Перегляд за Автор "Трубавіна, І."
Зараз показано 1 - 9 з 9
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументАКЦЕНТИ В СОЦІАЛЬНІЙ РОБОТІ З ВНУТРІШНЬО ПЕРЕМІЩЕНИМИ ОСОБАМИ В УМОВАХ ВІЙНИ 2022(Відкритий міжнародний університет розвитку людини «Україна», Полтавський інститут економіки і права, 2022-05-19) Трубавіна, І.У публікації розкрито організацію та здійснення соціальної роботи з внутрішньо переміщеними особами в умовах війни. Зроблено висновок про необхідність впорядкування, стандартизації, інституалізації соціальної роботи з внутрішньо переміщеними особами, взаємодії і координацію ресурсів з метою надання адресної допомоги, усунення дублювань в оформленні документів для внутрішньо переміщених осіб і користування всіма суб’єктами єдиним стандартом допомоги, базою тощо. Методологією соціальної роботи сьогодні є допомога для самодопомоги і родиноцентричний підхід в допомозі сім’ям з дітьми з числа внутрішньо переміщених осіб. Соціальна робота з внутрішньо переміщеними особами має відмінності в змісті і процесі здійснення в умовах війни внаслідок воєнного стану і проблем їх особливостей. The publication reveals the organization and implementation of social work with internally displaced persons in war conditions. The conclusion is made about the need to streamline, standardize, institutionalize social work with internally displaced persons, interaction and coordination of resources in order to provide targeted assistance, eliminate duplication in the processing of documents for internally displaced persons and use a single standard of assistance, database, etc. by all actors. The methodology of social work today is self-help assistance and a family-centered approach to helping families with children from among internally displaced persons. Social work with internally displaced persons has differences in the content and process of implementation in war conditions due to martial law and their specifics.
- ДокументДО ПИТАННЯ ПРО ВИЗНАЧЕННЯ ЗМІСТУ ЕТИЧНИХ КОДЕКСІВ НАУКОВЦІВ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ З ОГЛЯДУ КУРСУ НА ЄВРОІНТЕГРАЦІЮ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-02-23) Трубавіна, І.; Чередниченко, О.; Недря, К.Стаття розкриває структуру і теоретичні основи етичних кодексів науковців України в контексті євроінтеграції і європейських цінностей. Наукову новизну статті складають визначені наукові підходи до складання етичних кодексів закладів вищої освіти України, її структура. The article reveals the structure and theoretical foundations of ethical codes of Ukrainian scientists in the context of European integration and European values. The scientific novelty of the article consists of certain scientific approaches to the compilation of ethical codes of higher education institutions of Ukraine, its structure.
- ДокументЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖЕННЯ СТУДЕНТІВ ЯК РЕАЛІЗАЦІЯ СОЦІАЛЬНОЇ ПРОФІЛАКТИКИ НЕГАТИВНИХ ЯВИЩ В МОЛОДІЖНОМУ ОСВІТНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІ(ДЕРЖАВНА ВИЩА ПРОФЕСІЙНА ШКОЛА В КОНІНІ, УЖГОРОДСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ, ХЕРСОНСЬКИЙ ФАКУЛЬТЕТ ОДЕСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ВНУТРІШНІХ СПРАВ, КИЇВСЬКИЙ МІЖНАРОДНИЙ УНІВЕРСИТЕТ, 2020) Трубавіна, І.; Каліна, К.; Данилюк, І.У дослідженні розкрито необхідність використання здоров'язбережувальних технологій у соціальній профілактиці негативних явищ у середовищі вищого навчального закладу шляхом здійснення соціальної та виховної роботи вищим навчальним закладом та самими суб'єктами соціальної роботи в громаді. The study exposes the requirement to use health-preserving technologies in the social prevention of negative phenomena in the higher educational institution environment by the implementation of social and in the educational work by the higher educational institution and by the social work subjects of the community themselves.
- ДокументЗМІСТ ПРОГРАМИ НАВЧАЛЬНОГО КУРСУ З ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ДЛЯ СОЦІАЛЬНИХ ПЕДАГОГІВ ТА ПРАКТИЧНИХ ПСИХОЛОГІВ "ОРГАНІЗАЦІЯ ФАКУЛЬТАТИВНИХ ЗАХОДІВ У ШКОЛАХ З МЕТОЮ ПРИЩЕПЛЕННЯ ГІДНОСТІ, МИРУ ТА СОЦІАЛЬНОГО КОНСЕНСУСУ"(Івано-Франківський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, ДВНЗ “Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника”, 2018) Трубавіна, І.Автор розкриває актуальність підвищення кваліфікації працюючих соціальних педагогів та практичних психологів закладів середньої освіти до роботи з дітьми в умовах військового конфлікту; пояснює необхідність нових засад їх підготовки до роботи з дітьми з числа внутрішньо переміщених осіб та дітьми місцевих жителів й обґрунтовує новий зміст такої підготовки на тренінгу. У статті висвітлено теоретичні засади розробки змісту підвищення кваліфікації фахівців, програму навчання на тренінгу, зміст методичних рекомендацій для їх навчання на тренінгу з проблеми, окремі результати дослідження. The article reveals the urgency of improving the skills of working social pedagogues and practical psychologists of secondary education institutions to work with children in a military conflict, explains the need for new principles of their preparation for work with children from internally displaced persons and children of local residents and substantiates the new content of such training at the training. In the article the theoretical principles of the development of the contents of the training of specialists, the training program at the training, the content of methodical recommendations for specialists for training on the problem, and the separate results of the study are highlighted. It is a scientific novelty and practical significance of the research.
- ДокументОСВІТА В УМОВАХ КОНФЛІКТІВ: ШЛЯХИ ВПРОВАДЖЕННЯ В ЗАКЛАДИ ОСВІТИ УКРАЇНИ(Обласний організаційно-методичний центр культури і мистецтва; ТОВ «Друкарня Мадрид», 2022-06-17) Трубавіна, І.; Чередниченко, О.; Недря, К.В публікації запроновано програму підвищення кваліфікації для українських педагогічних і науково-педагогічних працівників «Освіта в умовах конфлікту». Мета програми: розвиток професійної компетентності вчителів, викладачів щодо роботи в умовах конфлікту в країні; поглиблення знань у галузі навчання і виховання дітей, студентів різних категорій в умовах військового конфлікту та його наслідків для всієї країни; ознайомлення з сучасними шляхами реалізації права людини на освіту і захисту прав через систему освіту в умовах конфлікту. The publication proposes a professional development program for Ukrainian teachers and researchers "Education in Conflict". The purpose of the program is to develop the professional competence of teachers, teachers to work in the context of the conflict in the country; deepening knowledge in the field of education and upbringing of children and students of different categories in the context of the military conflict and its consequences for the whole country; familiarization with modern ways of realizing the human right to education and protection of rights through the education system in the context of conflict.
- ДокументПорадник для професійного педагогічного та наукового зростання освітян(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, Тернопільський обласний комунальний інститут післядипломної педагогічної освіти, 2023) Борисова, Л.; Волкова, Н.; Грабовський, О.; Дунебабіна, О.; Жуковська, Г.; Калашник, Л.; Каліна, К.; Каплун, С.; Клімова, С.; Кікінежді, О.; Кізь, О.; Левченко, К.; Лупаренко, С.; Мірошніченко, В.; Недря, К.; Непіпенко, Л.; Олійник, Н.; Парфанович, І.; Перетяга, Л.; Петровський, О.; Рибалко, Л.; Савелюк, Н.; Семенова, А.; Собина, В.; Трубавіна, І.; Чередниченко, О.Науково-методичний посібник «Порадник для професійного наукового зростання освітян» розроблено на допомогу молодим освітянам всіх рівнів освіти у професійному науковому зростанні. Він відповідає на актуальні питання сьогоднішньої науки: як її здійснювати, якими методами, на якій теоретичниій основі, що є етичним і патріотичним в науці сьогодні, де і як шукати гроші на дослідження, як зберегти здоров’я в умовах навантаження і війни тощо. Посібник розкриває теоретичні і методичні основи сучасних науково-педагогічних досліджень, має практичне значення для аспірантів, молодих викладачів, вчителів, які підвищують кваліфікацію, здійснюють професійне наукове зростання, готують учнів до участі в МАН. Він відбиває зміст І Міжнародної наукової школи молодих науковців сектору безпеки та оборони 3-4 лютого 2022 в НАНГУ та побажання і потреби молодих науковців цивільних ЗВО, ЗЗСО тощо. The scientific and methodological manual "Advisor for professional pedagogical and scientific growth of educators" was developed to help young educators of all levels of education in their professional scientific growth. It answers topical questions of today's science: how to carry out it, by what methods, on what theoretical basis, what is ethical and patriotic in science today, where and how to find money for research, how to maintain health under conditions of stress and war, etc. The manual reveals the theoretical and methodological foundations of modern scientific and pedagogical research, and is of practical importance for graduate students, young teachers, teachers who are improving their skills, carrying out professional scientific growth, and preparing students for participation in the Junior Academy of Sciences. It reflects the content of the First International Scientific School of Young Security and Defence Scientists on 3-4 February 2022 at the National Academy of Sciences of Ukraine and the wishes and needs of young scientists from civilian universities, military schools, etc.
- ДокументСПЕКТР ПРОБЛЕМ БІЖЕНЦІВ В УКРАЇНІ В ВІЙНІ 2022 РОКУ: АКЦЕНТИ І СПОСТЕРЕЖЕННЯ(Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2022-04-21) Трубавіна, І.У публікації розглянуто соціально-правові проблеми біженців в Україні та зовнішніх мігрантів. Запропоновано етапи вирішення названих проблем. Це – задоволення базових проблем (надання притулку, організація харчування, забезпечення безпеки, інформаційна допомога, первинна психологічна допомога біженцям тощо), задоволення специфічних проблем біженців (в ліках, медичному обслуговуванні), психологічна допомога людям щодо нормалізації емоційного стану, відновлення після травми, стресу, правова допомога у вирішенні проблем в новій громаді для роботи і життя, соціально-педагогічна допомога сім’ям з дітьми у формуванні життєвих умінь і формування нових звичок поведінки, оволодіння традиціями нової громади тощо. The publication deals with the social and legal problems of refugees in Ukraine and external migrants. The author suggests the stages of solving these problems. These are: satisfaction of basic problems (provision of asylum, catering, security, information assistance, etc, primary psychological assistance to refugees, etc.), addressing the specific problems of refugees of refugees (medicines, medical care), psychological assistance to people to normalization of emotional state, recovery from trauma, stress, legal assistance in legal assistance in solving problems in the new community for work and life, social and pedagogical assistance to families with children in developing life skills and new habits of behavior, mastering the traditions of the new community, etc.
- ДокументСПЕКТР ПРОБЛЕМ БІЖЕНЦІВ В УКРАЇНІ В ВІЙНІ 2022 РОКУ: АКЦЕНТИ І СПОСТЕРЕЖЕННЯ(Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя ; ФОП Паляниця ВА, 2022-04-21) Трубавіна, І.У публікації розглянуто спектр проблем біженців в Україні в війні 2022 року. Проблемами біженців сьогодні є: психологічні і соціальні, економічні, соціально-педагогічні, освітні, правові. Етапами вирішення названих проблем є задоволення базових проблем (надання притулку, організація харчування, забезпечення безпеки, інформаційна допомога, первинна психологічна допомога біженцям тощо), задоволення специфічних проблем біженців (в ліках, медичному обслуговуванні), психологічна допомога людям щодо нормалізації емоційного стану, відновлення після травми, стресу, правова допомога у вирішенні проблем в новій громаді для роботи і життя, соціально-педагогічна допомога сім’ям з дітьми у формуванні життєвих умінь і формування нових звичок поведінки, оволодіння традиціями нової громади тощо. The publication examines the range of refugee problems in Ukraine in the war of 2022. The problems of refugees today are psychological and social, economic, social and pedagogical, educational, and legal. The stages of solving these problems include addressing basic problems (shelter, food, security, information assistance, primary psychological assistance to refugees, etc.), addressing specific problems of refugees (medicines, medical care), psychological assistance to people in normalisation of emotional state, recovery from trauma, stress, legal assistance in solving problems in the new community for work and life, social and pedagogical assistance to families with children in developing life skills and new behavioural habits, mastering the traditions of the new community, etc.
- ДокументТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ СУЧАСНОГО НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-12) Трубавіна, І.У публікації розглянуто проблему методології і теоретичних основ дослідження. Запропоновано комплекс наукових підходів різного рівня. Кожен рівень має своє призначення у вирішенні проблеми і дозволяє окреслити коло питань, які він вирішує. Найвищий рівень – філософський, порівняльний, історико-педагогічний, політичний підходи – дають змогу сформулювати мету дослідження в конкретному суспільстві. Загальнонауковий рівень – принципи відбору змісту і технологій вирішення проблеми, конкрентнонауковий рівень –зміст і технології вирішення проблеми, педагогічний рівень – уточнює все це з огляду на конкретні особливості предмету науково-педагогічного дослідження. The publication deals with the problem of methodology and theoretical foundations of the study. A set of scientific approaches of different levels is proposed. of scientific approaches of different levels. Each level has its own purpose in solving the problem and allows us to outline the range of issues that it addresses. The highest level – philosophical, comparative, historical, pedagogical, political approaches – make it possible to formulate the purpose of research in a particular society. General scientific level – the principles of selecting content and technologies for solving the problem, specific scientific level – content and technologies for solving the problem, pedagogical level specifies all this in view of the specific features of the subject of scientific and pedagogical of scientific and pedagogical research.