Кафедра психологічної та педагогічної антропології
Постійний URI для цієї колекції
Перегляд
Перегляд Кафедра психологічної та педагогічної антропології за Тема "academic giftedness"
Зараз показано 1 - 1 з 1
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ДІТЕЙ З АКАДЕМІЧНОЮ ОБДАРОВАНІСТЮ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-10) Брюхович, М.У публікації розглянуто психологічні особливості дітей з академічною обдарованістю, які передбачають високий рівень розвитку особливих здібностей, що сприяють навчанню. Нажаль, розвиток даного типу обдарованості недостатньо стимулюється педагогами у навчальних закладах. Відповідно, освітяни потребують поповнення знань в цій галузі психології, в розмежуванні академічного та інтелектуального типів обдарованості, забезпечення сприятливих психологічних умов для розвитку особистісного потенціалу академічно обдарованих школярів. Що, в свою чергу, потребує створення підвищеного посилення інформаційно насиченого освітнього середовища. The publication examines the psychological characteristics of academically gifted children, which predict a high level of development of special abilities that contribute to learning. Unfortunately, the development of this type of giftedness is not sufficiently stimulated by teachers in educational institutions. Accordingly, educators need to replenish their knowledge in this field of psychology, distinguish between academic and intellectual types of giftedness, and provide favorable psychological conditions for the development of the personal potential of academically gifted schoolchildren. Which, in turn, requires the creation of an increased strengthening of an information-rich educational environment.