Кафедра технологій дистанційного навчання та цифрової дидактики в дошкільній освіті
Постійний URI для цієї колекції
Перегляд
Перегляд Кафедра технологій дистанційного навчання та цифрової дидактики в дошкільній освіті за Тема "activity"
Зараз показано 1 - 5 з 5
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументДистанційні освітні технології : сутність, ознаки, особливості(Комунальний вищий навчальний заклад «Херсонська академія неперервної освіти», 2017) Алієв, Х. М.У статті розкрито основні теоретичні та методичні аспекти дистанційних освітніх технологій у процесі професійної підготовки майбутніх студентів педагогічних університетів. Визначено сутність, ознаки та особливості дистанційних освітніх технологій у процесі підготовки майбутніх педагогів. Доведено, що дистанційні освітні технології можуть відрізнятися залежно від різних вимог та їхніх характеристик - за джерелом виникнення, за цілями і завданнями, за можливостями педагогічних засобів, за функціями викладача, які він здійснює за допомогою дистанційних освітніх технології.В статье раскрыты основные теоретические и методические аспекты дистанционных образовательных технологий в процессе профессиональной подготовки будущих студентов педагогических университетов. Определена суть, признаки и особенности дистанционных образовательных технологий в процессе подготовки будущих педагогов. Доказано, что дистанционные образовательные технологии могут отличаться в зависимости от различных требований и их характеристик - по источнику возникновения, по целям и задачам, по возможностям педагогических средств, которые осуществляет преподаватель с помощью дистанционных образовательных технологий. The article reveals the main theoretical and methodological aspects of distance education technologies in the process of professional training of future pedagogues of pedagogical higher educational institutions. The essence, characteristics and features of distance education technologies in the preparation of future pedagogues are determined. It is proved that distance education technologies can differ depending on various requirements and their characteristics: the source of origin, the goals and objectives, the possibilities of pedagogical means, the functions of the teachers, which they perform with the help of distance education technologies. It is established that scientific knowledge in future teachers' professional activity is partly manifested in specific professional and pedagogical actions in the process of using distance education technologies in the educational process of pedagogical higher educational institutions. It is highlighted that the key aspects of the distance course include the flexibility and mobility of access to educational services, the individualization of the learning process (the person-oriented approach), the high quality and variability of educational materials and the economic efficiency of the service. The full cycle of creating and using online educational tools in the learning process involves several steps: script development, program implementation and methodological testing of their development. The development of interactive laboratory works and simulators using modern technologies is seen as perspective direction of introduction of distance education technologies.
- ДокументМоніторинг процесу навчання студентів в умовах перспективного управління в педагогічній системі вищого закладу освіти(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, віддрук. СПДФЛ Андреев К. В., 2003) Прокопенко, А. І.У статті показані методичні основи моніторингу процесу навчання в умовах перспективного управління навчальною діяльністю студентів. В статье показаны методические основы мониторинга процесса обучения в условиях перспективного управления учебной деятельностью студентов. In article the methodology basis of monitoring of process of training in conditions of perspective management of educational activity of students is shown.
- ДокументПортфоліо як чинник актуалізації особистості студента в умовах цифрового інклюзивного середовища(Інститут вищої освіти НАПН України (ІВО НАПНУ), Київ, 2018-06-14) Олійник, Т. О.Портфоліо стає прикладом ефективного засобу автентичного оцінювання, що пропонує/моделює метод, який орієнтовано на процес рефлексивної діяльності щодо адекватного самооцінювання та взаємооцінювання, аналізу якості процесу навчання та розвитку. Портфолио становится примером эффективного средства аутентичного оценивания, предлагающий / моделирует метод, который ориентирован на процесс рефлексивной деятельности по адекватному самооценки и взаимооценки, анализа качества процесса обучения и развития. The portfolio becomes an example of an effective means of authentic assessment, proposes / models a method that focuses on the process of reflective activity by adequate self-esteem and mutual appraisal, analysis of the quality of the learning and development process.
- ДокументСистема перспективного управління у вищому навчальному закладі(Харківський національний університет радіоелектроніки, Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, видавець ПФ «Колегіум», 2012) Прокопенко, А. І.У статті розглядаються процеси перспективного управління педагогічною системою, спрямовані на забезпечення її функціонування і розвитку в умовах швидко мінливого середовища шляхом пошуку оптимальних і суб'єктно-прийнятних стратегій, механізмів їх виконання, узгодження реалізації зовнішніх і внутрішніх ресурсів, що забезпечить динамізм, адаптацію і конкурентоспроможність розвитку вищої навчального закладу.В статье рассматриваются процессы перспективного управления педагогической системой, направленные на обеспечение ее функционирования и развития в условиях быстро изменяющейся среды путем поиска оптимальных и субъектно-приемлемых стратегий, механизмов их выполнения, согласования реализации внешних и внутренних ресурсов, что обеспечит динамизм, адаптацию и конкурентоспособность развития высшего учебного заведения. The article discusses the processes of perspective management of the pedagogical system aimed at ensuring its functioning and development in a rapidly changing environment by searching for optimal and subject-acceptable strategies, mechanisms for their implementation, coordinating the implementation of external and internal resources, which will ensure dynamism, adaptation and competitiveness of the development of higher education. educational institution.
- ДокументТехнології дистанційного навчання: методологія створення та супроводу навчальних курсів(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, вид. «Мітра», 2019-08-30) Прокопенко, А. І.; Підчасов, Є. В.; Москаленко, В. В.; Доценко, C. О.; Лебедєва, В. В.У посібнику відображено методологію та базові підходи до застосування інформаційно-комунікаційних електронних технологій в організації дистанційного навчання. Надаються ключові вимоги, принципи, елементи й технології розробки, побудови та супроводу дистанційного навчального курсу (на прикладі платформи Moodle).Посібник спрямовано на широке коло користувачів системи дистанційного навчання: від викладачів до студентів.В пособии отражено методологию и базовые подходы к применению информационно-коммуникационных электронных технологий в организации дистанционного обучения. Предоставляются ключевые требования, принципы, элементы и технологии разработки, построения и сопровождения дистанционного учебного курса (на примере платформы Moodle) .Пособие направлено на широкий круг пользователей системы дистанционного обучения: от преподавателей к студентам. The manual reflects the methodology and basic approaches to the use of information and communication electronic technologies in the organization of distance learning. Key requirements, principles, elements and technologies for developing, building and maintaining a distance learning course (using the Moodle platform as an example) are provided. The manual is aimed at a wide range of users of distance learning systems: from teachers to students.