Перегляд за Автор "Чжан, Хао"
Зараз показано 1 - 7 з 7
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументКитайські педагоги про роль народної музики у вихованні дітей дошкільного віку(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, Мітра, 2021-03-31) Чжан, Хао; Юр’єва, К. А.Аналіз науково-педагогічних і практично-методичних публікацій китайських педагогів показав, що в епоху цивілізаційної глобалізації актуальною стає проблема збереження етнокультурної унікальності і виховання дітей на основі традиційного народного мистецтва. Виявлено три напрями досліджень: 1. Загальнометодологічні питання впливу народної творчості на всебічний розвиток дітей. 2. Дослідження значення народної музики для розвитку дитячої музичної грамотності. 3. Дослідження використання народної музики в дитячому садку. Анализ научно-педагогических и практически-методических публикаций китайских педагогов показал, что в эпоху цивилизационного глобализации актуальной становится проблема сохранения этнокультурной уникальности и воспитания детей на основе традиционного народного искусства. Выявлено три направления исследований: 1. Общеметодологические вопросы влияния народного творчества на всестороннее развитие детей. 2. Исследование значение народной музыки для развития детской музыкальной грамотности. 3. Исследование использования народной музыки в детском саду. An analysis of the scientific pedagogical and methodological publications of Chinese teachers showed that in the era of civilizational globalization, the problem of maintaining ethnocultural uniqueness and raising children based on traditional folk art becomes urgent. Three areas of research were identified: 1. General methodological issues of the influence of folk art on the comprehensive development of children. 2. A study of the importance of folk music for the children's musical literacy development. 3. Research on the use of folk music in kindergarten.
- ДокументМЕТОДОЛОГІЯ ДІАГНОСТИКИ РОЗВИТКУ МУЗИКАЛЬНОСТІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В УКРАЇНІ ТА КНР(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-12) Чжан, ХаоУ публікації проаналізовано розвиток музикальності дітей дошкільного віку в Україні та КНР. Музична педагогіка України, визначаючи суть музикальності, бере до уваги широкий контекст досліджень у сфері психології (психології особистості, здібностей, творчості, вікової та педагогічної психології та ін.), вікової фізіології, фізіології вищої нервової діяльності, педагогіки (дошкільної, мистецької, музичної тощо), культурології, мистецтвознавства, акустики та багатьох інших наукових галузей. Схарактеризовано музичну освіту в Китаї. Зазначено, що ефективне сприяння всебічному і гармонійному розвитку дітей дошкільного віку стало новим напрямом досліджень музичної освіти та розвитку музикальності дітей дошкільного віку. The publication analyzes the development of musicality of preschool children in Ukraine and the People's Republic of China. Musical pedagogy of Ukraine, defining the essence of musicality, takes into account the broad context of research in the field of psychology (psychology of personality, abilities, creativity, age and pedagogical psychology, etc.), age physiology, physiology of higher nervous activity, pedagogy (preschool, art, music, etc.) ), cultural studies, art history, acoustics and many other scientific fields. Characterized music education in China. It is noted that effective promotion of comprehensive and harmonious development of preschool children has become a new direction of research in music education and development of musicality of preschool children.
- ДокументМУЗИЧНИЙ РОЗВИТОК ДОШКІЛЬНИКА ОЧИМА КИТАЙСЬКИХ ТА УКРАЇНСЬКИХ ПЕДАГОГІВ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021) Чжан, ХаоНа компаративній основі проаналізовано нормативно-правову базу музичного розвитку дітей дошкільного віку в Україні та Китайській Народній Республіці, а також науково-теоретичні й методичні праці, які характеризують процес музичного виховання в закладах дошкільної освіти обох країн. З’ясовано, що музичне виховання і в Україні, і в Китаї визнаються складником мистецької освіти й естетичного виховання та, відповідно, важливими чинниками всебічного розвитку особистості дитини дошкільного віку. Виявлено, що метою і результатом музичного розвитку в Україні можна визнати виховання музикальності – специфічного комплексу музичних здібностей (емоційна чутливість до музики, метро-ритмічне відчуття, звуковисотний слух, ладове відчуття або ладо-тональний слух, музичну пам’ять). У Китаї останнім часом превалює підхід, заснований на теорії множинного інтелекту Г. Гарднера, згідно з яким результатом музичного розвитку є музичний інтелект особистості. Водночас, прояви музичного інтелекту цілком співвідносні з музичними здібностями і передбачають наявність чутливості до метро-ритму, ладу, тембру та звуковисотної будови мелодії, уміння розпізнавати та наспівувати прості пісні (музична пам’ять), відтворювати ритм тощо. Показано, що схожими є і погляди українських і китайських педагогів-музикантів на провідні види музичної діяльності дітей у закладах дошкільної освіти (слухання й аналіз музики, співи, музично-ритмічні рухи, гра на елементарних музичних інструментах і в Китаї окремо музичні ігри, що в Україні найчастіше входять до складу музично-ритмічних рухів). При цьому всі види музичної діяльності взаємопов’язані і в сукупності мають сприяти всебічному гармонійному розвиткові дитини дошкільного віку. Виявлено, що певні розбіжності спостерігаються в поглядах педагогів-музикантів двох країн на природу музичних здібностей/складників музичного інтелекту: українські науковці виходять з переконання про розвиток музичних здібностей на основі вроджених задатків у процесі цілеспрямованої музичної діяльності під керівництвом дорослих; натомість китайські колеги вважають музичні здібності, усвідомлення формальної краси, а також інтуїтивне відчуття прекрасного в музиці вродженими особистісними феноменами. Зроблено припущення, що окреслені розбіжності можуть спричинювати відмінності в практиці мистецької, зокрема, музичної освіти. On a comparative basis, the regulatory and legal basis of musical development of preschool children in Ukraine and the People's Republic of China, as well as scientific-theoretical and methodological works that characterize the process of musical education in preschool education institutions of both countries, are analyzed. It was found that musical education in both Ukraine and China is recognized as a component of art education and aesthetic education and, accordingly, important factors in the comprehensive development of the personality of a preschool child. It was revealed that the goal and result of musical development in Ukraine can be recognized as the education of musicality – a specific complex of musical abilities (emotional sensitivity to music, metro-rhythmic feeling, pitch hearing, modal feeling or modal-tonal hearing, musical memory). In China, the approach based on the theory of multiple intelligences of H. Gardner, according to which the result of musical development is the musical intelligence of the individual, has recently prevailed in China. At the same time, the manifestations of musical intelligence are fully correlated with musical abilities and involve the presence of sensitivity to metro-rhythm, mode, timbre and pitch structure of the melody, the ability to recognize and sing simple songs (musical memory), reproduce the rhythm, etc. It is shown that the views of Ukrainian and Chinese music educators on the leading types of musical activities of children in preschool education institutions are similar (listening and analyzing music, singing, musical and rhythmic movements, playing elementary musical instruments and, in China, musical games separately, which in In Ukraine, they are most often part of musical and rhythmic movements). At the same time, all types of musical activities are interrelated and should collectively contribute to the comprehensive harmonious development of a preschool child. It was revealed that certain differences are observed in the views of music educators of the two countries on the nature of musical abilities/components of musical intelligence: Ukrainian scientists proceed from the belief that musical abilities are developed on the basis of innate abilities in the process of purposeful musical activity under the guidance of adults; instead, Chinese colleagues consider musical ability, an awareness of formal beauty, and an intuitive sense of the beautiful in music to be innate personality phenomena. It is assumed that the outlined disagreements may cause differences in the practice of art, in particular, music education.
- ДокументМузично-естетичне виховання дошкільників у Китайській Народній Республіці та Україні(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023) Чжан, ХаоУ дисертації проаналізовано й узагальнено теоретичні ідеї та досвід музично-естетичного виховання дітей дошкільного віку в КНР та Україні для визначення напрямів взаємного використання педагогічно цінних ідей та досвіду у сучасних умовах розвитку китайської і української дошкільної освіти. На основі аналізу широкого спектру наукових джерел схарактеризовано ступінь дослідженості проблеми музично-естетичного виховання дошкільників, генезу ідеї музично-естетичного виховання дошкільників. Визначено термінологічне поле дослідження, проаналізовано й уточнено суть основних понять, що стосуються проблеми дослідження, а саме: «виховання», «естетичне виховання», «музичне виховання», «музично-естетичне виховання», «дошкільники», «музично-естетичне виховання дошкільників» в українській і китайській педагогічній думці. Проаналізовано теоретичні аспекти музично-естетичного виховання дітей дошкільного віку в КНР і Україні. З’ясовано мету, цілі, завдання музично-естетичного виховання дошкільників в обох країнах, визначено умови ефективності музично-естетичного виховання та принципи його організації. Проведено компаративний аналіз, виявлено спільні і відмінні риси у теоретичних підходах до організації музично-естетичного виховання дітей дошкільного віку в Україні і КНР. З’ясовано, що в Україні ставиться акцент на розвиток мовлення, збагачення словникового запасу та інтонацій через спів, а заохочення до творчості, закладання основ музичного навчання та вивчення українських музичних традицій є важливими компонентами. У Китаї увага приділяється формуванню базових музичних навичок, а також розвитку інтересу до мистецтва протягом усього життя, інтеграції сучасних освітніх технологій та інноваційної методики у музично-естетичне виховання, що сприяє формуванню морально-етичної ціннісної бази у дошкільників. Практичне значення отриманих результатів полягає в тому, що матеріали дослідження забезпечують нову науково-об’єктивну інтерпретацію теорії й практики музично-естетичного виховання дітей дошкільного віку в КНР та в Україні. Одержані в процесі дослідження результати та висновки можуть бути використані для оновлення змісту ОП підготовки здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за спеціальністю 012 Дошкільна освіта та 014 Середня освіта (Музичне мистецтво); удосконалення навчальних і робочих навчальних програм дисциплін психолого-педагогічного циклу; укладання навчально-методичних комплексів професійно-орієнтованих дисциплін; підготовки дистанційних курсів з методики музичноестетичного виховання дітей дошкільного віку; розроблення курсів дисциплін вільного вибору для підготовки майбутніх вчителів («Порівняльна педагогіка», «Музично-естетична підготовка в дошкільних закладах освіти»), проведення педагогічної практики. The thesis analyzes and summarizes the theoretical ideas and experience of music-aesthetic education of preschool children in the PRC and Ukraine in order to determine the directions of mutual use of pedagogically valuable ideas and experience in the modern conditions of the development of Chinese and Ukrainian preschool education. Based on the analysis of a wide range of scientific sources, the degree of research into the problem of music-aesthetic education of preschoolers, the genesis of the idea of music-aesthetic education of preschoolers is characterized. The terminological field of the research is defined, the essence of the main concepts related to the research problem is analyzed and clarified. They are: "education", "aesthetic education", "musical education", "musical-aesthetic education", "preschoolers", "musical-aesthetic education of preschoolers" in Ukrainian and Chinese pedagogical thought. Theoretical aspects of musical and aesthetic education of preschool children in China and Ukraine are analyzed. The purpose, goals, tasks of musical and aesthetic education of preschoolers in both countries have been clarified, the conditions for the effectiveness of musical and aesthetic education and the principles of its organization have been determined. A comparative analysis was carried out, common and distinctive features in theoretical approaches to the organization of musical and aesthetic education of preschool children in Ukraine and the People's Republic of China were revealed. In Ukraine, emphasis is placed on the development of speech, enrichment of vocabulary and intonations through singing, and encouraging creativity, laying the foundations of musical education and studying Ukrainian musical traditions are important components. In China, attention is paid to the formation of basic musical skills, as well as the development of interest in art throughout life, the integration of modern educational technologies and innovative methods into musical and aesthetic education, which contributes to the formation of a moral and ethical value base in preschoolers. The practical significance of the obtained results is that the research materials provide a new scientific and objective interpretation of the theory and practice of musical and aesthetic education of preschool children in China and Ukraine. The results and conclusions obtained in the research process can be used to update the content of the OP training for applicants of the first (bachelor) level of higher education in the specialty 012 Preschool Education and 014 Secondary Education (Musical Art); improvement of training and work training programs of the disciplines of the psychological and pedagogical cycle; compilation of educational and methodological complexes of professionally oriented disciplines; preparation of distance courses on the methodology of musical and aesthetic education of preschool children; development of courses of subjects of free choice for the training of future teachers ("Comparative pedagogy", "Musical and aesthetic training in preschool educational institutions"), conducting pedagogical practice.
- ДокументНОРМАТИВНА БАЗА СУЧАСНОГО ЕСТЕТИЧНОГО ВИХОВАННЯ В КИТАЇ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020) Го, Іцзян; Чжан, Хао; Чжао, Бейбей; Юр’єва, К. А.Проаналізовано нормативно-правову базу естетичного виховання та його центрального складника – мистецької освіти в Китайській Народній Республіці від 1980-х років до теперішнього часу. Розглянуто, зокрема, такі документи: Конституція Китайської Народної Республіки (1982 р.), Закони Китайської Народної Республіки про освіту (1995 р.) та про обов’язкову освіту (2018 р.), Постанова ЦК КПК та Державної Ради КНР «Про реформу системи народної освіти» (1985 р.), Національний план розвитку шкільної мистецької освіти (2001–2010) (2002 р.), Положення про роботу школи з художнього виховання (2002 р.), Думки Міністерства освіти щодо подальшого зміцнення мистецької освіти в початковій та середній школі (2008 р.), Повідомлення Міністерства освіти про проведення роботи експериментальних округів художньої освіти сільської школи (2013 р.), Кілька висновків Міносвіти щодо сприяння розвитку шкільної мистецької освіти (2014 р.), Думки Міністерства освіти про зміцнення естетичної виховної роботи в коледжах та університетах (2019 р.), Думки Генерального офісу Державної ради щодо всебічного зміцнення та вдосконалення естетичного виховання в школах (2015 р.), Думки Міністерства освіти щодо всебічного поглиблення реформи навчальної програми та реалізації фундаментального завдання Ліде Шурен (2014 р.), Повідомлення партійної групи Міністерства освіти Комуністичної партії Китаю щодо вивчення та впровадження духу важливої відповіді Генерального секретаря Сі Цзіньпіна старому професору Центральної академії образотворчих мистецтв (2018 р.). Серед основних напрямів удосконалення роботи з естетичного виховання дітей і молоді визначено: 1) реформування існуючих і розробку нових навчальних курсів мистецького спрямування та включення їх до навчальних планів закладів освіти всіх типів і рівнів; 2) позакласну та позашкільну мистецьку роботу, що має утворювати єдине культурно-мистецьке середовище закладу освіти та місцевої громади; 3) кадрове забезпечення мистецької освіти всіх закладів освіти; 4) наукові дослідження та міжнародну співпрацю у галузі мистецької освіти; 5) модернізацію матеріально-технічного забезпечення та інформатизацію мистецької освіти. The legal framework of aesthetic education and its central component – art education in the People's Republic of China from the 1980s to the present time is analyzed. In particular, the following documents were considered: the Constitution of the People's Republic of China (1982), the Laws of the People's Republic of China on Education (1995) and on Compulsory Education (2018), Resolution of the Central Committee of the CPC and the State Council of the People's Republic of China "On Reform system of public education" (1985), National plan for the development of school art education (2001-2010) (2002), Regulations on the work of art education schools (2002), Opinions of the Ministry of Education regarding the further strengthening of art education in primary and secondary school (2008), Notice of the Ministry of Education on the implementation of experimental districts of art education in rural schools (2013), Several conclusions of the Ministry of Education regarding the promotion of the development of school art education (2014), Opinions of the Ministry of Education on strengthening aesthetic educational work in colleges and universities (2019), Opinions of the General Office of the State Council on comprehensive strengthening and improvement of aesthetic education in schools (2015), Opinions of the Ministry of Education on Comprehensively Deepening Curriculum Reform and Realizing the Fundamental Task of Lide Shuren (2014), Notice of the Party Group of the Ministry of Education of the Communist Party of China on Studying and Implementing the Spirit of General Secretary Xi Jinping's Important Reply to the Old Professor of the Central Academy of Fine Arts (2018). Among the main areas of improvement of work on aesthetic education of children and youth, the following are defined: 1) reforming existing and developing new educational courses in the artistic direction and including them in the curricula of educational institutions of all types and levels; 2) extracurricular and extracurricular artistic work, which should form a single cultural and artistic environment of the educational institution and the local community; 3) personnel provision of art education in all educational institutions; 4) scientific research and international cooperation in the field of art education; 5) modernization of material and technical support and informatization of art education.
- ДокументПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ВИХОВАТЕЛІВ ДОШКІЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ У КИТАЇ(Інститут педагогічної освіти i освiти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України, Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-06-08) Чжан, ХаоУ КНР існує проблема наявності низькоякісних, нестабільних колективів вихователів дошкільних установ. Державна політика в КНР сприяє вирішенню цих проблем і працює над удосконаленням системи підготовки і підвищення кваліфікації вихователів дошкільних закладів освіти через: поліпшення механізму нагляду за етикою вчителів, підготовка вихователів у суміжних дисциплінах, оволодіння основами менеджменту і управління, оптимізація системи освітніх програм підвищення кваліфікації вихователів дитячих садків, створення єдиної мережі підвищення кваліфікації. In China, there is a problem of low-quality, unstable teams of preschool educators. State policy in the People's Republic of China contributes to the solution of these problems and works on improving the system of training and upgrading the qualifications of preschool teachers through: improving the mechanism for supervising teachers' ethics, training educators in related disciplines, mastering the basics of management and administration, optimizing the system of educational programs for improving the qualifications of children's educators kindergartens, creation of a single network of professional development.
- ДокументРОЗВИТОК МУЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ В СИСТЕМІ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ КИТАЮ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-03-16) Чжан, ХаоУ публікації розглянуто систему дошкільної музичної освіти Китаю. Дошкільна музична освіта в Китаї перебуває в процесі вивчення та імплементації зарубіжної системи навчання музики. Нині сформувалася система навчання музиці, яка базується на методах навчання Орфа і Кодалі, програмі ритму тіла Далкросса та інших. The article discusses the system of preschool music education in China. Preschool music education in China is in the process of studying and implementing foreign music education systems. At present, a system of music education has been formed based on the teaching methods of Orff and Kodaly, the Dalcross body rhythm programme and others.