Перегляд за Автор "Чжан, Гомінь"
Зараз показано 1 - 7 з 7
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВПЛИВ ХОРЕОГРАФІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА РОЗВИТОК ДИТИНИ(2019-09-27) Чжан, ГоміньУ публікації розкрито вплив хореографічної діяльності на розвиток особистості дитини, зокрема на її загальну музичність, пластичну виразність дійсності, артистичність, граційність і витонченість рухатися, шляхетність поведінки, а також її внутрішній духовний світ, загальнолюдські цінності. З'ясовано, що хореографічне мистецтво посилює виховний вплив, уможливлює набуття культурного досвіду, сприяє гуманізації та соціалізації особистості. The publication outlines the impact of the choreographic activity on the development of a child's personality, in particular on general musical talent, plastic expressiveness of the reality, artistry, grace and elegance in movements, nobility of behaviour, as well as their inner spiritual world, universal values. Choreographic art intensifies educational influence, enables gaining cultural experience, promotes humanization and socialization of a child‟s personality.
- ДокументДеякі питання формування елементів вокальної техніки(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, 2018-03-22) Чжан, Гомінь; Слєпцова, О. В.В статті на основі аналізу науково-методичної літератури розглядаються питання формування таких елементів вокальної техніки, як: робота над правильним вокальним диханням, «атака звука», кантилена. В статье на основе анализа научно-методической литературы рассматриваются вопросы формирования таких элементов вокальной техники, как: работа над правильным вокальным дыханием, «атака звука», кантилена. In the article, based on the analysis of scientific and methodological literature, the questions of the formation of such elements of vocal technique as: work on correct vocal breathing, “sound attack”, cantilena.
- ДокументДИТЯЧА ХОРЕОГРАФІЯ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020-05-14) Чжан, ГоміньУ публікації розглянуто дитячу хореографію. Під хореографією розуміють мистецтво створення танцю й танцювальних вистав. Мистецтво хореографії вивчають у закладах освіти різних рівнів, актуалізують шляхом участі в танцювальних ансамблях закладів культури та мистецтв. Зазначено, що танець, багатогранний за власною сутністю, вибудовуючи систему психологічного комфорту, уможливлює компенсацію негативних емоцій, сприяє їх трансформації на позитивні. Адекватне усвідомлення танцю учасника хореографічного колективу сприяє розвитку самосвідомості та власної значущості. The publication examines children's choreography. Choreography is understood as the art of creating dance and dance performances. The art of choreography is studied in educational institutions of various levels, actualized through participation in dance ensembles of cultural and arts institutions. It is noted that the dance, multifaceted in its own essence, builds a system psychological comfort, enables the compensation of negative emotions, promotes their transformation into positive ones. Adequate awareness of the dance of a member of a choreographic collective contributes to the development of self-awareness and one's own significance.
- ДокументОРГАНІЗАЦІЯ ПОЧАТКОВОЇ МИСТЕЦЬКОЇ ОСВІТИ КНР(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-20) Чжан, ГоміньУ статті проаналізовано організацію початкової мистецької освіти КНР на сучасному етапі її розвитку, підготовку учителів мистецького профілю, відповідні навчальні плани та програми, а також заходи Міністерства освіти КНР щодо покращення якості початкової мистецької освіти. The article analyzes the organization of primary art education in the People’s Republic of China at the current stage of development, the training of art teachers, curricula and programs, measures taken by the Ministry of Education of the People’s Republic of China to improve the quality of primary art education.
- ДокументПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ХОРЕОГРАФІВ ДЛЯ РОБОТИ У ДИТЯЧИХ ТАНЦЮВАЛЬНИХ КОЛЕКТИВАХ КНР(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2019-12-12) Чжан, ГоміньУ статті висвітлено проблему підготовки майбутніх учителів-хореографів у КНР. Розкрито питання теорії та методики роботи з дитячими хореографічними колективами, особливості побудови освітніх програм та навчальних планів підготовки майбутніх учителів-хореографів. Акцентовано увагу на ролі танцю та спорту у формуванні особистості дитини у КНР. The article deals with the problem of future teachers-choreographers' training in the People's Republic of China. The author has revealed the issues of theory and methodics of working with children's choreographic collectives, the peculiarities of construction of curricula and educational programs of future teachers-choreographers' training. The author has focused on the role of dance and sports in formation of child's personality in the People's Republic of China.
- ДокументРОЛЬ ТАНЦЮ У ВИХОВАННІ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ВІКУ(Всесвітнє наукове ноосферно-онтологічне товариство, Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, ГО «Фонд розвитку науки та освіти «ІНТЕЛЕКТ», 2021) Чжан, ГоміньУ статті розглядаються особливості хореографічної освіти дітей молодшого віку, до яких включаються фізичне, розумове, моральне, естетичне виховання. Виходячи з того, що дисципліни художньо-естетичного циклу посідають занадто скромне місце в загальноосвітніх навчальних закладах України, необхідно розвивати систему позаурочного та позашкільного навчання. The article considers the features of Children’ s choreographic education younger age, which includes physical, mental, moral, aesthetic education. Based on the fact that the disciplines of the artistic and aesthetic cycle occupy too modest a place in secondary schools Ukraine, it is necessary to develop a system of many extracurricular activities teaching.
- ДокументФормування художньо-сценічної компетентності майбутніх керівників дитячих танцювальних колективів у КНР(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023) Чжан, ГоміньДисертаційна робота є порівняльно-педагогічним дослідженням підготовки майбутніх керівників дитячих танцювальних колективів у закладах вищої освіти України та Китайської народної республіки. Робота присвячена аналізу досвіду формування художньо-сценічної компетентності майбутніх керівників дитячих танцювальних колективів у закладах вищої освіти КНР. Актуальність дослідження полягає в урахуванні сучасних темпів розвитку промисловості, комп’ютерно-інтегрованих та цифрових технологій, економіки та культури, підвищення рівня трудової мобільності при підготовці майбутніх фахівців, зокрема хореографічного спрямування. Сьогодні підготовка майбутнього компетентноспроможного керівника дитячого танцювального колективу потребує вдосконалення, де художньо-сценічна компетентність відіграє великого значення, адже вимагає від хореографа високого рівня пластичності, неповторності особистісного хореографічного стилю, здатності до імпровізації, досконалого володіння сценічною лексикою, що достеменно фіксується застосунками дистанційного навчання. Для наукового розв’язання проблеми формування художньо-сценічної компетентності майбутніх керівників дитячих танцювальних колективів у закладах вищої освіти України важливим є вивчення та творче використання досвіду підготовки майбутніх хореографів у КНР. Через належний рівень кономічного розвитку КНР тримає світове лідерство промисловості, інформаційно-комунікативних технологій, організації праці, навчання, дозвілля своїх громадян. Це одна з країн, яка перша усвідомила значення підготовки майбутніх фахівців, зокрема освітньої сфери, для розвитку власної економіки та конкурентоспроможності на ринку праці та міжнародних послуг. Практичне значення результатів дослідження полягає в тому, що матеріали дисертації сприяють об’єктивній інтерпретації досвіду формування художньосценічної компетентності керівників дитячих танцювальних колективів у закладах вищої освіти КНР і дають підстави для розуміння й виваженого аналізу перебігу процесів реформ, що відбуваються в українському освітньому просторі сучасності. Основні наукові результати проведеного дослідження впроваджено в освітній процес КЗ «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» (довідка № 01-12/89 від 6.02.2023), Бердянського державного педагогічного університету (довідка №67-01/68 від 31.01.2023), Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка (довідка № 280 від 20.02.2023), Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди (довідка № 01/10-57 від 31.01.2023). The dissertation is a comparative and pedagogical study of the training of future leaders of children’s dance groups in higher education institutions of Ukraine and the People’s Republic of China. The work is devoted to the analysis of the experience of forming the artistic and stage competence of future leaders of children’s dance groups in higher education institutions of the People’s Republic of China. The relevance of the study lies in taking into account the current pace of development of industry, computer-integrated and digital technologies, economy and culture, and increasing the level of labor mobility in the training of future specialists, in particular, choreographic ones. Today, the training of a future competent director of a children's dance group needs to be improved, where artistic and stage competence is of great importance, as it requires a choreographer to have a high level of plasticity, uniqueness of personal choreographic style, ability to improvise, and perfect command of stage vocabulary, which is accurately recorded by distance learning applications. For the scientific solution of the problem of forming the artistic and stage competence of future leaders of children’s dance groups in higher education institutions of Ukraine, it is important to study and creatively use the experience of training future choreographers in China. Due to the proper level of economic development, China maintains world leadership in industry, information and communication technologies, organization of labor, education, and leisure of its citizens. It is one of the countries that was the first to realize the importance of training future professionals, in particular in the educational sphere, for the development of its own economy and competitiveness in the labor market and international services. The practical significance of the research results is that the materials of the dissertation contribute to an objective interpretation of the experience of forming the artistic and stage competence of children’s dance group leaders in Chinese higher education institutions and provide grounds for understanding and balanced analysis of the course of reform processes taking place in the Ukrainian educational space of our time. The main scientific results of the study have been implemented in the educational process of the Kharkiv Humanitarian and Pedagogical Academy (certificate No. 01-12/89 of February 6, 2023), Berdiansk State Pedagogical University (certificate No. 67-01/68 of January 31, 2023), Hlukhiv Oleksandr Dovzhenko National Pedagogical University (certificate No. 280 of February 20, 2023), H. S. Skovoroda Kharkiv National Pedagogical University (certificate No. 01/10-57 of January 31, 2023).