Кафедра образотворчого мистецтва
Постійний URI для цієї колекції
Перегляд
Перегляд Кафедра образотворчого мистецтва за Тема "art history"
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВплив української школи мистецтвознавства на формування художньо-естетичних засад у контексті мистецької освіти ХНПУ імені Г. С. Сковороди(Dagens næringsliv forlag, Scientific Publishing Center «InterConf», 2021) Паньок, Т. В.; Канделакі, Т. В.; Чиркіна, В. В.; Бреславець, Д. О.; Глушич, Л. О.Розглянуто проблеми вдосконалення професійної підготовки студентівмагістрів на кафедрі образотворчого мистецтва ХНПУ імені Г. С. Сковороди; показані нові підходи до вивчення магістрами дисциплін «Мистецтвознавство» та «Історія художньо-педагогічної освіти»; аналізується вплив української школи мистецтвознавців кінця ХІХ – початку ХХ ст. на сучасне навчання. Рассмотрены проблемы усовершенствования профессиональной подготовки студентов магистров на кафедре изобразительного искусства ХНПУ имени Г. С. Сковороды; показаны новые подходы к изучению магистрами дисциплин «Искусствоведение» и «История художественно-педагогического образования»; анализируется влияние украинской школы искусствоведов конца ХІХ – начала ХХ ст. на современное обучение. The problems of improving the professional training of master students at the Department of Fine Arts of H.S. Skovoroda Kharkiv National Pedagogical University are considered; new approaches to the study by masters of the disciplines "Art Studies" and "History of Art and Pedagogical Education" are shown; the influence of the Ukrainian school of art historians of the late XIX - early XX centuries is analyzed. for modern education.
- ДокументМетафізика натюрморту в просторі історії мистецтва(Scientific Publishing Center “Sci-conf.com.ua”; Barca Academy Publishing, 2022-11-21) Паньок, Т. В.; Олефір, Ю. В.У статті висвітлюються проблеми художньо-образного прочитання натюрморту. Окреслені деякі питання наукових досліджень щодо пошуків різних підходів художників до вирішення натюрморту. Зазначено, що натюрморт як вид образотворчого мистецтва має свої особливості, передусім символізм та філософсько-художнє прочитання. The article highlights the problems of artistic and figurative reading of still life. Some questions of scientific research regarding the search for different approaches of artists to solving still life are outlined. It is noted that still life as a type of fine art has its own characteristics, primarily symbolism and philosophical-artistic interpretation.
- ДокументОСОБЛИВОСТІ ВИКЛАДАННЯ СІНОЦЕНТРИЧНОГО СВІТОГЛЯДУ В ОБРАЗОТВОРЧОМУ МИСТЕЦТВІ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-03-29) Дао, ЧжиціУ статті досліджено викладання сіноцентричного світогляду в образотворчому мистецтві, що передбачає передачу культурних, історичних і філософських перспектив, які історично домінували в китайському суспільстві, а також в суспільствах країн, що історично підпадали під ареол впливу Китаю. Визначено, що Китай є різноманітним і багатокультурним суспільством із кількома етнічними групами та регіональними мистецькими традиціями. Викладання сіноцентричного світогляду не повинно ігнорувати внески культур меншин у китайське образотворче мистецтво, а також не повинно надавати суттєвого значення унікальній «китайській» художній ідентичності. Включення цих особливостей у викладання сіноцентричного світогляду в образотворчому мистецтві допоможе студентам розвинути тонке розуміння китайської культурної спадщини та її значення в ширшому контексті світової історії мистецтва. The article examines the teaching of a Sinocentric worldview in the visual arts, which involves the transmission of cultural, historical and philosophical perspectives that have historically dominated Chinese society, as well as in the societies of countries that have historically come under the influence of China. China has been identified as a diverse and multicultural society with several ethnic groups and regional artistic traditions. Teaching a Sinocentric worldview should not ignore the contributions of minority cultures to Chinese visual arts, nor should it place significant importance on a unique "Chinese" artistic identity. Incorporating these features into the teaching of a Sinocentric worldview in the visual arts will help students develop a nuanced understanding of Chinese cultural heritage and its significance in the broader context of world art history.