Перегляд за Автор "Штонда, О. Г."
Зараз показано 1 - 13 з 13
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументКРИПТОГРАФІЧНА НАДІЙНІСТЬ ТА БЕЗПЕКА ЗА ДОПОМОГОЮ RSA: ВІД МАТЕМАТИЧНИХ КОНГРУЕНЦІЙ ДО ЗАХИСТУ ІНФОРМАЦІЇ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-16) Лисогор, Т. О.; Штонда, О. Г.У тезах проаналізовано RSA (Rivest–Shamir–Adleman), який є одним із найпоширеніших асиметричних криптографічних алгоритмів, розробленим в 1977 році Рональдом Рівестом, Аді Шаміром та Леонардом Адлеманом. Цей алгоритм використовується для створення безпечних зв'язків у мережах та забезпечення конфіденційності даних через шифрування та цифровий підпис. RSA базується на математичних властивостях великих простих чисел та складності факторизації цих чисел на множники. Зазначено, що безпека шифрування RSA ґрунтується на математичних властивостях конгруентностей, зокрема у процесі генерації ключів та процесах шифрування та розшифрування. Складність факторизації великих цілих чисел на прості числа лежить в основі безпеки RSA, що робить його основою сучасних криптографічних систем. The thesis analyzes RSA (Rivest–Shamir–Adleman), which is one of the most common asymmetric cryptographic algorithms developed in 1977 by Ronald Rivest, Adi Shamir, and Leonard Adleman. This algorithm is used to create secure connections in networks and ensure data confidentiality through encryption and digital signature. RSA is based on the mathematical properties of large prime numbers and the complexity of factoring these numbers into factors. It is noted that the security of RSA encryption is based on the mathematical properties of congruences, in particular, in the key generation process and the encryption and decryption processes. The complexity of factoring large integers into primes is at the heart of RSA's security, making it the basis of modern cryptographic systems.
- ДокументМатематична індукція як інструмент вивчення квантової механіки(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-05-18) Лисогор, Т. О.; Штонда, О. Г.Авторами досліджено роль математичної індукції у вивченні квантової механіки. The authors investigated the role of mathematical induction in the study of quantum mechanics.
- ДокументМЕТОДИ ПРОБЛЕМНОГО НАВЧАННЯ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ ПІЗНАВАЛЬНОГО ІНТЕРЕСУ І ПІДВИЩЕННЯ УСПІШНОСТІ УЧНІВ 5-6 КЛАСІВ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-11-03) Штонда, О. Г.; Кафтанова, О. В.У дослідженні розглянуто проблемне навчання як засіб розвитку пізнавального інтересу і підвищення успішності учнів 5-6 класів під час уроків математики, де представлені деякі факти розвитку пізнавального інтересу в школярів у педагогічній теорії та практиці. The research examines problem-based learning as a means of developing cognitive interest and improving the performance of 5-6th grade students during mathematics lessons, where some facts of the development of cognitive interest in schoolchildren in pedagogical theory and practice are presented.
- ДокументМЕТОДИ РОЗВ'ЯЗУВАННЯ РІВНЯНЬ В КУРСІ АЛГЕБРИ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-11-03) Штонда, О. Г.; Пелюшкіна, Н. І.У дослідженні розглянуто основні методи розв’язання рівнянь різного виду в курсі алгебри основної школи. Для кожного рівняння є свій спосіб розв'язання чи основний метод, який підійде для розв'язання кількох видів рівнянь, такі способи називаються загальними методами розв'язування рівнянь. The research examines the main methods of solving equations of various types in the elementary school algebra course. Each equation has its own method of solution or basic method that is suitable for solving several types of equations, such methods are called general methods of solving equations. Equations arouse interest, and when solving them, logical thinking develops, mental and creative abilities increase, and systematization skills appear.
- ДокументМЕТОДИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ДОСЛІДНИЦЬКИХ УМІНЬ ПРИ РЕАЛІЗАЦІЇ STEM–ОРІЄНТОВАНОГО ПІДХОДУ В ПРОФІЛЬНІЙ ШКОЛІ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-11-03) Штонда, О. Г.; Новохатська, О. О.У дослідженні розглянуто методичні аспекти формування дослідницьких умінь шляхом реалізації STEM–орієнтованого підходу в профільній школі. Наведено основні компетенції, які формуються в учнів при навчанні, та основні організаційні форми роботи при навчанні математики за STEM-принципом. The research examines methodological aspects of the formation of research skills through the implementation of a STEM-oriented approach in a specialized school. The main competencies that are formed in students during training and the main organizational forms of work in teaching mathematics according to the STEM principle are given.
- ДокументМетодичні рекомендації до проведення науково-дослідної практики магістрантів спеціальності «014.04 Середня освіта (математика)»(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-17) Жерновникова, О. А.; Дейниченко, Г. В.; Дейніченко, Т. І.; Чібісов, О. Д.; Штонда, О. Г.Методичні матеріали призначено для супроводу проходження здобувачами вищої освіти другого (магістерського) рівня науково-дослідної практики в закладах вищої педагогічної освіти. У методичних рекомендаціях наведено програму практики, висвітлено вимоги до оформлення звітної документації, подано зразки звітних документів з виконання завдань практики тощо. Призначено для викладачів та магістрантів педагогічних ЗВО. The methodical materials are intended to accompany the students of higher education at the second (master's) level of scientific research practice in institutions of higher pedagogical education. The methodical recommendations provide the practice program, highlight the requirements for drawing up report documentation, provide samples of report documents on the performance of practice tasks, etc. Intended for teachers and master's students of pedagogical higher education institutions.
- ДокументМетодичні рекомендації до проведення практик здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня навчання спеціальності «014.04 Середня освіта (математика)»(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023) Жерновникова, О. А.; Кін, О. М.; Масич, В. В.; Кабанська, Г. А.; Остапенко, Л. П.; Дейниченко, Г. В.; Дейніченко, Т. І.; Сіра, І. Т.; Штонда, О. Г.Методичні матеріали призначено для супроводу проходження здобувачами вищої освіти другого (магістерського) рівня педагогічних університетів таких видів практик як науково-дослідна та педагогічна практика в закладах профільної та спеціалізованої середньої освіти. У методичних рекомендаціях наведено програми практик, висвітлено вимоги до оформлення звітної документації, подано зразки звітних документів з виконання завдань практик тощо. Призначено для викладачів та магістрантів педагогічних ЗВО, учителів-практиків. The methodical materials are intended to accompany the students of higher education of the second (master's) level of pedagogical universities in such types of practices as scientific research and pedagogical practice in specialized and specialized secondary education institutions. In the methodological recommendations, practice programs are given, the requirements for the preparation of reporting documentation are highlighted, samples of reporting documents on the performance of practice tasks, etc. are provided. Intended for teachers and master's students of pedagogical universities, practicing teachers.
- ДокументНЕСТАНДАРТНІ СПОСОБИ ДОВЕДЕННЯ ТЕОРЕМИ ПІФАГОРА(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-11-03) Штонда, О. Г.; Худас, А. К.В науковій роботі розглянуто нестандартні способи доведення теореми Піфагора. Non-standard ways of proving the Pythagorean theorem are considered in the scientific work.
- ДокументОРГАНІЗАЦІЯ САМОСТІЙНОЇ ОСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ ПРИ ВИВЧЕННІ МАТЕМАТИКИ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021-11-23) Штонда, О. Г.; Сівочка, І. Г.Дистанційна освіта – це тип шкільного навчання, який забезпечує навчання учням, які фізично не присутні в традиційних класах. Дистанційне навчання також може стосуватися самостійного навчання, яке пропонують освітні організації з використанням різних методів, таких як онлайн-ресурси або мобільні додатки. Використання мобільних додатків в математиці дозволяє ефективно організувати процес навчання. Distance education is a type of schooling that provides education to students who are not physically present in traditional classes. Distance learning can also refer to self-paced learning offered by educational organizations using a variety of methods, such as online resources or mobile applications. The use of mobile applications in mathematics allows you to effectively organize the learning process.
- ДокументОСВІТНІ ВЕБ-РЕСУРСИ У ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020-05-14) Штонда, О. Г.У публікації розглянуто освітні веб-ресурси у процесі підготовки майбутніх педагогів. Освітніми веб-ресурсами є засоби навчання, в основу яких покладено веб-технології, використання яких дає можливість опрацьовувати та використовувати веб-ресурси (текстові, графічні, звукові тощо) пов’язані між собою гіпертекстовими зв’язками, розміщеними у веб-просторі (локальних чи глобальних мережах). Надана класифікація, яка є стислим переліком основних освітніх веб-ресурсів, необхідних для оптимізації навчального процесу. The publication examines educational web resources in the process of training future teachers. Educational web resources are teaching tools based on web technologies, the use of which makes it possible to process and use web resources (text, graphics, sound, etc.) connected to each other by hypertext links located in the web space (local or global networks). A classification is provided, which is a concise list of the main educational web resources needed to optimize the educational process.
- ДокументОСОБЛИВОСТІ ВИВЧЕННЯ МАТЕМАТИЧНИХ ДИСЦИПЛІН МАЙБУТНІМИ ВЧИТЕЛЯМИ МАТЕМАТИКИ В УМОВАХ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ(Всесвітнє наукове ноосферно-онтологічне товариство, Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, ГО «Фонд розвитку науки та освіти «ІНТЕЛЕКТ», 2021) Чібісов, О. Д.; Простакова, Ю. С.; Штонда, О. Г.Авторами зазначено, що організовувати освітній процес майбутніх учителів математики в умовах змішаного навчання доцільно з використання онлайн-сервісів зі створення інтерактивних вправ, які дозволяють: індивідуалізувати освітній процес відповідно до особливостей та потреб студентів; організувати навчальний матеріал з урахуванням різноманітних способів навчальної діяльності; посилити візуальне сприйняття та полегшити засвоєння навчального матеріалу; активізувати пізнавальну діяльність студентів. The authors noted that to organize the educational process of future teachers of mathematics in a blended environment, it is advisable to use online services to create interactive exercises that allow: individualize the educational process according to the characteristics and needs of students; to organize educational material taking into account various ways of educational activity; to strengthen the visual perception and facilitate the assimilation of educational material; to intensify the cognitive activity of students.
- ДокументОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ ВЕБІНАРІВ У ПРОЦЕСІ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020-05-14) Штонда, О. Г.В статті розглянуто дистанційне навчання, яке стало однією із основних форм освітнього процесу. Організація процесу навчання в дистанційній формі передбачає ефективне застосування інформаційно-комунікаційних технологій, освітніх веб-ресурсів для врахування інтересів та потреб суб’єктів навчання, а також передбачає забезпечення взаємодії учасників навчального процесу на відстані. В статье рассмотрено дистанционное обучение, которое стало одной из основных форм образовательного процесса. Организация процесса обучения в дистанционной форме предполагает эффективное применение информационно-коммуникационных технологий, образовательных веб-ресурсов для учета интересов и потребностей субъектов обучения, а также предусматривает обеспечение взаимодействия участников учебного процесса на расстоянии. The article deals with distance learning, which has become one of the main forms of the educational process. The organization of the learning process in a distance form involves the effective use of information and communication technologies, educational web resources to take into account the interests and needs of the subjects of training, as well as provides for the interaction of participants in the learning process at a distance.
- ДокументФОРМУВАННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ В УМОВАХ НУШ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-11-03) Штонда, О. Г.; Жерновников, М. О.В дослідженні розглянуто питання використання здоров'язберігаючих технологій на уроках математики для формування здорового способу життя учнів. The research examines the use of health-preserving technologies in mathematics lessons for the formation of a healthy lifestyle for students.