Кафедра спеціальної педагогіки
Постійний URI для цієї колекції
Перегляд
Перегляд Кафедра спеціальної педагогіки за Тема "additional communication"
Зараз показано 1 - 1 з 1
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДІВ АЛЬТЕРНАТИВНОЇ ТА ДОДАТКОВОЇ КОМУНІКАЦІЇ У РОБОТІ З ДІТЬМИ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023) Кобченко, С. Р.У публікації розглядається альтернативна та додаткова комунікація в роботі з дітьми із порушеннями інтелектуального розвитку. Інструменти АДК зарекомендували себе як ефективний спосіб налагодження комунікації та вираження почуттів і станів. Для людей, які мають можливість оволодіти навичками усного мовлення, АДК розглядається як тимчасовий реабілітаційний інструмент, здатний прискорити процес накопичення та узагальнення понять і мотивувати до спілкування. Такий підхід значно розширює можливості використання символів, знаків і піктограм у корекційній роботі. The publication considers alternative and additional communication in the work with children with intellectual disabilities. AAC tools have proven to be an effective way to establish communication and express feelings and states. For people who have the opportunity to master oral communication skills, AAC is seen as a temporary rehabilitation tool that can accelerate the process of accumulation and generalisation of concepts and motivate communication. This approach significantly expands the possibilities of using symbols, signs and pictograms in correctional work.