Перегляд за Автор "Ян, Ян"
Зараз показано 1 - 10 з 10
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВАРІАТИВНІСТЬ СТЕРЕОТИПІВ ПРО ВЧИТЕЛІВ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ У КИТАЙСЬКОМУ СУСПІЛЬСТВІ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-23) Ян, Ян; У, Ді; Васильєва, С.У дослідженні проаналізовано стереотипи про вчителів прийняті у суспільстві КНР. Метою дослідження стало визначення чинників які впливають на варіативність стереотипів у суспільстві про вчителя у КНР. Визначено власну позицію до розуміння терміну «стереотипи» - як загального уявлення або усталеного переконання, які формуються в суспільстві. Встановлено, що вплив стереотипів на педагогів та їхню професію може бути як позитивним, так і негативним. Визначено наступні особливості стереотипів: вчителі відзначені мудрістю; надмірна вимогливість; співпраця з батьками; педагогічна майстерність; високий соціальний статус. З’ясовано, що стереотипи мають варіативній характер і вони залежать від чинників: культурний контекст, соціальний клас, стать, вік. The study analyzes the stereotypes about teachers in Chinese society. The purpose of the study was to determine the factors that influence the variability of stereotypes about teachers in China. The author defines her own position on understanding the term "stereotypes" as a general idea or established belief that is formed in society. It is established that the impact of stereotypes on teachers and their profession can be both positive and negative. The following features of stereotypes are identified: teachers are marked by wisdom; excessive demands; cooperation with parents; pedagogical skills; high social status. It has been found that stereotypes are variable and depend on the following factors: cultural context, social class, gender, age.
- ДокументВИДИ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПІДТРИМКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021-05-19) Васильєва, С. О.; Ян, ЯнУ статті розглядаються поняття «педагогічна підтримка». Проаналізовано різні види педагогічної підтримки. З’ясовано, що педагогічну підтримку у вищому закладі освіти необхідно розглядати відповідно до етапів діяльності здобувача: підготовчого етапу до вступу, вступ до вишу та навчання, а також заключного етапу - підготовка до захисту атестаційних робіт згідно до вимог ЗВО. The concept of "pedagogical support" is considered in the article. Different types of pedagogical support are analyzed. It was found that pedagogical support in higher education should be considered in accordance with the stages of the applicant: the preparatory stage for admission, admission to higher education and training, as well as the final stage - preparation for the defense of certification works in accordance with the requirements of ZVO.
- ДокументВизначення поняття "педагогічна підтримка" в українській та китайській науковій літературі(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2019) Ян, ЯнУ публікації визначено, що в умовах гуманізації і демократизації вищої освіти відбувається переорієнтація освітнього процесу на підготовку майбутніх фахівців, які характеризуються не тільки сформованістю професійної компетентності, але й здатності до критичного мислення й автономної діяльності. У свою чергу, це передбачає надання педагогічної підтримки в особистісно-професійному становленні майбутнього професіонала. Тому забезпечення зазначеної підтримки для кожного суб’єкта навчання є актуальною проблемою для педагогічної теорії та практики в різних країнах, у тому числі в Україні та КНР. Мета статті – на основі зіставлення точок зору українських та китайських учених уточнити суть поняття «педагогічна підтримка». Для реалізації визначеної мети використовувались такі теоретичні методи дослідження, як: аналіз наукових джерел, що розкривають суть досліджуваної проблеми; синтез, порівняння, систематизація наукових поглядів учених щодо визначення суті педагогічної підтримки. На основі аналізу наукової літератури встановлено, що поняття «педагогічна підтримка» трактується вченими неоднозначно, зокрема як: цілеспрямована діяльність педагога, спрямована на надання оперативної або превентивної допомоги особистості в процесі її навчання та розвитку; діяльність педагога, що реалізується за такими напрямами: забезпечення внутрішніх умов (потреб, установок, потреб, здібностей) для розвитку й саморозвитку кожної особистості; створення сприятливих зовнішніх умов для існування, навчання й розвитку особистості; побудова гуманістичного мікросоціального середовища в закладі освіти через забезпечення сприятливого психологічного клімату, активної взаємодії між учасниками освітнього процесу; залучення суб’єктів взаємодії до виконання творчої діяльності тощо. У дослідженні під педагогічною підтримкою розуміється цілеспрямована діяльність педагога, спрямована на надання допомоги особистості в процесі навчання й розвитку, стимулювання перетворення її в активного суб’єкта власного професійно-особистісного становлення. Також з’ясовано, що надання грамотної педагогічної підтримки дає змогу значно підвищити ефективність освітнього процесу у вищій школі. It was defined in the publication that in the context of humanization and democratization of higher education happens the reorientation of the educational process to the preparation of future professionals, that are characterized not only by the formation of professional competence, but also by the ability to think critically and autonomously. In turn, this provides the granting of a pedagogical support to the future professional in personal and professional formation. Therefore, the providing of this noted support to each subject is a pressing issue for the pedagogical theory and practice in different countries, including Ukraine and the People’s Republic of China. The purpose of the article is to clarify the essence of the concept of “a pedagogical support” on the basis of the analysis of the comparison of the perspectives of Ukrainian and Chinese scholars. The following theoretical research methods were used to achieve this goal: the analysis of scientific sources that reveal the essence of the problem under study; synthesis, comparison, systematization of scientific views of scientists in determining the essence of pedagogical support. Based on the analysis of the scientific literature, it has been established, that the concept of a pedagogical support is interpreted by the scientists ambiguously, in particular as: a purposeful activity of the teacher aimed at providing prompt or preventive assistance to the individual in the process of his / her learning and development; the activity of the teacher, that is implemented in the following areas: the providing of internal conditions (needs, attitudes, needs, abilities) for the development and self-development of each personality; the creation of favorable external conditions for its existence, training and personal development; building a humanistic micro social environment in the educational establishment by the providing a favorable psychological climate, active interaction between the participants of the educational process, involving the subjects of interaction in the performance of creative activities, etc. It was determined that the research under the pedagogical support refers to a purposeful activity of the teacher, aimed at assisting the individual in the process of its learning and development, stimulating its transformation into an active subject of their own professional and personal formation. It has also been found that providing pedagogically literate a pedagogical support can significantly improve the efficiency of the educational process in higher education.
- ДокументВикористання комп’ютерних технологій у системі вищої музичної освіти(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, Мітра, 2021-03-31) Ван, Ціхуей; Май, Вень; Ян, ЯнУ публікації визначено роль комп’ютерних технологій у сучасній системі вищої музичної освіти. Проаналізовано точки зору провідних учених щодо основних можливостей та переваг цих технологій. Окреслено організаційні заходи, які дають змогу успішно використовувати їх викладачами та здобувачами вищої музичної освіти. В публикации определена роль компьютерных технологий в современной системе высшего музыкального образования. Проанализированы точки зрения ведущих ученых по основным возможностям и преимуществам этих технологий. Определены организационные мероприятия, которые позволяют успешно использовать их преподавателями и соискателями высшего музыкального образования. The publication identifies the role of computer technology in the modern system of higher music education. The views of leading scientists on the main capabilities and benefits of these technologies are analyzed. The organizational measures that allow to use them successfully by teachers and students of higher music education are outlined.
- ДокументЕСТЕТИЧНЕ ВИХОВАННЯ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ЗАСОБАМИ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА У КНР(Всесвітнє наукове ноосферно-онтологічне товариство, Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, ГО «Фонд розвитку науки та освіти «ІНТЕЛЕКТ», 2021) Ян, Ян; Ван, ЦіхуейСтаття присвячена аналізу досвіду формування естетичної культури у КНР, визначенню засобів які сприяють її формуванню. На основі аналізу літературних джерел визначено систему засобів: мистецькі твори (співи, опери, балет, театральні постанови тощо); особистісно-педагогічна майстерність викладача індивідуальні здібності. The article is devoted to the analysis of the experience of formation of aesthetic culture in China, the definition of means that contribute to its formation. Based on the analysis of literary sources, a system of means is determined: works of art (singing, opera, ballet, theatrical performances, etc.); personal and pedagogical skills of the teacher, individual abilities.
- ДокументЕФЕКТИВНІСТЬ ВИКОРИСТАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ НА УРОКАХ БІОЛОГІЇ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-20) Васильєва, С. О.; У, Ді; Ян, Ян; Ферлій, В. К.У статті окреслено актуальну для сьогодення тему впровадження інноваційних технологій на уроках біології у загальноосвітніх навчальних закладах. З’ясовано вплив інноваційних технологій на ефективність і якість навчання в офлайн і дистанційному форматі. Наведено приклади інноваційних технологій, які можуть використовуватися на уроках біології. The article outlines the current topic of introducing innovative technologies in biology lessons in secondary schools. The influence of innovative technologies on the efficiency and quality of learning in offline and distance learning has been clarified. Examples of innovative technologies that can be used in biology lessons are given.
- ДокументОСОБЛИВОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ САМОРЕАЛІЗАЦІЇ ВЧИТЕЛЯ МУЗИКИ В КИТАЙСЬКІЙ НАРОДНІЙ РЕСПУБЛІЦІ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-03-16) Ян, ЯнУ публікації проаналізовано професійну самореалізацію вчителів музики у Китаї. Визначено, що це безперервний процес співпраці, який включає в себе дослідження, технології та культурну обізнаність особистості. На основі врахування цих особливостей учителі в Китаї можуть удосконалювати свої знання, навички, досвід, розвиватися в професійно-особистісному плані. The article analyses the professional self-realisation of music teachers in China. It is determined that this is a continuous process of cooperation, which includes research, technology and cultural awareness of the individual. Based on these features, teachers in China can improve their knowledge, skills, experience, and develop professionally and personally.
- ДокументПЕДАГОГІЧНА ПІДТРИМКА ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ(Національна академія Національної гвардії України, 2021-05-20) Ян, ЯнУ публікації розглянуто педагогічну підтримку у вищому навчальному закладі – це цілеспрямована діяльність педагога, спрямована на надання допомоги особистості в процесі її навчання й розвитку, перетворення її в активного суб’єкта власного професійно-особистісного становлення. Для успішної реалізації останньої надані шляхи для застосування, як під час аудиторної, так і позааудиторної роботі викладача. The publication deals with pedagogical support in a higher education institution, which is purposeful activity of the teacher aimed at providing assistance to the individual in the process of his/her learning and development, turning him/her into an active into an active subject of their own professional and personal development. For the successful successful realization of the latter, ways are provided for application, both during classroom and extracurricular work of the teacher.
- ДокументПРОФЕСІЙНО-ОСОБИСТІСНА САМОРЕАЛІЗАЦІЯ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИКИ ЗАСОБОМ ДОЗВІЛЛЄВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В КНР(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021) Ван, Ціхуей; Ян, ЯнУ публікації проаналізовано професійну самореалізацію майбутнього вчителя музики. Зазначено, що одним з головних завдань підготовки майбутніх музично-педагогічних працівників є створення сприятливих умов для розкриття їхнього творчого потенціалу, самоефективності в галузі музичного мистецтва. Одним із засобів професійного зростання та професійно-особистісної самореалізації може бути дозвілля студентської молоді музично-естетичного спрямування. Дозвілля є невід’ємною частиною освітнього процесу, яке приваблює молодь добровільністю вибору. Сучасні дозвіллєві форми і методи, естетично насичений простір і високий художній рівень нерегламентованого дозвіллєвого процесу зможе стати рушійною силою реалізації інтересів, здібностей, нахилів майбутніх вчителів мистецьких дисциплін, адже цікаве, змістовне дозвілля сприяє самовираженню, самоствердженню, самореалізації, самовдосконаленню через вільно обрані дії. The publication analyzes the professional self-realization of the future music teacher. It is noted that one of the main tasks of training future musical and pedagogical workers is to create favorable conditions for revealing their creative potential, self-efficacy in the field of musical art. One of the means of professional growth and professional and personal self-realization can be the leisure time of student youth in a musical and aesthetic direction. Leisure is an integral part of the educational process, which attracts young people with the voluntariness of choice. Modern leisure forms and methods, aesthetically saturated space and high artistic level of the unregulated leisure process can become a driving force for the realization of interests, abilities, inclinations of future teachers of art disciplines, because interesting, meaningful leisure time promotes self-expression, self-affirmation, self-realization, self-improvement through freely chosen actions.
- ДокументПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ КИТАЙСЬКОЇ НАРОДНОЇ РЕСПУБЛІКИ(Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій, 2023) Ян, ЯнСтаття присвячена вивченню педагогічної підготовки майбутніх вчителів у КНР. Педагогічна підготовка майбутніх вчителів у КНР спрямована на допомогу їм в становленні як професіоналів. Серед вимоги до викладачів вищої освіти у КНР які обумовлюють ефективне викладання віднесемо: відношення на основі гуманізму, що передбачає повагу до особистості здобувача, доброзичливе ставлення, допомога при необхідності, вірять в їхні здібності до навчання та ставляться до них як до рівних. Побудова об’єктобєктних взаємовідношень, що засновані на взаємоповазі та довірі. Викладання матеріалу з застосуванням дослідної технології навчання. Реалізація викладання з урахуванням принципу індивідуального підходу. Постійне удосконалення власних знань з предмету який викладають. Розвиток комунікативних навичок та вмінь. Ретельна підготовка до проведення занять. Проте і досі існують недоліки в організації роботи ЗВО у КНР: відсутність повноцінної системи забезпечення якості педагогічної освіти в деяких вищих навчальних закладах та нездатність деяких інститутів адаптуватися до сучасної ситуації в освіті. найбільш ефективним способом сприяє підняттю ефективності навчання це введення у ЗВО введення професійної акредитації. Вважаємо, що сьогодні професійна акредитація в галузі підготовки майбутніх вчителів є важливим інструментом для стандартизації та керівництва підготовкою вчителів, покращення загальної ситуації та покращення якості підготовки вчителів. Встановлено, що розробка навчальних планів для спеціальностей підготовки вчителів розвивається в напрямку стандартизації та уніфікації. Акредитація підкреслює необхідність дотримання "Стандартів для навчальних планів педагогічної освіти" та вимог професійних стандартів для вчителів, зосередження на учнівському центризмі, досягнення навчальних цілей планом та виконання вимог до випускної кваліфікаційної роботи. The article is devoted to the study of teacher education in China. The pedagogical training of future teachers in the PRC is aimed at helping them to become professionals. Among the requirements for higher education teachers in China that determine effective teaching are: an attitude based on humanism, which implies respect for the personality of the student, a friendly attitude, assistance when necessary, believe in their learning abilities and treat them as equals. Building object-object relationships based on mutual respect and trust. Teaching material using experiential learning technologies. Implementation of teaching based on the principle of individual approach. Continuous improvement of their own knowledge of the subject they teach. Development of communication skills and abilities. Thorough preparation for the classes. However, there are still shortcomings in the organization of the work of higher education institutions in China: the lack of a full-fledged system of quality assurance of teacher education in some higher education institutions and the inability of some institutions to adapt to the current situation in education. the most effective way to improve the effectiveness of teaching is to introduce professional accreditation in higher education institutions. We believe that today professional accreditation in the field of future teacher education is an important tool for standardizing and guiding teacher education, improving the overall situation and improving the quality of teacher education. It is established that the development of curricula for teacher training specialties is developing in the direction of standardization and unification. Accreditation emphasizes the need to comply with the Standards for Teacher Education Curricula and the requirements of professional standards for teachers, focus on student centricity, achievement of learning objectives by the plan, and fulfillment of requirements for the final qualifying work.