Перегляд за Автор "Тучина, Н. В."
Зараз показано 1 - 10 з 10
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВПРОВАДЖЕННЯ ПРИНЦИПІВ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ В ПРОЦЕС НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ В ШКОЛІ(ХНПУ ім. Г. С. Сковороди, 2016) Каминін, І. М.; Тучина, Н. В.В статті розглянуті особливості реалізації принципів інклюзивного навчання на уроці англійської мови і висвітлені деякі навчальні стратегії, які доцільно використовувати до учнів зі спеціальними освітніми потребами для забезпечення максимального соціального, когнітивного, мовного та емоційного розвитку таких дітей. Окреслені педагогічні прийоми, сприяючі подоланню відчуження дітей з особливостями психофізичного розвитку: з одного боку допомагаючі їм не відчувати себе відмінними від інших учнів і, з іншого боку, будуючі толерантне освітнє середовище. Ставиться наголос на тому, що навчання методики роботи з учнями з особливими освітніми потребами має стати частиною професійної підготовки вчителя з будь-якого предмету. В статье рассмотрены особенности реализации принципов инклюзивного обучения на уроке английского языка и освещены некоторые учебные стратегии, которые целесообразно использовать для учащихся со специальными образовательными потребностями для обеспечения максимального социального, когнитивного, речевого и эмоционального развития таких детей. Обозначенные педагогические приемы, способствующие преодолению отчуждения детей с особенностями психофизического развития: с одной стороны помогающие им не чувствовать себя отличными от других учеников и, с другой стороны, строящие толерантную образовательную среду. Акцентируется внимание на том, что обучение методике работы с учащимися с особыми образовательными потребностями должно стать частью профессиональной подготовки учителя по любому предмету.
- ДокументМЕТАФОРИ У ПЕДАГОГІЧНОМУ ДИСКУРСІ ЯК ВІДДЗЕРКАЛЕННЯ ПОГЛЯДІВ НА ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС І ЙОГО УЧАСНИКІВ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-04-06) Тучина, Н. В.Мета дослідження - розглянути метафори, які найчастіше вживаються в англомовному освітньому дискурсі, та простежити, які погляди на викладання, навчання, вчителя та учня відображають ці метафори. Статті різних педагогів займають пограничне положення між науковим та освітнім дискурсом, поєднуючи в собі характерні риси обох. Метафоричні моделі в них впливають на освітній дискурс, оскільки можуть репрезентувати сучасні погляди на процес освіти та ролі вчителя й учня або ж створювати викривлені образи, поширюючи застарілі, а часто й шкідливі ідеї. Аналізовані метафори мають різні сфери походження: садівництво, спорт, подорожі, мистецтво, промислове виробництво, військова сфера тощо - і підкреслюють різні аспекти освіти та обов'язків вчителя. Оцінні конотації метафоричних номінацій професії вчителя також можуть суттєво відрізнятися. Метафори відіграють важливу роль, оскільки дозволяють краще зрозуміти сутність основних понять освіти та чітко побачити її сучасні виклики. The aim of the research is to consider metaphors that are most frequently used in English educational discourse and to trace what views on teaching, learning, teacher and learner these metaphors reflect. Articles by different educationalists occupy a borderline position between scientific and educational discourse combining characteristic features of the two. Metaphoric models in them influence educational discourse as they can represent contemporary views on the process of education and the roles of teacher and learner or produce distorted images thus sharing outdated and often harmful ideas. Metaphors under analysis have different source domains: gardening, sports, travelling, arts, industrial production, military sphere etc and emphasize different aspects of education and teacher’s responsibilities. Evaluative connotations of the metaphoric nominations of teacher’s profession may differ greatly as well. Metaphors play an important role as they can provide better understanding of the essence of the main concepts of education and clearly see its contemporary challenges.
- ДокументМетодика навчання англійської мови (Частина 1)(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023) Тучина, Н. В.; Чухно, О. А.; Красовицька, Л. Є.; Каминін, І. М.Навчальний посібник розкриває теми модуля 1 «Розуміння учнів і процесу учіння» Типової програми «Методика навчання англійської мови» для освітнього ступеня бакалавра. Його метою є формування у майбутніх учителів англійської мови розуміння оптимальних умов вивчення мови, особливостей процесу оволодіння іноземною мовою, а також розвитку автономії учнів. Посібник засновано на принципах студентоцентрованого навчання, інтеграції теорії і практики, варіативності методів і прийомів, сприяння рефлексії й використання досвіду вивчення й навчання іноземних мов. Для здобувачів вищої освіти, учителів іноземних мов різних типів закладів загальної середньої освіти, фахівців у галузі методики навчання англійської мови, а також усіх, хто цікавиться проблемами навчання іноземних мов. The study guide covers the topics of module 1 "Understanding students and the learning process" of the model program "Methodology of teaching English" for the bachelor's degree. Its purpose is to form future English language teachers' understanding of the optimal conditions for language learning, the peculiarities of the process of mastering a foreign language, as well as the development of student autonomy. The manual is based on the principles of student-centered learning, integration of theory and practice, variability of methods and techniques, promotion of reflection and use of experience in learning and teaching foreign languages. For students of higher education, foreign language teachers of various types of general secondary education institutions, specialists in the field of English language teaching methods, as well as all those interested in the problems of foreign language learning.
- ДокументМетодичні рекомендації до проведення педагогічної практики для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня за спеціальністю 014 Середня освіта (Мова і література (англійська), (Мова і література (німецька), (Мова і література (французька)(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-01) Тучина, Н. В.; Красовицька, Л. Є.Методичні рекомендації містять чітко сформульовану інформацію про структуру, зміст і вимоги педагогічної практики. Наведено опис етапів роботи здобувачів під час проходження практики та поради щодо раціонального розподілу часу. Укладачі наводять приклади оформлення конкретних звітних документів. У нагоді здобувачам і керівникам практики стануть детально описані права і обов’язки кожної категорії осіб, задіяних у процесі педагогічної практики. The methodological recommendations contain clearly formulated information about the structure, content, and requirements of the pedagogical practice. It describes the stages of work of applicants during the internship and provides advice on the rational allocation of time. The authors provide examples of specific reporting documents. The detailed description of the rights and obligations of each category of persons involved in the process of pedagogical practice will be useful for applicants and supervisors.
- ДокументМетодичні рекомендації до проведення педагогічної практики для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня за спеціальністю 014 Середня освіта (Мова і література (англійська), (Мова і література (німецька), (Мова і література (французька)(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-01-18) Тучина, Н. В.; Красовицька, Л. Є.Методичні рекомендації містять чітко сформульовану інформацію про структуру, зміст і вимоги педагогічної практики. Наведено опис етапів роботи здобувачів під час проходження практики та поради щодо раціонального розподілу часу. Hаведено приклади оформлення конкретних звітних документів. У нагоді здобувачам і керівникам практики стануть детально описані права і обов’язки кожної категорії осіб, задіяних у процесі педагогічної практики. The methodological recommendations contain clearly formulated information about the structure, content and requirements of the pedagogical practice. It describes the stages of work of students during the internship and gives advice on the rational allocation of time. Examples of specific reporting documents are provided. The detailed description of the rights and obligations of each category of persons involved in the process of pedagogical practice will be useful for students and supervisors.
- ДокументМетодичні рекомендації та завдання з курсу методики навчання англійської мови для студентів 3-ого курсу факультету іноземної філології(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021) Перлова, В. В.; Тучина, Н. В.; Чухно, О. А.У методичних рекомендаціях розглянуто низку підходів до викладання, включаючи навчання на основі завдань, використання тематичних досліджень, симуляцій, групових проектів та вирішення проблем. Всі ці підходи покликані сприяти високому рівню взаємодії та залучення студентів до процесу навчання. В методических рекомендациях рассмотрен ряд подходов к преподаванию, включая обучение на основе задач, использование тематических исследований, симуляций, групповых проектов и решение проблем. Все эти подходы призваны способствовать высокому уровню взаимодействия и вовлечения студентов в процесс обучения. The guidelines consider a range of teaching approaches, including task-based learning, the use of case studies, simulations, group projects, and problem solving. All of these approaches are designed to promote a high level of student interaction and engagement.
- ДокументРОЗВИТОК КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ МАГІСТРІВ У КУРСІ «ТЕСТОВІ ТЕХНОЛОГІЇ В ОСВІТІ»(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-09-15) Тучина, Н. В.У публікації проаналізовано розвиток критичного мислення майбутніх педагогів у курсі «Тестові технології в освіті». Тестові технології кілька десятиліть активно застосовуються у навчанні різних предметів, у тому числі іноземних мов, під час організації поточного, модульного й підсумкового контроля, в тому числі зовнішнього (ЗНО, НМТ, міжнародно визнані тести Кембриджського синдикату, TOEFL, GRE, IELTS etc). Дисципліна «Тестові технології в освіті» має створити у здобувачів теоретичну базу, що розкриває загальні та спеціальні закономірності процесу тестування, ознайомити магістрантів з підходами до тестування та розробки тестових завдань / тестів; розглянути найбільш відомі тестові формати, їх переваги та недоліки; продемонструвати, чим визначається відповідність обраного тестового завдання об’єкту контролю; на базі одержаних теоретичних знань розвивати творче методичне мислення здобувачів, яке допоможе у вирішенні різноманітних методичних задач в освітньому процесі. The publication analyzes the development of critical thinking of future teachers in the course "Test technologies in education". Test technologies have been actively used for several decades in the teaching of various subjects, including foreign languages, during the organization of current, modular and final control, including external (external examination, NMT, internationally recognized tests of the Cambridge Syndicate, TOEFL, GRE, IELTS, etc.). The discipline "Test technologies in education" should create a theoretical base for applicants that reveals the general and special regularities of the testing process, familiarize graduate students with approaches to testing and development of test tasks / tests; consider the most famous test formats, their advantages and disadvantages; to demonstrate how the compliance of the selected test task with the object of control is determined; on the basis of the obtained theoretical knowledge, to develop the creative methodical thinking of the applicants, which will help in solving various methodical problems in the educational process.
- ДокументСОЦІАЛІЗАЦІЯ УЧНІВ ПІД ЧАС НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ОНЛАЙН(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-04-18) Тучина, Н. В.Онлайн-навчання стало однією з більш-менш постійних характеристик системи освіти в Україні, особливо в таких регіонах, як Харківська область. Вчителі зіткнулися з низкою проблем, пов'язаних з відсутністю певного обладнання, браком практичних навичок організації ефективних уроків у віртуальних класах та забезпеченням залучення всіх учнів, використанням різних навчальних платформ і додатків тощо. Одним з головних побоювань освітян було те, що дистанційне навчання не сприятиме розвитку соціальної взаємодії та перешкоджатиме процесу становлення особистості як члена суспільства. Однак навчання онлайн надає цілу низку можливостей для соціалізації людини. Розглянемо деякі з них, що створюються у віртуальному класі EFL. Викладач англійської мови може використовувати методи та освітні технології, які залучають і мотивують учнів, розвивають їхні комунікативні навички, моделюють вербальну та невербальну поведінку носіїв мови, сприяють міжкультурним контактам і допомагають усвідомити свою національну ідентичність. Online learning has become one of more or less permanent characteristics of the system of education in Ukraine, especially in such areas as Kharkiv region. The teachers have faced a number of challenges due to lack of some equipment, lack of practical skills of organizing effective lessons in virtual classrooms and ensuring engagement of all students, using different learning platforms and applications etc. One of the main fears of educators was that distance learning would not contribute to developing social interaction and would impede the process of personal growth as a member of the society. However, learning online provides a number of possibilities of a person’s socialization. Some of those created in EFL virtual classroom are considered. An English teacher can use methods and educational technologies that engage and motivate learners, develop their communicative skills, model verbal and nonverbal behaviour of native speakers, facilitate intercultural contacts and help to raise awareness of their national identity.
- ДокументТенденції розвитку особистості студента в умовах цифрового навчального середовища(Інститут вищої освіти НАПН України, 2017-06-02) Олійник, Т. О.; Прокопенко, А. І.; Тучина, Н. В.В данній статті розглянуті тенденції розвитку особистості студента в умовах цифрового навчального середовища. В данной статье рассмотрены тенденции развития личности студента в условиях цифрового учебного среды. In this article the tendencies of development of the student's personality in the conditions of a digital learning environment are considered.
- ДокументФОРМУВАННЯ ЛІНГВОСОЦІОКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020-05-14) Антоненко, А. В.; Тучина, Н. В.У публікації проаналізовано формування лінгвосоціокультурної компетентності в учнів початкової школи на уроках англійської мови. Лінгвосоціокультурна компетентність це багатокомпонентний феномен, що розглядається, як сукупність певних знань, навичок і вмінь, а також здатності й готовності до повноцінної участі в процесі міжкультурної комунікації. Зазначено, що важливу роль у навчанні іноземної мови відіграє мотиваційна складова, тому використання лінгвосоціокультурного компоненту, як навчального матеріалу, тобто казок, лічилок, народних пісень, віршів на уроках значно підігріває інтерес учнів до вивчення мови, а також сприяє вмінню адекватно інтерпретувати автентичні тексти і розуміти особливості іншої культури, закодовані в народній творчості. The publication analyzes the formation of linguistic and sociocultural competence in elementary school students in English lessons. Linguistic and sociocultural competence is a multi-component phenomenon, considered as a set of certain knowledge, skills and abilities, as well as the ability and readiness to fully participate in the process of intercultural communication. It is noted that an important role in learning a foreign language is played by the motivational component, therefore the use of the linguistic and sociocultural component as educational material, i.e. fairy tales, counters, folk songs, poems in the lessons significantly fuels the interest of students in learning the language, and also promotes the ability to adequately interpret authentic texts and to understand the peculiarities of another culture encoded in folk art.