Кафедра спортивно-педагогічних дисциплін і фітнесу
Постійний URI для цієї колекції
Перегляд
Перегляд Кафедра спортивно-педагогічних дисциплін і фітнесу за Тема "ability to rhythmic activity"
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументInfluence of means of parterre gymnastics on physical fitness of young athletes in acrobatic rock and roll(Health, sport, rehabilitation, 2020-06-16) Kravchuk, T.; Golenkova, Yu.; Sanzharova, N.; Katrechko, I.The aim: to determine the effectiveness of the use of means of parterre gymnastics for physical training at the initial stage of longterm training in acrobatic rock and roll. Material and methods. The study involved 28 children 6-7 years (14 girls and 14 boys) engaged in acrobatic rock and roll the first year. Research methods: Study and analysis of scientific-pedagogical and special-methodical literature; analysis of the curriculum for acrobatic rock and roll, rules and videos of competitions; interview of coaches; pedagogical experiment; pedagogical control tests (testing); methods of mathematical statistics. Results. As a result of the study, a statistically significant positive effect of parterre gymnastics exercises on the level of development of individual physical abilities of young athletes was revealed. Introduction to the educational and training process of young athletes engaged in acrobatic rock ' n ' roll plot complexes of parterre gymnastics for 3 months, contributed to a significant increase in performance: forward tilt, splits, lifting the torso in the air for 1 min. and lifting straight legs in the vise, as well as three somersaults forward (at p <0.05). Conclusions. Priority physical qualities necessary for effective training of young athletes in acrobatic rock and roll are revealed. Among them: flexibility, strength and coordination abilities. On the basis of the analysis of anatomical, physiological and psychological features of the development of children engaged in rock and roll at the initial stage of long-term training, the exercises of parterre gymnastics of a plot orientation are selected. Implemented in the initial training groups. High efficiency of use of means of orchestra gymnastics for development of mobility in hip joints, strength of muscles of a trunk and legs and coordination of movements at children of primary school age who are engaged in acrobatic rock-n-roll at the initial level is experimentally proved. Мета: визначити ефективність використання засобів партерної гімнастики для фізичної підготовки на початковому етапі багаторічного тренування в акробатичному рок-н-ролі. Матеріал і методи. В дослідженні взяли участь 28 дітей 6-7 років (14 дівчат та 14 хлопчиків), що займалися акробатичним рокн-ролом перший рік. Методи дослідження: Вивчення й аналіз науково-педагогічної і спеціально-методичної літератури; аналіз навчальної програми з акробатичного рок-н-ролу, правил та відеозаписів змагань; опитування тренерів; педагогічний експеримент; педагогічні контрольні випробування (тестування); методи математичної статистики. Результати. У результаті дослідження виявлено статистично вірогідний позитивний вплив вправ партерної гімнастики на рівень розвитку окремих фізичних здібностей юних спортсменів. Так, уведення до навчально-тренувального процесу юних спортсменів, що займаються акробатичним рок-н-ролом сюжетних комплексів партерної гімнастики протягом 3 місяців сприяло значному зростанню показників тестів нахил вперед, шпагати, піднімання тулуба в сід за 1 хв. та піднімання прямих ніг у висі, а також три перекиди вперед (при p<0,05). Висновки. Виявлено пріоритетні фізичні здібності, необхідні для ефективної підготовки юних спортсменів у акробатичному рокн-ролі, зокрема гнучкість, силові і координаційні здібності; На основі аналізу анатомо-фізіологічних і психологічних особливостей розвитку дітей, що займаються рок-н-ролом на початковому етапі багаторічного тренування, підібрано вправи партерної гімнастики сюжетної спрямованості. Впроваджено їх у групах початкової підготовки. Експериментально доведено високу ефективність використання засобів партерної гімнастики для розвитку рухливості у тазостегнових суглобах, сили м’язів тулуба і ніг, та координованості рухів у дітей молодшого шкільного віку, що займаються акробатичним рок-н-ролом на початковому рівні. Мета: визначити ефективність використання засобів партерної гімнастики для фізичної підготовки на початковому етапі багаторічного тренування в акробатичному рок-н-ролі. Матеріал і методи. В дослідженні взяли участь 28 дітей 6-7 років (14 дівчат та 14 хлопчиків), що займалися акробатичним рокн-ролом перший рік. Методи дослідження: Вивчення й аналіз науково-педагогічної і спеціально-методичної літератури; аналіз навчальної програми з акробатичного рок-н-ролу, правил та відеозаписів змагань; опитування тренерів; педагогічний експеримент; педагогічні контрольні випробування (тестування); методи математичної статистики. Результати. У результаті дослідження виявлено статистично вірогідний позитивний вплив вправ партерної гімнастики на рівень розвитку окремих фізичних здібностей юних спортсменів. Так, уведення до навчально-тренувального процесу юних спортсменів, що займаються акробатичним рок-н-ролом сюжетних комплексів партерної гімнастики протягом 3 місяців сприяло значному зростанню показників тестів нахил вперед, шпагати, піднімання тулуба в сід за 1 хв. та піднімання прямих ніг у висі, а також три перекиди вперед (при p<0,05). Висновки. Виявлено пріоритетні фізичні здібності, необхідні для ефективної підготовки юних спортсменів у акробатичному рокн-ролі, зокрема гнучкість, силові і координаційні здібності; На основі аналізу анатомо-фізіологічних і психологічних особливостей розвитку дітей, що займаються рок-н-ролом на початковому етапі багаторічного тренування, підібрано вправи партерної гімнастики сюжетної спрямованості. Впроваджено їх у групах початкової підготовки. Експериментально доведено високу ефективність використання засобів партерної гімнастики для розвитку рухливості у тазостегнових суглобах, сили м’язів тулуба і ніг, та координованості рухів у дітей молодшого шкільного віку, що займаються акробатичним рок-н-ролом на початковому рівні. Цель: определить эффективность использования средств партерной гимнастики для физической подготовки на начальном этапе многолетней тренировки в акробатическом рок-н-ролле. Материал и методы. В исследовании приняли участие 28 детей 6-7 лет (14 девушек и 14 мальчиков), занимавшихся акробатическим рокн-роллом первый год. Методы исследования: Изучение и анализ научно-педагогической и специально-методической литературы; анализ учебной программы по акробатического рок-н-ролла, правил и видеозаписей соревнований; опрос тренеров; педагогический эксперимент; педагогические контрольные испытания (тестирование); методы математической статистики. Результаты. В результате исследования выявлено статистически достоверный положительное влияние упражнений партерной гимнастики на уровень развития отдельных физических способностей юных спортсменов. Так, введение в учебно-тренировочного процесса юных спортсменов, занимающихся акробатическим рок-н-роллом сюжетных комплексов партерной гимнастики в течение 3 месяцев способствовало значительному росту показателей тестов наклон вперед, шпагаты, поднимание туловища в сед за 1 мин. и поднимание прямых ног в висе, а также три кувырки вперед (при p <0,05). Выводы. Выявлены приоритетные физические способности, необходимые для эффективной подготовки юных спортсменов в акробатическом рокн-ролле, в частности гибкость, силовые и координационные способности; На основе анализа анатомо-физиологических и психологических особенностей развития детей, занимающихся рок-н-роллом на начальном этапе многолетней тренировки, подобрано упражнения партерной гимнастики сюжетной направленности. Внедрена их в группах начальной подготовки. Экспериментально доказана высокая эффективность использования средств партерной гимнастики для развития подвижности в тазобедренных суставах, силы мышц туловища и ног, и скоординированности движений у детей младшего школьного возраста, занимающихся акробатическим рок-н-роллом на начальном уровне.
- ДокументВикористання рухливих ігор у процесі підготовки юних чирлідирів(Health, sport, rehabilitation, 2019) Сластіна, О. О.; Кравчук, Т. М.; Бибель, С. А.Мета - визначити ефективність використання рухливих ігор для розвитку основних фізичних здібностей на етапі початкової підготовки в чирлідинзі. Матеріал і методи. В дослідженні взяли участь 30 дівчат 7-8 років, що займалися чирлідингом у Дитячій школі мистецтв №6 (м.Харків). Методи дослідження: вивчення й аналіз педагогічної і науково-методичної літератури; аналіз правил та відеозаписів змагань; педагогічні спостереження; педагогічний експеримент; педагогічні контрольні випробування (тестування); методи математичної статистики. Результати. У результаті проведеного дослідження було визначено, що для успішної змагальної діяльності в чирлідинзі на початковому етапі підготовки необхідний рівномірний гармонійний розвиток таких фізичних здібностей, як гнучкість, спритність, прудкість, сила, швидкісно-силові здібності та здібність до ритмічної діяльності. Для оптимізації розвитку цих здібностей було запропоновано рухливі ігри, розподілені на групи, відповідно до переважного впливу на фізичні здібності. Після цього протягом трьох місяців ці ігри впроваджувалися в експериментальній групі під час підготовчої та заключної частин занять. Аналіз показників фізичної підготовленості у досліджуваних експериментальної групи до та після педагогічного експерименту показав значну їх динаміку в бік покращення. Висновки. Аналіз змагальної діяльності чирлідирів, успішність якої залежить від умінь юних спортсменів виконувати велику кількість стрибків, обертальних рухів, стантів, пірамід і підтримок та швидких переміщень, обмежених майданчиком певного розміру, дозволив виявити фізичні здібності, необхідні для ефективної підготовки спортсменів у цьому виді спорту: гнучкість, прудкість, спритність, силові та швидкісно-силові здібності й здібність до ритмічної діяльності. Експериментальна перевірка ефективності використання ігрових засобів у процесі підготовки юних чирлідирів показала, що методично-правильно підібрані рухливі ігри при систематичному їх впровадженні в тренувальний процес можуть сприяти значному вірогідному приросту всіх необхідних юним чирлідирам фізичних здібностей. в. Цель - определить эффективность использования подвижных игр для развития основных физических способностей на этапе начальной подготовки в чирлидинге. Материал и методы. В исследовании приняли участие 30 девушек 7-8 лет, занимавшихся чирлидингом в Детской школе искусств №6 (Харьков). Методы исследования: изучение и анализ педагогической и научно-методической литературы; анализ правил и видеозаписей соревнований; педагогические наблюдения; педагогический эксперимент; педагогические контрольные испытания (тестирование); методы математической статистики. Результаты. В результате проведенного исследования было установлено, что для успешной соревновательной деятельности в чирлидинге на начальном этапе подготовки необходимо равномерное гармоничное развитие таких физических способностей, как гибкость, ловкость, быстрота, сила, скоростно-силовые способности и способность к ритмической деятельности. Для оптимизации развития этих способностей было предложено подвижные игры, разделенные на группы, согласно преимущественного влияния на физические способности. После этого, в течение трех месяцев эти игры внедрялись в экспериментальной группе во время подготовительной и заключительной частей занятий. Анализ показателей физической подготовленности у испытуемых экспериментальной группы до и после педагогического эксперимента показал значительную их динамику в сторону улучшения. Выводы. Анализ соревновательной деятельности чирлидеров, успешность которой зависит от умений юных спортсменов выполнять большое количество прыжков, вращательных движений, стантов, пирамид и поддержек, а также быстрых перемещений, ограниченных площадкой определенного размера, позволил выявить физические способности, необходимые для эффективной подготовки спортсменов в этом виде спорта: гибкость, быстрота, ловкость, силовые и скоростно-силовые способности и способность к ритмической деятельности. Экспериментальная проверка эффективности использования игровых средств в процессе подготовки юных чирлидеров показала, что методически правильно подобранные подвижные игры при систематическом их внедрении в тренировочный процесс могут способствовать значительному приросту всех, необходимых юным чирлидерам физических способностей. The purpose -to determine the effectiveness of the use of outdoor games for the development of basic physical abilities at the stage of initial training in cheerleading. Material and methods. The study involved 30 girls 7-8 years, engaged in cheerleading at the Children's school of arts №6 (Kharkiv). Research methods: study and analysis of pedagogical and scientific-methodical literature; analysis of the rules and videos of competitions; pedagogical observations; pedagogical experiment; pedagogical control tests (testing); methods of mathematical statistics. Results.As a result of the study, it was found thatfor successful competitive activity in cheerleading at the initial stage of preparation, it is necessary to evenly develop such physical abilities as flexibility, agility, speed, strength, speed-strength abilities and the ability to rhythmic activity. To optimize the development of these abilities, mobile games were proposed, divided into groups, according to the predominant influence on physical abilities. After that, for three months, these games were introduced in the experimental group during the preparatory and final parts of the classes. Analysis of indicators of physical fitness in the subjects of the experimental group before and after the pedagogical experiment showed significant dynamics towards improvement. Conclusions. Analysis of competitive activity of cheerleaders, the success of which depends on the skills of young athletes to perform a large number of jumps, rotational movements, stants, pyramids and supports, as well as rapid movements, limited area of a certain size, allowed to identify the physical abilities necessary for the effective preparation of athletes in this sport: flexibility, speed, agility, strength and speed-strength abilities and the ability to rhythmic activity. Experimental verification of the effectiveness of the use of gaming tools in the training of young cheerleaders showed that methodically correctly selected outdoor games with their systematic introduction into the training process can contribute to a significant increase in all the necessary young cheerleaders physical abilities.