Кафедра англійської філології
Постійний URI для цієї колекції
Перегляд
Перегляд Кафедра англійської філології за Тема "a Chinese postgraduates"
Зараз показано 1 - 1 з 1
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументThe use of modern information technologies in the educational process of Chinese students and postgraduates at Ukrainian universities(Національна академія педагогічних наук України, 2019) Trotsko, A.; Tkachov, A.; Tkachova, N.; Shcheblykina, T.The article proves that the studies of foreign students at the universities of Ukraine is currently not only an important factor in improving the competitiveness of the Ukrainian higher education at the international market, but also one of the most profitable and promising sectors of the Ukrainian economy. Therefore, there is an issue of topical interest to improve the quality of educational teaching process for foreigners. Particular attention in this regard should be paid to applicants from China, whose number at the Ukrainian higher educational institutions is constantly increasing. The purpose of the article is to identify a set of modern information technologies that should be applied in the educational process for Chinese students and postgraduates at Ukrainian universities, as well as to publicise the practical implementation results of the set of information technologies. The scientific work also presents the results of the conducted experiment that proved that the application of this set of information technologies provides an effective improvement in the educational process for the specified category of students and postgraduates. The academic achievements of the experimental group members had more positive changes in comparison with the group in which the teaching was carried out in accordance with traditional methods applied by the Ukrainian universities. Стаття доводить, що навчання іноземних студентів в університетах України на сьогодні є не лише важливим фактором підвищення конкурентоспроможності української вищої освіти на міжнародному ринку, а й одним із найбільш прибуткових та перспективних секторів української економіки. Отже, існує питання, яке актуальне для покращення якості навчального процесу для іноземців. Особливу увагу в цьому відношенні слід звернути на здобувачів з Китаю, кількість яких в українських вищих навчальних закладах постійно збільшується. Метою статті є визначити сукупність сучасних інформаційних технологій, які слід застосовувати в навчальному процесі для китайських студентів та аспірантів в українських університетах, а також оприлюднити результати практичного впровадження комплексу інформаційних технологій. У науковій роботі також представлені результати проведеного експерименту, який довів, що застосування цього набору інформаційних технологій забезпечує ефективне вдосконалення навчального процесу для зазначеної категорії студентів та аспірантів. Навчальні досягнення учасників експериментальної групи мали більш позитивні зміни порівняно з групою, в якій викладання проводилось згідно традиційних методів, що застосовуються українськими університетами. Статья доказывает, что обучение иностранных студентов в университетах Украины на сегодня является не только важным фактором повышения конкурентоспособности украинского высшего образования на международном рынке, но и одним из самых прибыльных и перспективных секторов украинской экономики. Итак, существует вопрос, который актуален для улучшения качества учебного процесса для иностранцев. Особое внимание в этом отношении следует обратить на соискателей из Китая, количество которых в украинских высших учебных заведениях постоянно увеличивается. Целью статьи является определить совокупность современных информационных технологий, следует применять в учебном процессе для китайских студентов и аспирантов в украинских университетах, а также обнародовать результаты практического внедрения комплекса информационных технологий. В научной работе также представлены результаты проведенного эксперимента, который показал, что применение этого набора информационных технологий обеспечивает эффективное совершенствование учебного процесса для указанной категории студентов и аспирантов. Учебные достижения участников экспериментальной группы имели более положительные изменения по сравнению с группой, в которой преподавание проводилось согласно традиционных методов, применяемых украинскими университетами.