Кафедра образотворчого мистецтва
Постійний URI для цієї колекції
Перегляд
Перегляд Кафедра образотворчого мистецтва за Тема "Art and pedagogical experience"
Зараз показано 1 - 1 з 1
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументArt education in Ukraine in early 20th century: educational techniques for new formation artists(Romanian Inventors Forum, Romania, 2023) Panyok, Т.The development of artistic education was carried out on the basis of Ukrainian culture and art, the personal significance of the traditions of art for students’ art and the artistic and pedagogical approaches of teachers. The training was based on the national and cultural consciousness of the students, the complex system of artistic training of the specialist was applied, the main principles of which were systematicity, consistency, structure, clear definition of the artistic purpose, connection with social life, development of creative individuality. Following the study of the art education historic experience, the paper confirms the significance and specifics of pedagogical approaches of the 20th century art teachers (М. Boichuk, V. Krychevsky, F. Krychevsky, H. Narbut), whose figures made up a bright and unique page in the modern Ukrainian art. The essential problems covered in the paper also include the analysis of historical and philosophical issues related to the development of higher art education. Розвиток художньої освіти здійснювався на основі української культури та мистецтва, особистісної значущості мистецьких традицій для творчості учнів та художньо-педагогічних підходів педагогів. В основі підготовки лежала національно-культурна самосвідомість студентів, застосовувалася комплексна система художньої підготовки спеціаліста, основними принципами якої були системність, структурованість, чітке визначення художнього призначення, зв'язок із громадським життям, розвиток творчої індивідуальності На основі вивчення історичного досвіду мистецької освіти у статті розкрито значення та специфіку педагогічних підходів педагогів-митців ХХ ст. (М. Бойчук, В. Кричевський, Ф. Кричевський, Г. Нарбут), постаті яких склали яскраву унікальну сторінку сучасного українського мистецтва. Серед суттєвих проблем, висвітлених у статті, належить також аналіз історико-філософських питань, пов'язаних із розвитком вищої мистецької освіти.