Кафедра психологічної та педагогічної антропології
Постійний URI для цієї колекції
Перегляд
Перегляд Кафедра психологічної та педагогічної антропології за Тема "art therapy"
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументАРТ-ТЕРАПІЯ , ЯК СПОСІБ ПОДОЛАННЯ НЕВПЕВНЕНОСТІ У СОБІ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-10) Басенко, О.У публікації розглянуто подолання невпевненості у собі засобом арт-терапії, яка надає можливість виражати свої думки, почуття через призму мистецтва. Наведено способи для подолання невпевненості та збільшення своєї самооцінки. Зазначено, що арт-терапія сприяє розвитку творчих навичок, які можна використовувати в усіх сферах життя. Це сприяє розвитку позитивного підходу до вирішення проблем і подоланню невпевненості. The publication discusses overcoming self-doubt by means of art therapy, which provides an opportunity to express one's thoughts and feelings through the prism of art. There are ways to overcome self-doubt and increase your self-esteem. It is noted that art therapy promotes the development of creative skills that can be used in all spheres of life. This contributes to the development of a positive approach to solving problems and overcoming uncertainty.
- ДокументАРТТЕРАПІЯ У РОБОТІ З ДІТЬМИ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-10) Флоренко, А.У публікації розглянуто арттерапію у роботі з дітьми дошкільного віку, яка є одним із найефективніших методів психотерапії, що включає творчість і різноманітні художні техніки. Корекція арттерапією є найбільш продуктивною для дитини. Це дозволяє вирішувати різноманітні проблеми, починаючи від проблем соціальної адаптаціїі закінчуючи розвитку потенціалу дітей. Наведено техніки арттерапії. The publication discusses art therapy in working with preschool children, which is one of the most effective methods of psychotherapy, which includes creativity and various artistic techniques. Art therapy correction is the most productive for a child. This allows you to solve a variety of problems, starting from the problems of social adaptation and ending with the development of children's potential. Techniques of art therapy are given.
- ДокументМАНДАЛА ЯК ОДИН ІЗ МЕТОДІВ АРТ-ТЕРАПІЇ ДЛЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-10) Чуйкова, С.У публікації розглянуто мандалу як один із методів арт-терапії для дітей дошкільного віку. Мандала - схематичне зображення будови Всесвіту. Класична схема має такий вигляд: коло – це символ Космосу, а в нього вписують квадрат. Він відображає усі чотири сторони світу. Усередині нього знаходиться ще одне коло. Мандали для дітей складаються з простих фрагментів зрозумілих малюкам. Зазначено, що магія мандали полягає в тому, щоб полегшити стан дитини, попрацювати з найглибшими емоціями. Через них діти можуть висловити, як вони себе відчувають, і збільшити свої візуальні та творчі рухові навички. Крім того, арттерапевт може проаналізувати почуття і думки дитини через те, які в них проекти. The publication examines the mandala as one of the methods of art therapy for preschool children. A mandala is a schematic representation of the structure of the universe. The classic scheme looks like this: a circle is a symbol of the Cosmos, and a square is inscribed in it. It reflects all four directions of the world. Inside it is another circle. Mandalas for children consist of simple fragments that are understandable to children. It is noted that the magic of the mandala is to ease the condition of the child, to work with the deepest emotions. Through them, children can express how they feel and increase their visual and creative motor skills. In addition, the art therapist can analyze the child's feelings and thoughts through what projects they have.