Кафедра теорії і методики викладання філологічних дисциплін у дошкільній, початковій і спеціальній освіті
Постійний URI для цієї колекції
Перегляд
Перегляд Кафедра теорії і методики викладання філологічних дисциплін у дошкільній, початковій і спеціальній освіті за Тема "alliteration"
Зараз показано 1 - 1 з 1
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументОДИН З АСПЕКТІВ НАВЧАННЯ ВИРАЗНОГО ЧИТАННЯ ВІРШІВ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-05-23) Стасенко, Н.У публікації проаналізовано навчання виразного читання віршів у початковій школі. Уміння та навички виразного читання є не лише найважливішими видами мовної та розумової діяльності, а й складним набором умінь та навичок, характерних для загальної освіти, які учні використовують у всіх навчальних предметах. Традиційно виразність читання пов’язують із читанням віршів, бо це твори, для яких характерна підвищена емоційність. У віршах предметом зображення стають переживання. У віршованих творах використовуються різні стилістичні прийоми, які посилюють інтонаційну виразність. Особливе місце серед них займає алітерація — повторення однакових чи подібних за звучанням приголосних або звукосполучень з метою підсилення чи інтонаційної виразності тексту. The publication analyzes the teaching of expressive reading of poems in primary school. Ability and skills of expressive reading are not only the most important types of language and mental activity, but also a complex set of abilities and skills, typical for general education, which students use in all academic subjects. Traditionally, the expressiveness of reading is associated with reading poems, because these are works that are characterized by heightened emotionality. In poems the subject images become experiences. Various stylistic techniques are used in poetic works that enhance intonation expressiveness. A special place among them is alliteration — repetition of the same or similar words the sound of consonants or sound combinations in order to strengthen or express the intonation of the text.