Кафедра психологічної та педагогічної антропології
Постійний URI для цієї колекції
Перегляд
Перегляд Кафедра психологічної та педагогічної антропології за Тема "age dynamics"
Зараз показано 1 - 1 з 1
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВікова динаміка у розвитку обдарованості(Харківський національний університет імені Г. С. Сковороди; Діса плюс, 2018-10-27) Балабай, І. С.; Малихіна, О. Є.Отже, проведений аналіз психолого-педагогічних досліджень з проблеми динаміки прояву обдарованості дозволяє стверджувати, що найбільш оптимальним шляхом розвитку обдарованості є максимально повне розкриття можливостей кожного віку, глибоке їх проживання, а не «забігання» наперед. Итак, проведенный анализ психолого-педагогических исследований по проблеме динамики проявления одаренности позволяет утверждать, что наиболее оптимальным путем развития одаренности есть максимально полное раскрытие возможностей каждого возраста, глубокое их проживание, а не «забегание» вперед. So, the analysis of psychological and pedagogical research on the problem of the dynamics of the manifestation of giftedness allows us to assert that the most optimal way of developing giftedness is the most complete disclosure of the possibilities of each age, their deep living, and not "running ahead".