education in the process of learning a person throughout his life. It is often introduced to guarantee the right to education for all. This is very important for people with special needs, since not all of them can exercise their right to education and work due to the presence of various barriers.
- ДокументПрофесійне навчання дорослих у корпоративних університетах США(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, Мітра, 2021-03-31) Бойчук, Ю. Д.; Боярська-Хоменко, А. В.Корпоративні університети США активно розвиваються з середини ХХ ст. і мають на меті реалізацію професійної підготовки та перепідготовки персоналу компанії. Сьогодні корпоративна освіта США формується за відкритою або закритою системою, ґрунтуючись на інноваційних та інтерактивних технологіях. Корпоративні університети формують як професійні компетентності,так і соціальні навички дорослих слухачів. Корпоративные университеты США активно развиваются с середины ХХ в. и имеют целью реализацию профессиональной подготовки и переподготовки персонала компании. Сегодня корпоративная образование США формируется по открытой или закрытой системой, основываясь на инновационных и интерактивных технологиях. Корпоративные университеты формируют как профессиональные компетентности, так и социальные навыки взрослых слушателей. US corporate universities have been actively developing since the middle of the twentieth century. and aim to implement professional training and retraining of the company’s staff. Today, corporate education in the United States is formed on an open or closed system, based on innovative and interactive technologies. Corporate universities shape both the professional competencies and social skills of adult learners.